2017 lapkričio 22, trečiadienis.   Games.lt naršo: 7   Registruotų vartotojų: 113033
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Šiauriečių kelionės
2017-05-08, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 4

Pirmasis Expeditions žaidimas buvo pakankamai įdomus vien pasirinkta tematika: tu buvai konkistadoras pietų Amerikoje! Šalia rimtos kovos sistemos buvo tavo bendražygiai, kurie turėjo savitus požiūrius į pasaulį ir kurių nuomonės reikėjo paisyti norint išlaikyti kovinės grupės efektyvumą. Expeditions: Viking išsaugo visus gerus pirmtako bruožus, tačiau persikelia į kiek populiaresnius tolius. Dabar būsite vikingais!

Danija, kažkur 750-ieji metai. Tavo tėvas, klano vadas, iš grobiamojo žygio į mistiškasias britų salas grįžo kojomis į priekį ir praradęs bent pusę visos įgulos. Tau reikia palaidoti tėvą ir imtis naujosios atsakomybės, nes tavo vietos gviešiasi tiek ambicingos, užantyje užaugintos gyvatės, tiek galingi vadai, kurie kesinasi iš tavęs pavergti klaną. Tau nelieka nieko kito, kaip pačiam organizuoti žygį į tas pačias, tavo tėvą pražudžiusias užjūrio salas. O ten jau plėšimas, prekyba ar galingų sąjungininkų paieškos – tik tau rinktis kokiu vikingo keliu eisi! Tačiau pirmiausia reikia suburti įgūlą...


Nenuneigsi, šiaurės kariai ir jūrininkai dabar populiarūs tiek serialiuose, tiek žaidimuose. Ir kaip tuo nesidžiaugti? Zombiai jau visiems atsibodę, o istoriniai vikingai yra beveik netyrinėta teritorija: mes daugiau mažiau žinome tik stereotipus, tad žaidimai gali mums padėti sužinoti ką nors naujo. Ir nors man sunku pasakyti kiek ir kas žaidime vaizduojama realistiškai, galiu pasakyt, pasitaręs su kiek labiau istoriją išmanančiais žmonėmis, kad nors vikingų laikais buvo karingų moterų, jų tikrai nebuvo tiek daug kiek vaizduoja Expeditions!

Kita vertus, tai nėra baisus dalykas, o ir funkcionaliai žaidime svarbesnės yra veikėjų klasės. Jos yra pakankamai laisvai apibrėžtos, nes žaidimas jas priskiria pagal turimus įgūdžius. Bet koks veikėjas veikėjas gali išmokti bet ką, jei tik turi patirties taškų. Tų įgūdžių efektyvumui įtaką daro veikėjų savybės, tokios kaip jėga ar intelektas, bet aš žaidimo metu nekreipiau į tai daug dėmesio, o normaliam sudėtingumo lygiui visiškai nebūtinas veikėjų optimizavimas.


Optimizavimas gali ir nepadėti, nes mūšių sistema yra labai specifinė. Pirmas dalykas, kuris privers tave prikrauti į kelnes, yra lankininkai. Jei paprastai jie šaudo penkias valandas kol jų menka daroma žala (dėl to kad jie gali kautis didesniu atstumu) nukauną veikėją, tai Expeditions: Viking karį galima patiesti dvejomis strėlėmis. Dėl to gali pagalvoti, kad visiems kariams derėtų maksimaliai ištobulinti skydo įgūdžius. Kadangi pakeisti vieną iš dviejų ginklų rinkinių nieko nekainuoja, tai padėtų apsisaugoti jei netyčia mūštis prasidėtų ne nuo tavo ėjimo, nes lankininkai, ypač aukštesnio lygio, gali šaudyti skersai ir išilgai žemėlapio. Tai retai pasitaiko – kovos dažniausiai prasideda nedideliu atstumu, o priešai slepiasi už šulinių, medžių ir kitokio šlamšto.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!