2017 spalio 23, pirmadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113015
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Statusas: Naujokas
Naujokas Skaosas [0]
Blogas apie Tibia
Įrašų: 1
Aplankė : 31
Prenumeruoti blogo įrašus 
Tibia
2017-10-09, Aplankė: 156

„Tibia“ yra dvimatės grafikos interneto kompiuterinis žaidimas vaidmenimis, kurį nuo 2001 metų plėtoja bendrovė „CipSoft“. Šio žaidimo gimimas – tai dar viena istorija, prasidėjusi universiteto bendrabutyje, mat pirmoji „Tibia“ versija buvo ne kas kita, o atsiskaitomasis studijų darbas.


Keturi Vokietijoje studijuojantys studentai  – Guido Lübke, Stephan Payer, Ulrich Schlott ir Stephan Vogler  – pirmą kartą susibūrė 1995-aisias, o jau po dviejų metų jų sukurtas kompiuterinis žaidimas paplito studentų bendrabučio kompiuteriuose ir tapo testavimo platforma patiems kūrėjams. Jie siekė sukurti grafinio pobūdžio atžvilgiu gražų žaidimą, kuris turėtų realistišką virtualų pasaulį.


Susilaukę dėmesio jie ilgai nedelsė ir įkūrė savo nuosavą įmonę, kurią 2001-aisiais perpirko minėtoji „CipSoft“. Dėl savo pirkinio bendrovės savininkai ir valdytojai nepasigailėjo, mat 2010-aisiais jų veiklos apyvarta pasiekė 8 mln. eurų apyvartą.


Istorija


Pirmaisiais metais „CipSoft“ kaupė žaidėjų statistiką – įskaitant registruotų žaidėjų skaičių – bet šie duomenys vėliau buvo ištrinti dėl per didelės duomenų sankaupos, kurios atsisakius, buvo pagerinta žaidimo plėtra ir vystymasis. Preliminarūs skaičiai sako, kad šiuo metu žaidime esama apie 1,4 milijono registruotų paskyrų.


Žaidimo veikimą užtikrina 77 serveriai, kurių pusė įrengta Londone, o kita dalis – Amerikoje. Kiekvienas serveris gali talpinti iki 1 tūkst. žaidėjų. Pagal kilmės šalį didžiausią dalį žaidime sudaro brazilai (26,56%), antri rikiuojasi lenkai (24,38%), po jų seka Švedijos geimeriai (8,65%).


Žaidimas tapo populiarus tiek mažose tokių šalių kaip Australija ir Naujoji Zelandija miestuose, tiek įvairiose Europos šalyse. Žaidėjai jį rinkosi dėl nedidelių techninių reikalavimų kompiuteriui, kurie, palyginus, su kitais žaidimais buvo kur kas prieinamesni.


Kodėl Tibia?


Nors iš pirmo žvilgsnio žaidimas atrodo ganėtinai lengvas, iš tiesų jis pasižymi sudėtinga eiga. Už savo personažo mirtį „susimokama“ patirties, lygio bei įgūdžių taškais. Kadangi dauguma žaidimo serverių turi atvirą kovų sistemą, tad kiekvienas sutiktas žaidėjas yra potencialus priešininkas, su kuriuo teks dalintis medžioklės vietomis bei sumedžiotu grobiu.


Manau, kad „Tibia“ yra puikus pavyzdys, parodantis kaip MMORPG žanrą galima vykusiai apjungti su strateginių žaidimų elementais ir sukurti unikalų virtualų pasaulį su įdomia istorija. Žaidimo metu treniruojami įvairūs įgūdžiai, pasitelkus magiją ir ginklus medžiojamos pabaisos, renkami turtai ir vykdomo užduotys, pamažu tyrinėjant įdomias, o kartu pavojingas vietoves.


Žaidėjai turi galimybę susirašinėti pokalbių kambariuose, per kuriuos ne tik bendraujama, prekiaujama, bet ir renkamasi į komandas siekiant sėkmingiau kelti savo personažų lygius, suteikiančius naujas galimybes.


Po 2005-aisiais pasirodžiusio atnaujinimo, žaidime atsirado durys, kurias atidaryti gali tik tie 999 lygį pasiekę herojai. Pirmą kartą jos pravertos buvo tik 2016 metų viduryje, o tai padarė žaidėjas vardu Kharsek. 2017-ųjų balandį jo buvo atvertos dar kartą vieno užkietėjusio žaidimo gerbėjo Dev. Abu jie platesnei publikai nežinomi ir yra paslaptingi ne ką mažiau nei tai, kas yra už šių durų.


 


 


 

Atgal

Cobb
Cobb, parašė 2017-10-10 14:46
tl;dr

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Blog‘o įrašai: