2017 lapkričio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Ledynai
2017-09-07, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 2

„Kelias“ (2009) yra turbūt vienas niūriausių post-apokaliptinių filmų. Aišku, yra keletas dar liūdnesnių kūrinių apie atominio karo pasekmes, bet turint minty jų veikėjų gyvenimo trukmę, tai labiau apokaliptiniai filmai. Retas toks filmas mus nukelia į užšalusią žemę: dažniausiai mes įsivaizduojame atominio bombų išdegintas dykras. ICY, kita vertus, mano, kad pasaulis bus sukaustytas ledo.



Karas – ar kad ir kas – užnešęs nesibaigiančius speigus buvo taip seniai, kad niekas net ir neatsimena. Žmonės gyvena mažomis grupelėmis, vadinamomis šeimomis. Kiti apsistoja nedidelėse gyvenvietėse. Be to, kur ne kur pasitaiko samdinių ir banditų gaujelių. Tu, mūsų protagonistas, buvai rastas prie nuošliaužos, be sąmonės ar atminties (tai aišku!). Ir greitai tau teks, nepaisant savo paties norų, tapti savo šeimos vedliu bei karo vadu.

Vienas keisčiausių dalykų, atsispindinčių ICY meniniame apipavidalinme, yra tai, kad apokalipsė neatrodo toks senas reiškinys. Dauguma žmonių vilki pakankamai modernius rūbus ir atrodo kaip paprasti šiuolaikiniai išgyvenusieji. Nesakau, kad visi privalomai iš karto turi persirengti kailiais, užsidėti mašinos padangų atraižas ant pečių ir pradėti garbinti gėrimų aparato liekanas. Tačiau kai žmonės regimai dėvi gamyklose pagamintus drabužius, bet laiko nešiojamuosius kompiuterius ir mobiliuosius telefonus nesuprantamais protėvių artefaktais, atrodo kiek keistai.



Kitas keistas dalykas, kurį paminėsiu gal per anksti, yra kovos sistema. Kiekvienas veikėjas turi tris kovinius įgūdžius: šaltiesiems ir šaunamiesiems ginklams, bei lankams. Ginklai duoda specialius judesius, kuriuos bus galima naudoti kovoje. Tačiau kovinių įgūdžių trūkumas duoda tik baudas. Kuo tai su viskuo susiję? Na, kai susiduria dvi grupės (tavo ir priešų), jos kartu supila savo gyvybės taškų skaičius, kovinę dvasią, manevrus ir baudas. Tada kiekvieno ėjimo metu iš komandos katilo ištraukiamas tam tikras kiekis manevrų ir baudų. Manevrai gali būti naudojami kartu arba kombinuojami stipresniems efektams. Baudos tiesiog užima vietą. Tad jei duosi šautuvą kokiam pašlemėkui, kuris teturi vieną šaunamųjų ginklų lygį, jis į kovą atsines du šautuvo manevrus ir keturias baudas. Kitaip tariant, krenta tavo efektyvumas ir šansai ištraukti gerą manevrų saują.

Po kovos žala išdalinama, kaip suprantu, atsitiktinai. Laimei, dažniausiai gauni ir kokio nors grobio iš priešų, nors abejotina, ar gausi pakankamai vaistų padengti visoms žaizdoms. Vaistai, maistas ir kulkos – tai abstraktūs daiktai tavo inventoriuje. Gali rasti skirtingo potencialo maisto šaltinių pasaulyje, bet jame radiniai pavirs skaičiumi ir viskas. Tavo šeimai reikia maisto, kad išgyventų, vaistų, kad pagydytų žaizdas, ir kulkų, kad galėtų naudoti šaunamuosius ginklus... ar prekiauti. Taip, amunicija yra valiuta, visai kaip „Metro“ žaidimuose. Tame ir yra lankų smagumas: strėlės iš esmės buriamos iš oro.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!