2018 sausio 16, antradienis.   Games.lt naršo: 4   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Blogeris
Blogeris Mek [330]
Žaidžiu.
Įrašų: 440
Aplankė : 33679
Prenumeruoti blogo įrašus 
Istorinis transporto valdytojas. Chris Sawyer's Locomotion.
2017-12-30, Aplankė: 107
Chris Sawyer's Locomotion“ iš pirmo žvilgsnio yra ne kas kita kaip koks RollerCoaster Tycoon“. Vartotojo sąsaja iš esmės yra ta pati, tačiau skirtingai nei pastarajame žaidime Chris Sawyer's Locomotion“ yra ne apie atrakcijonų parkų statymą, o apie regiono transporto sistemos formavimą. Na, čia būtų gal mažas pokytis jei ne tai, kad kiekviename žemėlapyje gali kurtis ir konkuruojančios arba kito žaidėjo internetu valdomos kompanijos (deja, norint šia galimybe pasinaudoti reikia žinoti bent vieno žaidėjo adresą ir turi žaidimas būti pakeistas atitinkamu būdu) arba kompiuterio valdomais priešininkais. Būtent jie, o ne kas kita dalį lygių padaro pakankamai sudėtingais: stato traukinių stotis prie naftų telkinių kaip ir tu dėl ko su mažėja pervežamos naftos kiekis, ar stato stoteles šalia tavo, dėl ko prarandi keliauninkus.

Manau, jog „Chris Sawyer's Locomotion“ atnaujinta versija galėtų tapti šių dienų populiariu MMO. Ypač jei būtų surastas kažkoks žaidimo būdas, kur nereikėtų ilgai paskui laukti kol kažkokie mistiniai resursai atsinaujintų, kad galėtum kažką statyti. Iš esmės manau greičiausiai užtektų normalios pinigų sistemos už atliktus darbus ir tikėtina žaidimas veiktų. Bet deja, kažin ar kažkas panašaus galėtų būti sukurta. Toks projektas turbūt skirtųsi per daug nuo to, kas dabar egzistuoja, kas iš esmės reikštų, kad per daug būtų rizikingas.

Chris Sawyer's Locomotion“ buvo paskutinis Chris Sawyer sukurtas didelio biudžeto žaidimas. Ir nesunku pasakyti kodėl. Apžvalgininkai šiam kūriniui negailėjo kritikos. Ko matyt pasekoje Chris nusprendė verčiau skirti kitiems gyvenimo dalykams daugiau dėmesio. Žinoma, jis teigia, kad išpildė visus savo sumanymus... bet būkim atviri, bet koks kūrėjas jų turi ir turi... Gaila dėl to tikrai! Kažkokių panašių žaidimų tikrai galėtų būti daugiau. Visi turi kartais nesėkmių, bet nereiškia, kad jos nebūna priežastimi sustoti. Tai tik priežastis tapti dar geresniu ir bandyti vėl.


 

Atgal

Komentarų nėra

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Blog‘o įrašai: