2017 rugsėjo 20, trečiadienis.   Games.lt naršo: 4   Registruotų vartotojų: 112998
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Reinkarnacija
2017-06-05, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 4

„Prey“ žaidimai, jau beveik įprasta, turi komplikuočiausias atsiradimo istorijas, o su naujaja dalimi – ypatingai komplikuotą. Netgi tiek, kad tie, kurie laukė vienokio žaidimo, galiausiai gavo visiškai kitokį. O tiems, kas dar prisimena 2006-ais metais pasirodžiusį „Prey“ ar prisimena bent tiek, kad jame teko valdyti „kažkokį indėną, ateivių laive gelbėjantį savo merginą ir pasaulį“, naujoji dalis taip pat gali tapti siurprizu. Bet kokiu atveju – tai yra geras, įdomus ir įtraukiantis žaidimas, tačiau žaidžiant jį gali tekti pasistengti labiau nei žaidžiant bet kurį kitą šiuolaikinį žaidimą.



Naujojo „Prey“ kūrėjai „Arkane Studios“ subūrė apie save nemažą žaidėjų ratą sukurdami „Arx Fatalis“, o vėliau, tuo pat metu, kai išėjo ir pirmasis „Prey“, 2006-ais metais, sukurdami „Dark Messiah of Might and Magic“. Na, o tolimesnė šios studijos istorija daugeliui jau žinoma – pirmas „Dishonored“, paėmęs žaidimų industriją šturmu, ir tikrai vykęs, bet mažiau žaistas jo tęsinys. Šios kūrėjų studijos įdirbis kompiuterinių žaidimų industrijos gigantei „Bethesda“ pasirodė pakankamas, todėl ir naująjį „Prey“, kurio pirminį tęsinį ši leidėja galiausiai nutraukė, patikėjo „Arkane Studios“.



Visų pirma žinutė tiems, kurie naują „Prey“ nori žaisti vedini senų gerų prisiminimų po 2006-ųjų dalies – neapsigaukite. Naujas „Prey“ kur kas panašesnis į „BioShock“ bei „System Shock 2“ žaidimus, nes iš jų akivaizdžiai sėmėsi idėjų žaidimo pasauliui ir atmosferai. Tačiau neskubėkite džiūgauti ir pastarųjų žaidimų gerbėjai – „Prey“ neleidžia iki gali įsijausti į tikrai gerai sukurto pasaulio tyrinėjimą, nes nuolat verčia žaidėją įsitraukti į susidūrimus su atstumiančiais priešais. Tačiau atstumiančiais ne dėl savo išorės – ji, tiesą sakant, net visai vykusi – o nenuspėjamos ir, kartais susidaro toks įspūdis, neišbaigtos kovos sistemos. Taigi, šis žaidimas turi labai didelį pradinį barjerą, kurio, ypač jaunesni ar mažiau patyrę žaidėjai, praktiškai neturi šansų įveikti. T.y. tam, kad pereitum kelias erdves, turi nusiteikti, kad arba teks gudrauti, arba tiesiog nuolat sėlinti, nes priešai, pamatę žaidėją, dažnai jį gali nugalėti vos keliais smūgiais.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!