2018 sausio 18, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Senbuvis
Senbuvis Gediminas [313]
Gedimino Blogas
Įrašų: 131
Aplankė : 15417
Prenumeruoti blogo įrašus 

Visi, kurie turi loot box'us. End of story.

O jei rimtai, tai...

WHAT A FUCK, RELIC?

Rimtai, negalvojau, kad Relic gali taip imti ir sudirbti Dawn of War seriją. Taip, aš kalbu apie Warhammer 40,000: Dawn of War 3. Šiemet tai absoliučiai prasčiausias, visiškai lūkesčių nepateisinęs žaidimas, kurį žaidžiau.

Tai kas gi jame tokio blogo? Ogi praktiškai viskas.

- Absoliučiai nuobodi kampanija. Na gal buvo porą vietų, kur buvo bandoma sukurti intrigą, tačiau ji greitai dingdavo, viskas labai aišku ir nuspėjama.
- Kūdikystės sapnus primenanti grafika. Visi tie besitaškantys kraujai mūšių metu primena ikimokyklinio amžiaus vaikų spalvinimo knygutę, ir visiškai neatspindi žiaurios, tamsios ir brutalios Warhammer 40,000 visatos.
- Nebeliko žiaurių pribaigiamųjų animacijų. Man nerūpi, jog tai išbalansuoja mūšius tinkle. Žaidėjai to nori, nes tai dalis Warhamer 40,000 visatos.
- Nebeliko priedangos sistemos. Vietoj to pateikti kvaili point'ai, kuriuose kariniai vienetai gali pasislėpti po šydu.
- Visiškai neįtraukiantis garso takelis.
- Mažai žemėlapių tinkle, viskas labiau primena MOBA nei RTS.
- Tik 3 rasės (ir abejoju ar bus daugiau).
- Nėra The Last Stand režimo. Dauguma žaidėjų iki šiol žaidžia Dawn of War 2 vien dėl šio režimo.

Žodžiu, nieko jame nėra. Na visiškai nėra nieko, už ką galėčiau duoti bent vieną pliusą. Warhammer 40,000: Dawn of War 3 - tai grynas pasityčiojimas iš RTS žanro. Tai didelis nusivylimas, tiek strategijų fanams (nes šiuo metu strategijų išleidžiama nedaug), tiek mylintiems Warhammer 40,000 visatą.

Kad ir kokią nuolaidą jam uždėtų, nė negalvokite apie įsigyjimą. Žaidimo bendruomenė smarkiai susitraukė, o ir po tokios nesekmės, labai abejoju, ar Relic imsis kurti jam DLC (The Last Stand ar pridėti naujų rasių). Iš tikro mano patarimas Relic studijai būtų toks: nebevarkite, nebeeikvokite resursų ir pinigų. Abandon'inkite žaidimą, nes jis vienaip ar kitaip jau pasmerkas žūčiai. Geriau susiimkite ir sukurkite Dawn of War 4 (kas artimiausiu metu tikrai nenutiks, nes Relic šiuo metu dirba prie Age of Empires IV), tik šį kartą viską padarykite teisingai, taip, jog imperatoriui nereikėtų raudonuoti iš gėdos.

O koks jūsų prasčiausias šiais metais žaistas žaidimas?




Štai ir beveik praėjo dar vieni geimingo metai. O jie man buvo dosnūs: lepinau savo sielą ne tik PC žaidimais, bet ir pirmą kartą per 17 metų - mobiliais bei PS4 žaidimais! Žaidimų pasirinkimas labai didelis, tad kuris iš jų man šiemet geriausias?

IN THE NAME OF THE SIGMAR!

Noup. Stop it.

Tikriausiai už tai gausiu karo kūju per galvą, o visi Imperijos inkvizitoriai ims mane medžioti, bet... kad ir kaip norėčiau metų geriausiojo titulą atiduoti Total War: Warhammer II, šiemet šį titulą skirsiu visiškai kitam žaidimui.

Pirmiausia leiskite paaiškinti, kodėl ne Total War: Warhammer II.

Na taip, aš strategijų fanas. Aš didelis fantasy fanas. Iš esmės tai svajonių žaidimas, daug fantastinių rasių, su skirtingomis mechanikomis bei taktikomis, didingi mūšiai, paslapčių ir įdomybių kupinas pasaulis su savitu lore... Ko gi dar gali norėti fantastinių strategijų fanas? Bet iš tiesų, antroji Warhammer dalis mane truputį apvylė. Nepasakyt, kad baisiai jau labai, bet truputį to nusivylimo yra.

Pirmiausia, man ne itin patiko Eye of the Vortex kampanijos tikslas: magiškas sukūrys ir lenktynės kas greičiau užbaigs ritualus. Taip taip, pirmą kartą Total War serijoje AI valdoma frakcija gali siekti tikslo ir laimėti kampaniją, BET... realiai tos lenktynės žiauriai užknisa. Su kuo jums pirmiausia asocijuojasi Total War? Žinoma su sandbox. Ir būtent to sandbox'inimo Eye of the Vortex kampanijoje yra mažai. Taip, yra alternatyvus būdas laimėti kampaniją, užkariaujat pasaulį, bet ir vėl, čia išlenda žodelis BET... iki kol tu spėsi viską nukariaut, kitos frakcijos jau seniai bus spėjusios užbaigt visus 5 sūkurio ritualus. Kituose Total War žaidimuose tu gali neskubėdamas planuoti savo imperijos plėtimasi, o štai Eye of the Vortex kampanijoje planuoti tu neturėsi kada. Tu kaip akis išdegęs bandysi kuo skubiau užimt aplinkines žemes, o prisigrobęs jų pakankamai, greičiausiai turtlinsi savo žemėse iki kol atliksi visus 5 ritualus ir laimėsi kampaniją. Negana to visus Tavo planus plaukti į kitus žemynus ir kariauti su nematytomis rasėmis bandys sušikt Chaoso pakalikų doomstack'ai, atakuojantys tavo miestus ir taip iš esmės sugriaunantys tavo imperiją iš vidaus. Nebėra laisvės. Esi skubinamas. Visiškai užgožiamas Total War serijai būdingas sandbox elementas. Tad koks čia gali būt totalinis karas, kai nėra laisvės kur ir su kuo kariaut?

Antra, mane kiek apvylė Mortal Empires DLC. Mortal Empires - tai kampanija, kurioje apjungiami pirmojo ir antrojo žaidimo žemėlapiai. Tai masiškiausias ir didžiausias žemėlapis Total War žaidimų serijoje, o kai pasirodys Warhammer 3, jis taps dar didesnis ir masiškesnis. Bet ir čia yra bėdų. Pirma, yra nukirptos kai kurios teritorijos. Antra, viskas taip suspausta, ir taip arti vienas kito, kad... vandenyno tiesiog nekyla vadinti vandenynu. Štai taip atrodo Mortal Empires žemėlapis. Nors jis turėtų atrodyti štai taip. Be abejonės daug kas sakys, kad neįdomu būtų plauti per vandenyną 10 ėjimų, bet patikėkit, tokiems lore freak'ams kaip aš, jau geriau aš plauksiu 10 ėjimų per jūrą ir turėsiu tikrai autentiškai atkurtą pasaulį, nei kažkokį suspaustą marmalą. Trečia, nėra Norsca rasės. Ją žadėjo išleisti iki metų pabaigos, bet dėl kilusių techninių kliūčių, ji Mortal Empires kampanijoje pasirodys tik kitų metų gegužę. Be to, senojo pasaulio frakcijų lyderiai taip pat sėdi su pasenusiais skill'ų medžiais, nes Foundation atnaujinimo perkėlimas iš Warhammer į Warhammer 2 šiek tiek užtruko. O kur dar visokiausi bug'ai, vienas iš tokių buvo toks, kad Chaosas visiškai ignoruodavo kitas tautas ir puldavo tik tave. Gerai bent jau tiek, kad tai buvo sutaisyta su hotfix'u.







Na ir trečioji priežastis... na ji elementari. Metų geriausiojo titulu Total War jau mėgavosi pernai, tad pagalvojau logiška būtų šiemet jį atiduoti kažkam kitam. Total War dar turės progų 2018/2019 metais, kai pasirodys Warhammer III. Jei tik kojų nepakiš kokia nesąmonė, geriausiojo titulas jam garantuotas.

Tai kam šiemet aš skiriu metų žaidimo titulą? Pagalvokim. Prey? Ne. Šitam žaidimui aš laisvai kabinčiau Rage Quit of the Year titulą. Eini sau ramiai pro tulerinį popierių, o tas tulerinis popierius ima ir pasiverčia į kažkokį juodą padarą ir šoka tau ant veido bei tave gražia forma nužudo, nu tai aš atsiprašau, kaip man reikia jaustis? Amžinas šovinių stygius, o ir sėlint aš nelabai moku. Aš nieko nesakau, žaidimas tikrai geras. Tiesiog, matyt ne man. Arba gal tiesiog neturėjau pakankamai laiko į jį įsigilint. Vienaip ar kitaip, rage quit'inęs ištryniau seivus (tipo apsidraudžiau, kad neužkiltų noras vėl jo žaist) , tad ar dar kada sugrįšiu prie šio žaidimo, pasakyti negaliu.

Žiūrim žaidimų sąrašą toliau. O toliau turim, tam tikra prasme, visišką katastrofą. Rimtai, kažkokia apokalipsė. Mieli geimeriai kolegos, jūs man pasakykit, kas darosi su gaming'o industrija? Taip, kalbu apie mikrotransakcijas ir loot box'us. Middle-Earth: Shadow of War - loot box'ai, kuriuose tūnoja ne tik ginklai ir šarvai, bet ir orkai. Assassin's Creed: Origins - cash shop. Call of Duty: WW2 - ne šiaip loot-box'ai, bet iš dangaus krentantys loot-box'ai. Need for Speed: Payback - loot box'ai. Star Wars: Battlefront 2 - loot box'ai.

Žinot, aš pasakysiu štai ką: GO FUCK YOURSELF YOU GREEDY BASTARDS. Ir iš principo nei vienam iš šių žaidimų neduosiu geriausiojo titulo.

Šiaip iš tiesų šie žaidimai visai smagūs, didžiąją dalį žaidžiau, bet kaip sakiau, vien dėl to, kad turi mikropervedimus, nei vienam jų neduosiu metų žaidimo titulo ir tegel jie man čiulpia vidurinį pirštą.

Ką dar apie juos galėčiau pasakyti? Middle-Earth: Shadow of War. Jei patiko Shadow of Mordor, patiks ir tęsinys. Kūrėjai nebandė išrasti kažko naujo, tiesiog pridėjo visko dar daugiau, išplėtė nemesis sistemą, pakvailiojo su lore (moteris, pasiverčianti voru? O dieve...) ir štai, turim visai smagią orkų kapoklę. Deja, bet tęsinys, kaip ir jo pirmtakas kenčia nuo tos pačios problemos - monotonijos. O kadangi Shadow of War yra apie 4 kartus didesnis už Shadow of Mordor, tai ir monotonijos čia keturis kart daugiau. Bet šiaip, smagu. Man patinka. Tikiuosi, kad kitoje Middle-Earth dalyje (o kad tokia bus, neabejoju), kūrėjai mus perkels į Viduržemio vietovę, pasižyminčią didesne aplinkų įvairove, nes Mordoras, mano nuomone, yra pati nuobodžiausia vieta Viduržemyje, kuri pasižymi blankiomis ir nykiomis aplinkomis. Kodėl, pavyzdžiui, kitame žaidime neperkėlus žaidėjų sakykim kur nors į šiaurę? Galėtume aplankyti grafystę, elfų uostą, o ir orkų ten rastume nemažai - yra Etenmūrai, Angmaras, taip pat daug tvirtovių, kurias galėtume užkariauti: Carn-Dum'as, Fornostas, Annuminas, Amon-Sul'as. Taip pat norėčiau, kad kūrėjai kiek sumažintų action žaidimo pusę, ir labiau išplėstų RPG. Norėčiau, kad tai būtų kažkas panašaus į Skyrim ar The Witcher 3, su Shadow of War kovos bei nemesis sistemomis.

Assassin's Creed: Origins. Dviejų metų pertrauka serijai išėjo į naudą. Dabar žaidimas tapo panašesnis į RPG. Ir tai yra gerai. Turim platų, labai gražų pasaulį, daug įvairiausių questų. Tiesa, yra optimizacijos problemų. O kur dar mikropervedimai. Atmetus šiuos du dalykus, žaidimas gal ir galėtų taikytis į metų geriausiojo titulą.

Call of Duty: WW2. Aha, jo, kad tik negautų geriausiojo titulo. Kampanija vidutiniška, kaip aš sakau, tiesiog geras bajevykas ir nieko daugiau. MP, kaip ir visada, tas pats. Galima būtų paminėti tik dvi naujoves: užduotimis paremtą War Mode ir Social Hub'ą, kuriame kitiems matant atidarinėsim loot box'us. Zombių režimas pakankamai smagus, bet vienas žemėlapis greit pabosta. Kad Call of Duty gautų metų geriausiojo titulą, tai čia jam dar keliaut ir keliaut, kaip iki mėnulio pėsčiam.

Destiny 2. Geras žaidimas, man patinka. Žiauriai graži meninė pusė, nuostabūs pasauliai. Bet end-game turinys šiek tiek skurdokas. Padarai savaitinius milestonus (reido nedarau) ir esi laisvas iki kito antradienio. Tikiuosi su papildymais ir atnaujinimais ši situacija pasikeis.

Star Wars: Battlefront 2 ir Need for Speed: Payback nebandžiau, tad nežinau. Artimiausiu metu tikrai nebandysiu. Ateityje? Bus matyt pagal loot box'ų situaciją.

Mass Effect: Andromeda. Nėra toks jau baisiai blogas, kaip apie jį kalba, bet ir nėra toks geras, kad galėtų pretenduot į kažkokius titulus. Kaip Mass Effect žaidimas, tai gana silpnas. Šepardo trilogijai toli gražu neprilygsta.

Ooooooo, taip, PS4 žaidimai. Horizon: Zero Dawn? Gal ir galėtų pretenduoti, bet esu per mažai laiko prie jo praleidęs, kad galėčiau šį titulą skirti. Šiaip žaidimas smagus, man patiko. Tik, kaip sakiau, nėra laiko. Nusipirkau konsolę, kad atsiplėsčiau nuo PC geimų, o nuo PC geimų atsiplėšt vis negaliu. Pažaidi Total War, pažaidi Assassin's Creed: Origins, žiūri jau naktis, dar prisijungi pažaist Destiny 2, ooo, jau 3 nakties, reik miegot. Tai sakau sau, nu gerai, ryt pažaisiu su konsole. Ryt tas pats. Pažaidžiu vieną, pažaidžiu kitą, bet ne su konsole, o su PC. Ir taip du mėnesius neprisėdu prie PS4. O norėčiu. Labai norėčiau.

Tai po šimts, kam šiais metais aš atiduodu geriausiojo titulą? Po šimts, laikykitės. Nes man šis žaidimas taip nurovė stogą, kad kažkam kitam atiduoti geriausio metų žaidimo titulo man nekyla rankos.

Taigi, geriausiu metu žaidimu šiais metais nominuoju... Hellblade: Senua's Sacrifice!

Pradėsiu nuo to, kad šis žaidimas ne kiekvienam. Jei jums nerūpi istorija, jei jums nerūpi, ką išgyvena veikėja, eikit toliau kapot Call of Dučių. Čia nėra jokių skill'ų medžių, jokių įmantrių nemesis sistemų, jokių nereikalingų dalykų, čia yra du, labai esminiai ir puikiai įgyvendinti dalykai, tarp kurių vyksta interakcija: veikėja Senua ir jos plėtojama istorija. Būtent per šiuos du dalykus žaidėjas yra įsupamas į tą paslaptingą vikingų, Dievų ir psichozės pasaulį.

Kaip ir kiekvienas žaidimas, Hellblade: Senua's Sacrifice turi savų trūkumų. Kovos sistema labai paprasta, galvosūkiai pakankamai lengvi, o ir pats žaidimas nėra ilgas, bet turbūt gero žaidimo privalumas ir yra tas, kad tu jį pereini kartą ir jo nepamiršti. Tu bandai prisiminti tai, ką per visą žaidimą patyrė veikėja, ir tu nori to daugiau. Bet žaidimas baigėsi, nes čia nėra šimtų valandų geimplėjaus.

Be puikiai dėstomos istorijos, žaidimas turi ir labai stiprią audiovizualinę pusę. Veikėja, animacijos - aukščiausios klasės. Aplinkos - paslaptingai nejaukios, tu nežinai, ar tai tikra, ar tai dar viena tavo proto šėlionė... Garsas ir muzika - aukščiausios kokybės. Garsas, garsas! Tie šnabždesiai, lydintys visą žaidimą... na tiesiog nėra žodžių, kaip puikiai tarpusavyje dera ir vienas kitą papildo istorija, garsas, veikėja bei muzika.

Negaliu nepaminėti ir dar vieno dalyko. Esu ASMR mėgėjas, ir žaidžiant šį žaidimą, tam tikrais atvejais patirdavau ASMR potyrius! Tie šnabždesiai... Parodykit jūs man nors vieną žaidimą, kuris sukeltų kažką panašaus? Nors su žiburiu ieškok, nerasi.

Nesiplėsiu kas kaip, tiesiog pasakysiu - jūs privalote sužaisti šį žaidimą. Kai mes praleidžiame šimtus valandų prie kitų žaidimų, mes aukojame savo laiką, o štai su Hellblade: Senua's Sacrifice yra atvirkščiai - žaidimas jums dovanoja savo nuostabias 5-6 valandas, kurios atmintyje išliks giliai ir ilgai.

Taigi, geriausias metų žaidimas 2017 - Hellblade: Senua's Sacrifice.

Pabaigai viena iš Hellblade: Senua's Sacrifice melodijų.







Na o blogo įrašą užbaigsiu įkišdamas ranką į dovanų maišą ir iš jo ištraukdamas... ooooo, ką čia turiu! Net du žaidimus - Rise of the Tomb Raider bei Pillars of Eternity! Norit? Komentaruose rašykite, koks yra jūsų geriausias šių metų žaistas žaidimas bei nurodykite, kurio iš šių dviejų žaidimų norite labiau (galite nurodyti, kad nenorite, taip padidindami kitiems šansą kažką gauti). Žaidimai atiteks geriausiai argumentavusiems (atsižvelgsiu ir į jūsų veiklą games.lt tinklapyje).

Sėkmės visiems ir gero geiminimo!





Romai reikia didvyrio! Ar atsiras tas didvyris, kuris išgelbės Romą nuo negailestingų barbarų?

Turiu Ryse: Son of Rome žaidimo kopiją ir ją atiduosiu vienam iš jūsų. Ką reikės daryti? Ogi kaip visada: jei norite žaidimo, palikite komentarą apačioje.

Kas be ko, pirmenybė argumentuotiems komentarams - nepatingėkite atsakyti kodėl norite šio žaidimo bei kuom jis jums atrodo toks įdomus.

Kas taps drąsiuoju Romos karvedžiu, paskelbsiu kitą savaitę.




Turiu Stronghold Crusader 2 žaidimo kopiją iš praėjusio Humble Bundle žaidimų rinkinio ir ją atiduosiu vienam iš jūsų.

Dalybos labiau skirtos Stronghold serijos gerbėjams. Norintys žaidimo, komentaruose atsakykite į klausimą: kuris DI oponentas originaliąjame Stronghold Crusader yra jūsų mėgstamiausias/įsiminė labiausiai? Atsakymą argumentuokite.

Priminimui, oponentai yra tokie: Žiurkė, Gyvatė, Kiaulė, Vilkas, Saladinas, Kalifas, Sultonas, Liūtaširdis, Imperatorius Frydrichas, Karalius Filipas, Šerifas, Viziris, Emiras, Nizaras, Maršalas ir Abatas.

Stay away from my lands, infidel! Stay away! Vyresnieji žaidėjai turbūt puikiai prisimenate šią smagią frazę. Ech, seni geri laikai...

Kam atitenka žaidimas, paskelbsiu savaitės pabaigoje.

 





Kaip ir ankstesniais metais, taip ir šiais ketinu pabūti Kalėdų seniu bei padalinti jums žaidimų :)

Taigi, kokie žaidimai slepiasi mano dovanų maiše šiemet? Ogi tokie:

- Victor Vran
- Risen 2: Dark Waters Gold Edition
- Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution
- Killing Floor
The Walking Dead: Season 1

...ir

Strateginių žaidimų bundle'as, kuris, neabejoju, patiks strategijų žaidimų gerbėjams.

Ai, dar ne viskas. Maišo dugne radau... AAA klasės žaidimą... kokį... tebūnie paslaptis... bent jau kol kas :)

Kaip visuomet, rašykit, kurio žaidimo norit bei kodėl norit. Jei buvot geri, neužsidirbot pernelyg daug šauktukų ir dalyvavote games.lt veikloje, galbūt senis šaltis atsižvelgs į jūsų Kalėdinį norą ir padovanos jums žaidimą.

Pageidautina, kad neužsimanytumėte visi vieno ir to pačio žaidimo. Kuo daugiau komentatorių vieno ir to pačio žaidimo norės, tuo mažesni šansai jums jį gauti bus.

Linksmų visiems šv. Kalėdų, Naujųjų metų bei smagaus geiminimo ateinančiais 2017-siais! 




2016-ieji eina į pabaigą. Tad, manau, pats laikas išrinkti geriausią metų žaidimą.

Iš tiesų šiemet žaidžiau du labai gerus, metų geriausiojo titulo vertus žaidimus. Tai The Witcher 3 papildymas Blood and Wine ir Total War: Warhammer. Bet jei jau reikia išrinkti vieną, na, tebūnie tas titulas atitenka... Bloo... SIGMAR FORBID THIS!

PRAISE SIGMAR!

Kad ir kaip norėčiau jį skirti Kraujui ir Vynui, metų geriausiojo titulą šiemet skiriu Total War: Warhammer!

WAAAAAAAAAAAGH!

Pasakysiu kodėl. Todėl, kad seniai laukiau gero, epiško ir įtraukiančio fantastinio strateginio žaidimo. Paskutinį tokį žaidžiau turbūt kad prieš 10 metų ir tai buvo The Battle for Middle-Earth II.

Warhammer'yje jau spėjau praleisti per 200 valandų, ir dėka ateinančių DLC bei papildymų manau praleisiu dar mažiausiai tiek pat.

Šis žaidimas pažadino mano prisiminimus LOTR visatai ir leido patirti tuos epiškus mūšius tarp žmonių, orkų, nykštukų bei kitų fantastinių padarų, kaip kad juos patyriau žaisdamas The Battle for Middle-Earth seriją.

Respect'as Warhammer'iui (Senąjam) bei Creative Assembly už tai. Ir screw you Games Workshop, kad numarinai tokią šaunią visatą.

Na o kas dėl Blood and Wine... Parašysiu trumpai ir aiškiai: tai nuostabus papildymas. Aukščiausios kokybės grafika, aukščiausias įgarsinimas, aukščiausia muzika (mmmmm, muzika!), puikūs veikėjai, įtraukianti istorija... Jei turit The Witcher 3, bet neturit Blood and Wine, tegul Sigmaro kūjas jus nutrenkia kaip squig'ą, nes neturėti šio papildymo, kaip žaidėjui, tai didžiausia nuodėmė!

Neturintriems The Witcher 3 pasakysiu - nedvejokit, nes tai aukščiausios klasės produktas. Toks, kokių dabar ypač reta.

Raganiui metų geriausiojo titulą skyriau pernai, taigi, galbūt tai irgi viena iš priežasčių, kodėl šiemet geriausiojo titulą nusprendžiau duoti kitam žaidimui. The Witcher 3 - net ir praėjus nuo pasirodymo daugiau nei metams yra labai stiprus žaidimas ir jam laisvai galėčiau duoti geriausio metų žaidimo titulą antrus metus iš eilės. Už ką? Už Blood and Wine. Pabandykit ir suprasit.

Komentaruose rašykite, koks yra geriausias jūsų šiais metais žaistas žaidimas bei argumentuokite, kodėl jums jis yra geriausias. Vienam iš geriausiai argumentavusių padovanosiu smagų izometrinį išgyvenimo žaidimą The Flame in the Flood.

WAAAAAAAAAAAGH!









Games.lt tinklapyje paslėpiau Spec Ops: The Line ir Risen žaidimų kodus.

Kur paslėpiau... Na, ieškokite, ir galbūt atrasite :)

Kas pirmesnis, tas gudresnis. Kas surasit, būtų gerai, kad pasisakytumėte.




Per Ką pralošinėjam #2 jūs išsirinkote vikingus. Taigi, vikingus ir pralošinėjam!

Vikingų tematikos žaidimas yra... The Banner Saga! Taisyklės turbūt jau aiškios: kaip visad, komentuokite, kodėl norite šio žaidimo, na o savaitės pabaigoje paskelbsiu, kam jis atitenka.

Ūkininkavimo tematikos žaidimas, kurio nepralošinėjam, yra šių metų pradžioje pasirodęs ir gana didelio pupuliarumo sulaukęs Stardew Valley.




Dar vienos "Ką pralošinėjam?" dalybos!

Kaip ir praeitą kartą, pateikiu jums dvi temas. Kurios tematikos žaidimą pralošinėsim, priklausys nuo to, kurią temą pasirinks daugiau komentatorių.

Rinkitės temą: Vikingai ar Ūkininkavimas?




Vienbalsiai nusprendėte, kad viduramžių kovos jums yra įdomiau už miestų statymą. Taigi... pralošinėjam Chivalry: Medieval Warfare!

Kaip visuomet, norintys žaidimo rašykite komentarus, na o kam jis atiteks, paskelbsiu savaitės pabaigoje.

Miestų statymo tematikos žaidimas, kurio pralošinėjimui jūs neišrinkote, yra Tropico 5



Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »» 
Blog‘o įrašai: