2017 gruodžio 17, sekmadienis.   Games.lt naršo: 5   Registruotų vartotojų: 113046
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Išnaudotos galimybės
2017-02-11, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 3

Iki šiol dar skauda širdį dėl neįvykusio „Silent Hills“ projekto, kurio vien pristatomoji versija išvertė visus iš klumpių. Tačiau kol vieni gailėjosi dėl to, kas neįvyko, kiti („Capcom“), ėmė ir sukūrė žaidimą, panaudoję tinkamas idėjas. Įkvėpti pastarojo meto pirmojo asmens žaidimų (kaip „Amnesia“, „Outlast“), jie pritaikė tokio tipo siaubai vienai žinomiausių „Resident Evil“ visatų. Ir tai veikia. Tai veikia taip gerai, kad žaidėjas net nespėja susivokti kas prie ko – žaidimas jį išgąsdina ir šokiruoja daugiau kartų nei iš viso yra „Resident Evil“ žaidimų.



„Capcom“ visuomet buvo gana prieštaringi. Jų vienas žaidimas gali būti bomba, o kitas – nesuprastas tęsinys. Tokių variacijų ši kompanija pateikė ne vieną ir ne dvi, tačiau, kaip matyti, ji vis dar laikosi tradicijų. Į gyvenimą paleidusi daugybę puikių serijų – „Devil May Cry“, „Onimusha“, „Street Fighter“ ir t.t. – „Capcom“ kartais parklupdavo taip netikėtai, kad net nesuprasdavai „kodėl“? Pvz., „Dino Crisis 3“. Niekas nepasakys, kodėl viskas taip liūdnai baigėsi. O kartais „Capcom“ visiškai ištaškydavo – vis dabar prisimenu savo vienus mėgstamiausių žaidimų, abi „Viewtiful Joe“ dalis. Tačiau šią žiemą naujausias jų „Dead Rising 4“ nepaliko tiek džiūgaujančių, kiek buvo tikėtasi, todėl „Resident Evil 7“ turėjo nešti ne savo vieno naštą. Laimei, viskas baigėsi tuo, kad naujasis siaubo žaidimas „Capcom“ reputaciją grąžino ilgam.



Netikėčiausias dalykas, įsijungus žaidimą, yra tas, kad čia iš pirmo žvilgsnio net nėra „Resident Evil“ žaidimas. Bent jau ne toks, koks būtų įprastas gerbėjams. Pirmą kartą valdymas iš pirmo asmens, vietoje žinomų veikėjų (nors ir mažiau žinomų) – visiškai naujas herojus, kurio net veido nesimato ir ne zombiai, o veikiau klasikinius amerikiečių siaubo filmus / slešerius primenantys personažai. Kur visame tame sutelpa „Resident Evil“? Detalėse. Ir jas pastebėti – vadinasi mėgautis žaidimu, ko, realiai, ir tikėjosi kūrėjai.



Pagrindinis žaidimo veikėjas – Etanas – skubiai važiuoja ieškoti savo dingusios žmonos. GPSas jį atveda į nušiurusį namą Luisianos valstijoje, kur, tariamai, yra jo žmona Mia. Deja, žmonos paieškos išvirsta į išgyvenimo žaidimą, kai keista Beikerių šeima – tėvas, žmona ir sūnus – bando padaryti Etanui kažką, ką padarė ne vienam, atklydusiam čia prieš tai. Kokie šios šeimos tikslai – neaišku, tačiau Etanas turi išnarplioti visas jų namų mįsles, suprasti, kas čia apskritai įvyko bei išgelbėti Mia. Laimei, siaubo žanras šioje dalyje groja pirmais smuikais, o išlikimo žanras – antrais, todėl adrenalino netruks. Ar galiausiai paaiškėja kas nors, kas pradžiugins „Resident Evil“ fanus ir ar susiliečia šis žaidimas su originalia serija? Tikrai taip.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!