2017 gegužės 23, antradienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 112954
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Veiksmo
„DESYNC“, arba „jei Doom‘as prišniotų psichotropinių medžiagų“
2017-04-13, parašė Grishnakh
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 2

Kažkaip, pradėdamas žaidimą, ir šį kartą labai nesigilinau nei į pristatomąjį filmuką, nei į aprašymą, o greičiau likau sužavėtas neoninių spalvų gausos. Tačiau jau pirmosiomis žaidimo minutėmis linkčiojau galvą, nustatęs Obamos „not bad“ veido išraišką.



Bendrai tariant, „Desync“ nėra kažkoks labai ypatingas žaidimas. Priešingai, žaidimo turinio prasme jis netgi gali pasirodyti blankokas: labai viena nuo kitos itin nesiskiriančios lygių aplinkos, didelės „užklasinės“ veiklos (na, tos, kuria užsiimame kai nelakstome po lygius) nebuvimas, neįspūdingai išsitaškantys priešai ir panašiai. Galop, pats žaidimo tikslas yra be galo paprastas: iššaudyk viską kas juda, judėk pirmyn, rink taškus, išnaudok aplinką, kad gautum papildomų taškų, stenkis visa tai atlikt kuo greičiau. Bet smagiausia jog šiam žaidimui tų visų, super komplikuotų ar itin išblizgintų dalykų tiesiog nereikia, kad juo būtų galima mėgautis.
Štai, prieš leisdamiesi desinchronizuoti zonų, žaidime galėsime judėti po startinį „hub‘ą“, kuriame bus keli monitoriai, leisiantys tobulinti šaunamuosius ginklus arba antrines galias, kaip, pavyzdžiui, gyvybės taškų atstatymas. Šiuos tobulinimus galėsime atlikti tik tada, kai įvykdysime du punktus: surinksime atitinkamą taškų kiekį ir juos „pakelsime“, ty, žaidimo metu panaudosime reikiamą kartų kiekį. Žinoma, šių tobulinimų praleisti tikrai neverta, nes pagrindinė žaidimo dalis (priešų šaudymas) yra tikrai brutali, o minėtieji dalykai be galo praverčia.

Na, o minėtasis brutalumas pirmiausiai pasireiškia tuo, kad žaidime egzistuoja tik vienas sudėtingumo lygis, o pagal tai, kaip dažnai pribėgę priešai mus užmuša, galimas prilyginti su senojo „Doom“ „Ultra Violence“. Na, kitaip tariant, vienas ar du smūgiai ir lygio sekciją kartojame iš naujo. Arba jokio „easy mode“, kuomet gali jaustis praktiškai nemirtingas. Čia taip pat reikia paminėti, kad kas kartą mirus (o, patikėkit, tai nutinka beveik taip pat dažnai, kaip pirmą kartą žaidžiant „Dark Souls“), neverčia lygio kartoti nuo pat pradžių, bet iš naujo išmeta tame lygio segmente, kuriame ir mirėme.
Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!