2017 lapkričio 22, trečiadienis.   Games.lt naršo: 4   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Prologas
2017-05-28, parašė Agnyz
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 5

Automobilių ir trasų skaičiumi prilygdamas „Forza Motorsport“ ir „Forza Motorsport 2“, bet jų panaudojimo galimybėmis atsilikdamas nuo „Forza Motorsport 3“ ir „Forza Motorsport 4“, „Forza Motorsport 5“ laikėsi dar agresyvesnės atsisiunčiamo turinio ir mikropervedimų politikos negu „Forza Horizon“, tad nors pardavimais iš pradžių nusileido tik „Dead Rising 3“, o vėliau prilygo „Gears of War: Ultimate Edition“ ir „Rise of the Tomb Raider“, galiausiai liko prasčiausiai įvertintu serijos žaidimu.

„Forza Motorsport 6“ atstatė pasitikėjimą serija grąžinęs lenktynes naktį, pirmąkart pristatęs jas lyjant ir pasiūlęs daugiau automobilių, trasų ir varžybų negu dauguma galėtų norėti, bet tai įvyko po dvejų metų. Iki tol studija „Turn 10“ bergždžiai gelbėjo „Forza Motorsport 5“, kurį pirmaisiais metais savo kolekcijoje turėjo kas trečias „Xbox One“ savininkas.

Pirmiausiai subalansuota ekonomikos sistema, varžiusi žaidėjų galimybes lenktyniauti norimuose čempionatuose su norimais automobiliais. „Turn 10“ 2013 m. gruodį sumažino automobilių kainas ir padidino išmokas už patirties taškus bei priedus už sudėtingumo lygį. Studijos teigimu, po atnaujinimo įsigyti tuos pačius modelius „Forza Motorsport 5“ galima penkis kartus greičiau negu „Forza Motorsport 4“. Gal ir tai ir tiesa, bet „Forza Motorsport 4“ suteikė daug daugiau galimybių tai padaryti – leido ne tik parduoti turimus automobilius, bet ir nusipirkti jų pigiau iš kitų žaidėjų aukcione, dalintis jais klubuose. „Forza Motorsport 5“ leidžia pardavinėti tik automobilių nustatymus ir apdailos dizainus, iš kurių net turint išskirtinių inžinerinių ar meninių gebėjimų užsidirbti sunku.

Demonstruojami vairavimo įgūdžiai, kita vertus, tiesiogiai lemia pagal dirbtinio intelekto valdomos žaidėjo kopijos pasirodymą, kuri nuolat lenktyniauja prieš kitus ir uždirba kreditus. Tiesa, paprastai tai tokios sumos, už kurias galima nusipirkti ne automobilių, o tik jų detalių. Gerokai daugiau kreditų kas savaitę lojaliems žaidėjams išmokama per „Forza Rewards“ programą, bet tik jiems.

Žodžiu, jei nebūčiau žinojęs apie „Forza Motorsport 5“ ekonomikos sistemos atnaujinimą, būčiau apie jį net neįtaręs, nes ekonomiką žaidime būtent tokia, kokią ją įsivaizdavau, - smarkiai ribojanti ir nuolat primenanti, kad bet kurį automobilį galima įsigyti už tikrus pinigus, jau nekalbant apie naujai atsiradusią galimybę susimokėjus laikinai pelnyti dvigubai daugiau patirties taškų.

Blogiausia, kad kainos akiplėšiškai aukštos. Pavyzdžiui, norint už tikrus pinigus įsigyti brangiausią automobilį žaidime – „Formulės 1“ bolidą „Lotus E21“ arba antikvarinį „Ferrari 250 GTO“, - net dabar teks pakloti daugiau negu 20 €, o 2 valandos dvigubai greičiau renkamų patirties taškų atsieis beveik 2 €. Palyginimui, brangiausias „Forza Motorsport 4“ automobilis – tas pats „Ferrari 250 GTO“ – kainavo 3 €. Čia po tiek pardavinėjami patys pigiausi atsisiunčiami automobiliai. Daugelis iš jų, deja, neparduodami atskirai, ir kainuoja brangiau. Visa laimė, kad už atsisiunčiamas mašinas nereikia mokėti kreditų.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!