2017 spalio 18, trečiadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113010
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Vien tik ašaros ir kančia
2017-05-18, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 5.0, puslapis 1 iš 4

„O tau nebuvo keista, kad aš neprašiau šito žaidimo?“ paklausė JcDent Artojo, kai tas pasiūlė „Dawn of War III“ apžvalgos kopiją. Paprastai aš esu pirmasis žmogus, kuris griebia betkurį žaidimą, kurio pavadinimas prasideda „Warhammer“ – nesvarbu, „Fantasy“, „40K“ ar „Age of Sigmar“. Tačiau niekas nenorėjo mirti ar, juo labiau, vargti prie „Dawn of War III“, žemiausio serijos taško ir vilties, kad iš „Relic“ išeis kažkas gero, praradimo.



41-asis tūkstantmetis! Žmonijos Dievas-Imperatorius paskutinius 10 tūkstančių metų praleido įkalintas Auksiniame Soste ant gyvosios mirties slenksčio. Jo Imperija – apglėbusi visą galaktiką, milžiniška gotikinė sistema, kurios dydis ir nežmogiškumas yra protu neaprėpiamas. Milijonai paprastų vyrų ir moterų kas dieną grumiasi dėl jos išgyvenimo, stodami prieš ateivius, išdavikus ir demonus. Kosmodesantininkai – Space Marines – yra geriausi žmonijos kariai, antžmogiai, kosminiai vienuoliai ir genetiniai Imperatoriaus ainiai. Gabriel Angelos, mums pažįstamas Blood Ravens kosmodesantininkų vadas, nepaklūsta inkvizitoriaus paliepimui, ir nusileidžia padėti planetos Cyprus gynėjams nugalėti įsibrovėlius orkus. Tačiau planetoje taip pat yra pakankamai gudrus (ir, svarbiausia, populiarus tarp žaidėjų) orkų vadas Gorgutz, čia atvykęs ne šiaip sau, o ir netrunka pasirodyti pranašystės kelius sekantys eldarai (kosminiai elfai). Kur mus tai nuves?

Niekur. „Dawn of War III“ yra įrodymas, kad nors Games Workshop dalina žaidimų licencijas kiekvienam bent apsimetančiam mokančiam programuoti ar net per langą į studiją įskridusiems balandžiams, leidimas žaidimą daryti AAA studijai nėra tos problemos sprendimas. Jau turime „Eternal Crusade“, kuris į klausimą „kaip padaryti Battlefield stiliaus 40K žaidimą, jei visos rasės tokios skirtingos“ atsako „tiesiog padaryk Battlefield su 40K rūbais, koks skirtumas“. O „Dawn of War III“ yra tai, kas atsitinka, kai studijai neleidžia daryt MOBA, o ji to labai labai nori. Techniškai žaidimas vadinasi RTS, bet visi įrodymai žaidžiant rodo, kad labiau trinamasi prie „League of Legends“ nei „Dawn of War I“.



Bazių statymas grįžta, tačiau pagrindinės štabavietės negali pakeisti – o daugumoje kampanijos misijų turi būtinai jos neprarasti – ir be to, tai yra vienintelė vieta, kur gydosi tavo elitiniai daliniai. Na, žinai, kaip grįžus į bazę MOBA. O elitiniai daliniai yra tie vieninteliai svarbūs veikėjai žaidime. Į misiją ar daugelio žaidėjų mūšį gali pasiimti tris tokius dalinius - nuo vardinių veikėjų, kaip Gabriel Angelos, iki didžiulių Knights ar net būrelio terminatorių. Tik kitaip nei MOBA, tu jiems nei keli sugebėjimų, nei perki daiktų. Atsimeni, kaip viena iš kelių gerų „Dawn of War II“ savybių buvo dalinių tobulinimas ir apginklavimas kampanijoje? Siurprizas: čia to nėra.


Komentarai: 1-1   
Gediminas, parašė 2017-05-19 01:06
Reitingas:2
Gediminas
Visiškai teisingas įvertinimas, nes žaidimas - vidutinybė, o gal net ir dar blogiau.

- Absoliučiai nuobodi kampanija
- Mažai žemėlapių tinkle, tik vienas režimas, kuris baisiai užneša į MOBA
- Animacinė grafika, kuri visiškai nedera su Warhammer 40,000 visata, per daug ryškių spalvų, o karinių vienetų modeliai atrodo kaip plastmasiniai
- Nebeliko žiaurių pribaigiamųjų animacijų (vėlgi, tai puikiai atspindėjo Warhammer 40,000 visatą bei jos brutalumą, nors ir kėlė bėdų su balansu tinkle)
- Nebėra priedangos
- Nėra The Last Stand režimo (vienas iš mano mėgstamiausių režimų Dawn of War 2)
- Neįtraukiantis garso takelis (Dawn of War 2 turėjo itin įtraukiantį garso takelį)

Apskritai, nieko nėra. Nesuprantu, kaip Relic galėjo taip susidirbti. Fail. Epic fail.
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!