2017 lapkričio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 9   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Antras kartas nemeluoja
2017-10-29, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.2, puslapis 1 iš 4

Pradėti bet kokią kalbą apie „Destiny 2“ taip ir norisi nuo retorinio klausimo: „ar šis žaidimas apskritai šiandien egzistuotų, jei pirmasis „Destiny“ būtų buvęs toks, kokiu tapo ir yra jo tęsinys?“ Kai 2014-ais metais pasirodė pirmas „Destiny“, ši daugelio žaidėjų šaudyklė buvo praryta ne juokais užsuktos reklamos bei „haipo“ mašinos, kuri po savimi slėpė ne visai tai, ko tikėjosi žaidėjai. Tačiau kūrėjai nestovėjo vietoje, uoliai taisė ne tik tai, ką pastebėdavo patys, bet ką girdėjo ir iš bendruomenės, tad „Destiny“, galiausiai, užaugo iki tokio žaidimo, kokio tikėjosi „haipo“ pagauti žaidėjai. Tačiau dabar „Bungie“ iš karto pristato tokį žaidimą, dėl kurio nei jiems, nei pirmos dienos žaidėjams tikrai nė kiek ne gėda.



Tiems, kas raukėsi dėl pirmojo „Destiny“ abejotinų sprendimų, vos įsijungus antrąją dalį taps aišku, kad „Bungie“ iš esmės įsiklausė į fanų, žaidėjų ar kritikų pastabas. Pirmas akivaizdžiausiai tai įrodantis dalykas – vieno žaidėjo kampanija, akimirksniu pašalinanti prisiminimus apie pirmtako neišpildytą naratyvą, padriką informaciją ir iki galo neaiškų bendrą žaidimo vaizdą. Čia gi kūrėjai pasirenka paprastesnę istoriją, ją deramai išdirba, pagal visus įprastus standartus išplėtoja, deramai prifarširuoja vaizdo intarpų ir, ko ir reikėjo tikėtis, labiau išplėtoja bei įprasmina fanų pamėgtus veikėjus.



Priešiška „Cabal“ frakcija, praeitame žaidime išplėtota mažiausiai, tęsinyje sugrįžta keturguba jėga ir tampa pagrindiniu agresoriumi. „Raudonasis legionas“ ir pagrindinis antagonistas Dominus Galas nusprendžia atsižaisti prieš žmones, kuriems praeityje neblogai nuskilo. Todėl Galas suskaldo į šipulius Sergėtojų (arba kitaip visų „Destiny“ žaidėjų) būstinę ir, okupavęs paskutinį saugų miestą Žemėje, atima Sergėtojų galias klasikiniais, tipinių blogiečių mėgstamais būdais – uždarydamas pagrindinį Sergėtojų energijos ir galių šaltinį. Čia ir prasideda gana tipinis, bet „Destiny 2“ atveju visai efektingas herojų sugrįžimas bei atsikovojimas to, kas jų. Toks siužetas gražiai išsprendžia ir veteranų bei naujų žaidėjų dilemą – kadangi Galas nunulina visas galias, tiek grįžtantys veteranai, tiek naujieji žaidėjai pradeda nuo geldos ir nei vieni neliūdi: naujokams gerai, nes į valias laiko įsivažiavimui, o veteranams tokia žaidimo pradžia papildomai užverda kraują ir paverčia galių susigrąžinimą asmenine vendeta.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!