2017 lapkričio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 6   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Trečias brolis Jonas
2017-10-29, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 3

Šiais metais kompiuterinių žaidimų kūrėjai, lyg susitarę, lepino pasaulio žaidėjus kokybiškais muštynių žaidimais, tarp kurių didžiausi – „Injustice 2“ ir „Tekken 7“. Abu šie muštynių žanro grynuoliai užkėlė kartelę labai aukštai, o prie gero, žinia, priprantama. Vien šių dviejų žaidimų dėka atsirado suvokimas, kaip gali atrodyti kokybiška, ilga bei įtraukianti siužetinė vieno žaidėjo kampanija muštynių žaidime arba kaip galima nebe pirmą serijos dalį prigrūsti naujo, dar nenusibodusio turinio. Žodžiu, „Injustice 2“ ir „Tekken 7“ buvo puikūs, tad to paties ar net daugiau visi tikėjosi ir iš kito ilgai laukto, ilgametės serijos žaidimo – „Marvel vs. Capcom: Infinite“. Deja, šis žaidimas daugeliui tapo smūgiu žemiau juostos.



Prieš pradedant postringauti apie naujojo „Marvel“ ir „Capcom“ muštynių hito pliusus bei minusus, verta prisiminti, kad ši serija gyvuoja ilgiau nei daugelis įsivaizduoja. Pirmasis „Marvel vs. Capcom“ žaidimas pasirodė dar 1999 metais, konsolėms „Dreamcast“ ir „PlayStation“. Prieš tai buvo dar keli žaidimai, kuriuose „Capcom“ eksperimentavo su „Marvel“ ir kitų visatų veikėjais, bet taip giliai nebesikapstykime. Taigi, po sėkmingo starto dar gūdžiais 1999-aisiais, po kelių metų ši serija sulaukė vienos sėkmingiausių antrosios dalies, kuri sėkmingai karaliavo „PlayStation 2“ ir „Xbox“ konsolėse. Tuomet, po beveik dešimtmečio pertraukos, „PlayStation 3“ ir kitų to meto konsolių žaidėjai gavo progą išbandyti ilgai lauktą trečiąją serijos dalį, o dabar, praėjus dar šešetui metų, mes gauname „Marvel vs. Capcom: Infinite“. Žaidimas, kuris tęsia beveik 20 metų besitęsiančią seriją.



Nelaimei, šios ilgametės serijos kūrėjai pasirinko ne tiek plėtoti ar tobulinti gerąsias „Marvel vs. Capcom“ tradicijas, o, veikiau, pasivaikyti madų, todėl į žaidimą įtraukė – ir, atitinkamai, stipriai reklamavo – vieno žaidėjo siužetinę kampaniją su epine istorija. Kūrėjų manymu ši jų istorija yra tiek epinė ir įspūdinga, kad jos metu žaidėjui neleidžiama filmuoti ar daryti „screenshotų“ nei vienoje vietoje. O gal kūrėjai taip padarė todėl, kad niekas negalėtų įamžinti ir kitiems parodyti, kas ten darosi? Nes darosi niūrūs, nuobodulį ir nusivylimą keliantys dalykai. Matyti, kad kūrėjai labai sunkiai susitvarko su tiek skirtingų – ir priedo skirtingų visatų – personažų, o epinė vieno žaidėjo siužetinė kampanija tikrai nebuvo geriausias sprendimas šioje situacijoje. Taip pat matyti, kad veikėjai labai keistai sąveikauja tarpusavyje, beveik nei vienas jų nei pasikeičia, nei tampa pagrindiniu ar bent vienu pagrindinių istorijos dalyvių – visų stengiamasi rodyti po lygiai, dėl ko nei prei vieno veikėjo neprisiriši ir nei vienas jų netampa kažkuo įdomus. Nei dirbtinai sureikšminti bandytas siužetinis vingis, nei siužetinės kampanijos kulminacija nepalieka jokių emocijų, nebent suvokimą, kad žaidi itin vidutinišką žaidimą.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!