2017 balandžio 24, pirmadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 112932
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Strategija
Pasaulis po galaktinės civilizacijos žlugimo
2017-02-11, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 8.0, puslapis 1 iš 3

Iceberg Interactive yra pasiryžus pagriebti bet kokį daugiau mažiau kompetetingą kosminių žaidimų kūrėją ir išleisti jo žaidimą. Tai ne visada pasitvirtina, bet net ir prastai Steam vertinami Iceberg žaidimai yra geresni nei studijų, kurios savo žaidimus išleido pačios. Pernai aš prisikentėjau su „Polaris Sector“. Tačiau šiuos metus visai neblogai pradėti su mažučiu „Stars in Shadow“.



Žaidimo priešistorė skelbia, kad kažkada įvyko Didysis Karas, kuris sužlugdė galaktinę civilizaciją. Visos žaidime prieinamos žaistinos rasės yra tie, kas išgyveno šį kritimą, atstatė savo planetas ir galiausiai vėl atrado kaip keliauti tarp žvaigždžių. Aišku, mažai įtikėtina, kad jie visi tai padarė tuo pačiu metu, bet žaidime prie to prisidėjo ir tai, kad tarpžvaigždiniams takams dar prireikė laiko pagyti. Taigi, metas iš naujo apgyvendinti visatą ir pažiūrėti, ar kam nors nereikia duoti į dantis.

„Stars in Shadow“ kūrėjai stengiasi neperlenkti lazdos, tad pradedant naują žaidimą nėra daug pasirinkimų kuriant naują galaktiką, o ir rasės negalima susikurti pačiam. Kita vertus, jau esamos rasės yra pakankamai charakteringos, mėgdžiojančios kitas gyvūnų rūšis nei įprastai, o žmonės nėra tiesiog Federacija iš „Star Trek“. Ir iš viso, žmonija pradeda be savo planetos ir turi susirasti kur gyventi prieš normaliai įsijungdama į žaidimą, tad žaisdamas už ją bent keliais ėjimais atsiliksi nuo kitų kosminių civilizacijų.



O jau toliau viskas veikia pagal įprastus 4X žaidimų principus. Namų sistema paverčiama industrine baze, kuri keps laivus ir grūs į juos kolonistus. Drąsus žvalgybinis laivelis ieškos potencialių naujų sistemų ir bėgs nuo visokiausių priešų. Kitaip nei įprasta daugumoje tokio žanro žaidimų, čia žvalgybiniams ir šiaip laivams pabėgti iš mūšio labai lengva! Ankstyvą tavo plėtrą ribos tai, kad laivai gali nutolti tik tam tikrą atstumą nuo valdomų sistemų, kas yra daug elegantiškesnė žaismo mechanika nei, tarkim, „Endless Space“ kolonistai, nuolat nepatenkinti perkėlimu.

Planetų valdymas yra labai paprastas, ypač kai nėra daug struktūrų, iš kurių galėtum rinktis. Dauguma planetų yra pakankamai panašios resursų išgavimo klausimu, tad jas galima specializuoti pagal poreikius. Kitos gali turėti naudingų iškasenų ar resursų, beveik reikalaujančių specializacijos. Be to, kiekviena planeta dažnai turi bent po dvi klimato zonas, kurios ne vienodai patinka visoms kosmose gyvenančioms rasėms. Na, o planetoje gyvenantys tavo pavaldiniai gali sukilti, nes tu juos vertei badauti, esi naujas planetos užgrobėjas ar jie tiesiog kosminiame Facebook skaitė apie tai, kad puldamas kokią nors planetą subombardavai 3 milijonus jų gentainių.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!