2018 sausio 16, antradienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Naujokas
Naujokas Indienas [3]
Indie Pasaulis
Įrašų: 5
Aplankė : 1226
Prenumeruoti blogo įrašus 


Sveiki skaitytojai,


Pirmajame savo blogo įraše minėjau, jog šiuo metu dirbu su 2D projektu. Tas projektas vadinasi – „Tenebrio Pasaulis“. Taigi žaidime mes sekame Redživaldo istoriją – neteisėtai apkaltinto kalinio. Kodėl aš sakau jog jis buvo neteisėtai apkaltintas?


Tenebrio pasaulis tai ne koks nors pragaras, antgamtiškų jėgų sukurtas pasaulis. Tai yra žmonių darbas! Kai kalėjimuose nebeliko vietos, o naujų statyti nebebuvo kur, įtakingiausių šalių lyderiai įkūrė slaptą organizaciją „tenebris“ kuriai patys ir vadovavo. Tokį vardą užgimusiai įdėjai davė ne veltui, tenebris, išvertus iš lotynų kalbos reikštų – tamsa. Taip, „tenebrio“ pasaulyje yra visiška tamsa, nualintos žmonių sielos ir užgimę požemių demonai.


Taigi, buvo pradėtas statyti požemių kalėjimas – baisiausių nusikaltėlių laikimo vieta. Tas kalėjimas sudarė labai, labai didelį plotą. Laikui bėgant kalėjimą tik pradidino, nes pasaulyje ir toliau masiškai didėjo nusikaltėlių. Galiausiai, nepaisydami jokių žmogaus teisių, organizacijos dalyviai ėmė masiškai tremti sunkius ir mažiau nusikaltusius kalinius į „tenebrio“ pasaulį. Požemių kalėjime nėra nei sargybinių, nei kokių nors prižiūrėtojų, net kamerų nėra, tai kur šuo pakastas?


Kalėjimas suplanuotas taip, jog į jį vieną dieną įėjus – kelio atgal neberasi. Organizacija taip pražudė jau šimtus tūkstančių kalinių. Taigi neteisingai apkaltintas Redživaldas yra siunčiamas į „tenebrio“ pasaulį. Vienintelis dalykas kurį jam pasakė organizacija – „Tu nebe ištrūksi, gali nebevarkti ir susitaikyti su tuo, geriau pasiruošk dvasiškai ir fiziškai, kadangi porą savaičių pratempti dar gali, gal susirasi naujų bičiulių – kalinių, kurie tau pagelbės, o gal ir priešingai ,- Su pajuoka tarė vienas organizacijos atstovų.


Redživaldui suleidžiama dozė „Chlorfetaretų“ – naujųjų laikų migdomųjų, kurie labai stipriai, staigiai paverčia žmogų į miegantį lokį. Redživaldas dar nežino su kuo jam teks susidurti – požemiuose ėmė dėtis keisti dalykai ir iš po gelmių atslinko blogis.


Žaidimas greitu metu išleistas tikrai nebus, bet bent jau kas porą savaičių darysiu updeitus. To priežastis – neturiu tam daug laiko, bet už mėnesio ar kelių jau galėsiu rimtai kibti į darbą. Kitame blogo įraše įdėsiu pirmąsias projekto nuotraukas, tad galėsite pasijuokti iš mano paišybos profesionalumo! Šiam kartui tiek.







Sveiki skaitytojai,


Šiandieną mano apžvalga bus apie ganėtinai keistą žaidimą, kurį pažaidus galvotum – kas galėjo sukurti tokį siužetą? Žaidimas labai įtraukia net išrankius žaidėjus, turi humoro jausmą ir gero indie žaidimo titulą.


Žaidimo pavadinimas – „World of Goo“. Daugelis jūsų žaidėte šį žaidimą, ar bent jau apie jį ką nors girdėjote. Žaidimą sukūrė indie kompanija „2D Boy“. Žaidimas išleistas 2008-aisias metais ant „Microsoft Windows“ o vėliau, praėjus sėkmingam žaidimo startui, pradėta žaidimą platinti ant „Linux“, „Mac OS X“, „Android“ ir kt.





Žaidimo esmė – pastatyti statinį iš „goo“ kamuoliukų. Statinį reikia pastatyti taip, jog jis priartėtų prie vamzdžio ir likusius „goo“ kamuoliukus į jį sutrauktų. Jeigu kamuoliukų per mažai arba statinys sugriuvo – teks pradėti iš naujo.






Mane labai žavi žaidimo atmosfera. Žaidimą sudaro 5 lygmenys, į kuriuos įeina po keletą levelių. Kiekvienas lygmuo sukuria tam tikrą atmosferą su grafikos elementais, muzika ir „goo“ kamuoliukų išvaizda, bei sugebėjimais. Žaidime muzika – sukelianti nostalgiją, na, bent jau tiems kas šį žaidimą žaidė išleidimo metais.





Žaidimo siužetas gana įtraukiantis, bet į jį įeinantys „cutscenai“ yra labai keisti ir juos suvokti logiškai mąstant neįmanoma. Žaidimas apskritai unikalus tuo, jog jame yra daug kas keisto, dabar visko nepasakosiu, o geriau Jūs patys pamėginkit ir pažaiskit, tuomet pamatysit. Taip pat šis žaidimas pareikalaus šiek tiek protiško darbo, kadangi viską "tep lep" statant, kartais gali ir nepavykti, o kartais be strategijos, plano ir gilaus fono dalių apmąstymo - visiškai neįmanoma pereiti į kitą lygį.







Dėja, žaidimo kūrėjai oficialiai prasitarė, jog antrosios žaidimo dalies – nebeišvysime. Naujų levelių, modulių ir kitko galima rasti fanų tinklapiuose.




Apibendrinus, galima sakyti jog šis žaidimas yra daugiau nei vertas dėmesio ir jį turėtų išmėginti tie, kurie mėgstą pasijuokti, mėgsta nesuprasti keisto siužeto (Keistas gerąja puse), mėgstą kažką statyti iš kažko ir tiesiog nori smagiai praleisti laiką. Galbūt šis žaidimas jau atgyveno savo, bet jis visada išliks 2008-ųjų metų priminimu.

















Žymos: #2, Indie, Apžvalgos,



Sveiki skaitytojai,


Šiandieną papasakosiu apie vieną mano mėgstamiausių, o gal net ir visų laikų mėgstamiausią indie tipo žaidimą. Šis žaidimas, galima sakyti, niekuo nesiskiria nuo kitų geresnių indie žaidimų, bet jis buvo sukurtas 2008 metais ir su programa „Game Maker“ su kuria ir aš pats kuriu žaidimus. Šis žaidimas visuomet mane įkvepia kurti žaidimus, kadangi žaidimas buvo sukurtas ant ganėtinai senos „Game Maker 5.3“ versijos, kuri beabejo turi daaaaug mažiau galimybių nei naujoji, dažnai atnaujinama „Game Maker Studio“. Na gerai, nekankinsiu, žaidimas vadinasi – „Iji“, taip, tiesiog „Iji“.





Žaidimas man sukelia didelią nostalgiją, kadangi pirmą kartą žaidžiau jį ganėtinai senai - prieš 5-6 metus ir dabar jį pažaidus – grįžta labai geri prisiminimai.


Žaidime tu valdai merginą vardu Iji Kataiser. Ji atsibunda nanotechnologijų institute, po masiško ateivių invazijos bombardavimo. Mokslininkams paaiškinus visą situaciją tu susisieki su savo broliu Danu, kuris per garsiakalbį tave naviguoja po institutą. Tavo misija – įtikinti ateivių lyderį palikti planetą.




Galbūt šis žaidimas ir nesudomins daugelio žaidėjų, bet man asmeniškai tai yra lyg šedevras. Žaidime naudojant ginklus tu žudai ateivius, tuos ginklus gali tobulinti, įgyti naujų ir sumaišyti su kitais – taip gaunami „custom“ ginklai, taip pat yra nulaužimo sistemos, kuriose tu privalai per tam tikrą laiką nulaužti, o kitaip pasakius – suvesti burbuliuką su raudonu kvadratėliu per kliūtis, jei tau tai nepavyksta – bandyk dar kartą arba lauk bėdos. Taip pat žaidime gali vystyti reputaciją tarp ateivių – taip, teisingai, reputaciją. Praėjus pusei žaidimo istorijos, į planetą atvyksta kita ateivių rūšis, kuri nori sunaikinti ateivius užpuolusius planetą, jei tu nors vieną iš naujų atvykėlių nužudai – tuomet lauk pasekmių tolimesnėje ateityje, taigi žaidime ką nors darant reikia pamastyti ar tai neatsilieps ateityje. Taip pat man labai patiko žaidimo „Soundtrackas“ arba kitaip tariant muzikos ir garsų eilutė – dabar pažaidus žaidimą, jau nuo pirmų sekundžių sukyla nostalgija išgirdus muziką.






Apskritai, pati žaidimo istorija, siužetas labai įtraukia. Galbūt iš pradžių įsijungus žaidimą atrodytų lyg kokia nesamonė, bet pažaidus ilgiau ir įsigilinus į istoriją žaidimas labai užkabina ir vėliau ilgai išlieka atmintyje. Visiems indie žaidimų fanams nežaidusiems šio žaidimo, tiesiog reikalauju jog jį pažaistumėte, kadangi ne mano vieno nuomonė yra tokia – šis žaidimas niekuo nenusileidžia naujausiems, aukštą biudžetą turintiems žaidimams, tuo labiau, jog žaidimas yra visiškai nemokamas – „Freeware“. Apačioje, įdėsiu nuorodą, jei norėsite, galėsite išmėginti žaidimą.








Nuoroda




Žymos: #1, Indie, Apžvalgos,



Game Maker Studio galimybės, kokios jos? Ar didelės? Taip!


Pirmame savo blogo įraše minėjau, jog kuriant žaidimus su Game Maker programa, galimybės išties didelės ir taip yra dėl to, jog programa siūlo naudoti savo programavimo kalbą – GML(Game Maker Language). Kalba yra išies paprasta, iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti šiek tiek komplikuota, bet vos įsijungus į programavimą, pažiūrėjus keletą pamokėlių, jau ateina suvokimas kaip kalba veikia ir jau galima sakyti galėtumėte sukurti paprasta 2D „trikampiukų-kvadratukų“ žaidimą.


Kad išties parodyčiau kokias galimybes siūlo programa, pateiksiu keletą pavyzdžių – sėkmingų, sukurtų žaidimų. Žinoma, nėra taip jog imsi ir per pora savaičių ar mėnesių sukursi tokį žaidimą, kaip apačioje mano paminėtieji. Iš pradžių reikėtų kurti kuo paprastesnius projektus, įsigilinti į kalbą ir mokintis naujų dalykų, eksperimentuoti ir būtinai užbaigti pradėtus projektus.


Taigi pirmasis žaidimas, kurį aš Jums norėčiau pristatyti yra – „Risk of Rain“. 2D stiliaus žaidimukas, su šaudymo elementais. Jis yra išleistas ant „Steam“, tad jau iškart aišku kad žaidimas yra ganėtinai sėkmingas. Kickstarteryje šis žaidimas yra surinkęs apie 30,000 dolerių ir žaidimo įvertinimai įvairiose svetainėse svyruoja apie 8,9,10 ir visa tai sukurta su – Game Maker Studio.


http://store.steampowered.com/app/248820/











Dar vienas kritikų išliaupsintas žaidimas – „Hotline Miami“. Žaidimas buvo toks sėkmingas, jog kūrėjai nusprendė sukurti ir antrąją dalį, kuri, neperseniausiai išėjo, ir viskas sukurta su – Game Maker Studio.


http://store.steampowered.com/agecheck/app/219150/











Paskutinis, bet neprasčiausias – Stealth Bastard. Žaidimas mane asmeniškai tikrai sužavėjo, kadangi lygi tol kol nepažaidžiau šio žaidimo, nesupratau koks ištiesų GML yra galingas. Žaidime naudojami aukštos kokybės šešėliai, išies gerai funkcionuojantis dirbtinis intelektas, grafika taip pat neatsilieka nuo naujausių indie, platform žaidimų. Tokį žaidimą sukurti vienam žmogui, žinoma, nėra labai lengva, o galbūt ir išvis neįmanoma. Bet tai tiesiog yra tam, kad parodyčiau ką galima su GML kalba nuveikti ir sukurti.


http://store.steampowered.com/app/209190/













Žymos: Galimybės, Su, Game, Maker, Gml,



Sveiki visi, šiandieną  skaitantys mano pirmajį blogo įrašą,


 


Ar kada nors bandėte kurti 2D, ar 3D indie žaidimukus? Daugelis sakytų: per sunku, nėra laiko, nėra pinigų ir panašiai. Bet iš tikrųjų, paprasta 2D indie žaidimuką, galime sukurti kiekvienas iš mūsų ir tam yra begalės priemonių (Specialių programų, kurių dėka jums nereikės koduoti viso žaidimo nuo pat pat šaknų, pamokų internete ir net nemokamų specialistų konsultacijų). Nedidelių žaidimų kurimui naudojamos tokios programos kaip: „Unity 3D“, „Game Maker“, „RPG Maker“ ir kt. Jei Jums labiau prie širdies 3D žaidimukai, patarčiau kurti žaidimus „Unity 3D“ programa, kuri suteikia begale pasirinkimų vartotojui, na o aš, kaip ir 2D žaidimų fanai, rinkčiausi programą pavadinimu „Game Maker“. Žaidimų kurimui reikia turėti loginio mąstymo (Bent jau kuriant „Game Maker“ programa, taip pat turi būti atkaklus ir siekti savo užsibrėžtų tikslų, kadangi dažniausiai žmonės pradėje kurti projektą, po kelių savaičių jį pradeda plėsti, nors tai ir nebuvo suplanuota, o vėliau visai atsisako to projekto ir pradeda kurti naują. Kad ko nors pasiektum, projektą pradėjus – turi jį ir pabaigti, kitaip niekada nebusi išgirstas.


 


Dabartinis mano projektas – mažas, 2D, „neprofesionalios grafikos“ nuotykių-siaubo žaidimukas. Rašydamas neprofesionalios, turiu mintyje tai, jog nesu geras piešikas ir tai labai suvaržo mano galimybes kuriant žaidimus. Tad jei esate gabus ne tik loginiu mąstymu, bet ir piešiate gerai kompiuteriu – galite sukurti ką nors įtin patrauklaus. Žaidime veiksmas vyksta požemių pasaulyje, kuriame atsiduria pagrindinis žaidimo herojus – Redživaldas. Žaidimo esmė – ištrūkti iš požemių (Tenebrio) pasaulio arba bent jau jame išgyventi. Žaidime jau instaliuoti tokie elementai kaip – itemai (Toli gražu ne visi), priešai (Po kolkas nesakysiu kokie), šviesos sistema ir panašiai. Žaidimas dar toli nuo išleidimo, bet padarysiu jį visiškai nemokamą, kadangi žaidimas nebus didelis, kaip minėjau grafika taipogi neįspudinga, BET... Aš kuriu žaidimus laisvalaikiu, tai yra mano hobis ir yra dar kur tobulėti.


Greitu metu įkelsiu naujų įrašų, updeitų apie mano projektą ir kitus projektus, taip pat savo bloguose aptarinėsiu naujus ir senus indie žaidimukus, darysiu jų apžvalgas, taipogi jeigu kas nors norėsite, galėsiu įkelti pamokų apie žaidimų kurimą GML kalba.


 






Puslapiai: 1 
Blog‘o įrašai: