2017 vasario 19, sekmadienis.   Games.lt naršo: 4   Registruotų vartotojų: 112910
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Tirono gyvenimas
2016-12-11, parašė Mason13
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 2

Žaidime „Tyranny“ blogio jėgos vedamos viešpaties „Kyros“ laimėjo ir dabar valdo pasaulį. Žinoma nebūtų ką veikti jeigu jėgos kurios padėjo pasiekti pergalę, nepradėtų viena su kita kovoti ir nekiltų pilietinio karo grėsmė. O kalbant apie įspūdžius iš mano pusės turiu pasakyti, kad šis būtent „Tyranny“ man priminė „Metal Gear Solid V: The Phantom Pain“ RPG formate ir šioje apžvalgoje aš pasakysiu kodėl. Tai žinoma nereiškia, kad žaidimas prastas.

„Tyranny“ kitaip negu kiti populiarus šiuolaikiniai RPG žaidimai, pasaulį vaizduoja iš izometrinės perspektyvos panašiai, kaip „Fallout 1,2“. Tiesa viskas atvaizduoja su šiuolaikine grafika. Pradžioje, prieš pradedant žaisti mums leis pasirinkti veiksmus vykdytus per okupacijos pradžia ir armijas, kurios tai vykdo ir tai žaidimo eigoje vienaip ar kitaip atsilieps.

Mes valdome tokį „fatebinder“ - asmenį, kuris buvo paskirtas prižiūrėti okupuotos zonos tvarką ir suvaldyti dvi susiskaldžiusias armijas „Disfavored“ ir „Scarlet Chorus“. Jūs turite galia įvesti viešpaties tvarką, paskelbdami ediktus, o tai yra tokie fiziškai pasireiškiantys įstatymai, kurie gali įtakoti gyvenimą žaidimo pasaulyje ir užtraukti vietinių neapykanta . Praktiškai mūsų veikėjas yra „teisėjas Dredas“ viduramžių pasaulyje, kurio sprendimui turi paklusti visi, be jokių prieštaravimo.

Žaidimo eiga

Kuo „Tyranny“ išsiskiria nuo kitų savo žanro atstovų yra pakankamai sudėtinga moralės sistema. Kuri neskirsto mūsų veikėjo į blogą ar gerą, bet į patinkantį tam tikroms frakcijoms ar ne. Nuo tam tikro mūsų veikėjo pamėgimo ar neapykantos indekso, gauname tam tikrus aktyvius ar pasyvius įgūdžius, kurie vienaip ar kitaip padeda žaidimo eigoje. Stebina pakankamai didelis įgūdžių ir gebėjimų sąrašas, kuris leidžia susikurti pagal mūsų žaidimo tipą tinkančius veikėjus. Taip pat egzistuoja ir sistema skirta burtu kūrimui, kuri leidžia iš artifaktų sukurti galingus kerus. O laikui bėgant atsiranda ir tam tikri bokštai, kuriose galėsite rasti papildomų gėrybių ar treniruoti savo veikėjus.

Kovos metu žaidimas primena, bet kurį MMO stiliaus RPG, kuriame reikia kontroliuoti savo veikėjo veiksmus ir įgūdžius sekundės tikslumu ir sunkesniuose režimuose reikia tobulinti savo išdėstymo ir kontrolės įgūdžius. Nepadeda tas faktas, kad kartais mūsų veikėjai tiesiog stovės kaip „medžiai“ ir nieko nedarys jeigu jų nepajudinsite ar atsiras netinkamuose vietose, tai matosi ir nekovos metu, nes yra bėdų su kelio radimu (angl. pathfinding)
Sekantis puslapis»  ...

Komentarai: 1-1   
Eagleray, parašė 2016-12-13 06:11
Reitingas:0
Eagleray
Keletą nosinių praleidai. Reikės išbandyt tą Tyranny, nes kai pamačiau styme pirmą kartą tai užkabino ir mįslijau kas per bo žaidimas.
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!