2017 liepos 23, sekmadienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 112975
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Jeigu...
2017-06-14, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 6.0, puslapis 1 iš 2

...žaidime yra Šiaurės Korėja, tai visada reikia bandyti žaisti už ją. Didžiausia pasaulio diktatūra su labiausiai iškraipyta komunizmo vizija ir milijonine neprivalgiusių fanatikų armija – ko daugiau norėti? Gal būt to, kad pats žaidimas kelŧų norą žaisti. Su First Strike Final Hour tai teigti yra sunku.



Žodžiu, 20XX meteliai eina kažkur pro šoną, o visam pasauliui staiga kyla mintis, kad negali būti nieko geriau, negu susiprogdint velniop. Tad visos pasaulio šalys ir organizacijos, turinčios branduolinius ginklus, pradeda šaudyti juos kairėn ir dešinėn. Tu gali pasirinkti vieną iš jų – pradžioje tik iš JAV, Vakarų Europos ir Š. Korėjos, kitas gali atrakinti vėliau – ir pasistengti ne tik išgyventi grybų dygimo meŧą, bet dar ir prisigriebti radioaktyvaus nekilnojamo turto.



Jei trumpai, tai FSFH yra prastas, iš mobiliųjų telefonų į Steam perkeltas DEFCON klonas. Mažoje “pasaulis supleška atominėje ugnyje” rinkoje šis klasikinis darbas yra neprilygstamas. Pasiruošimo ir DEFCON lygio kėlimo fazės vertė mus greitai ir įtemptai galvoti apie savo pajegų išdėstymą ir būsimą panaudojimą, žiauri karo matematika mus vertė mastyti apie gynybai skirtų ir puolamųjų raketų šachtų santykį. Trumpi pranešimai skelbdavo apie milijonus žuvusius plėnimis paleistuose miestuose. Ir mes, sėdintys prie ekranų, žiūrintis į minimalistinio dizaino pasaulio žemėlapį, buvome palikti patys suvokti pasaulinio termobranduolinio karo siaubą. Sako, kad žmones, archyvuose atkasusius counter value targeting – kai raketos kreipiamos ne į karinės svarbos taikinius, o į miestus, tikintis užmušti kuo daugiau civilių – sąmatas ir prognozes, istorikus neretai skaitant apimdavo depresija...

Bet šiuo atveju mes susidūrėme su kūrėjais, kurie mano, kad mobiliųjų telefonų žaidimai yra tinkami pardavinėti ir PC žaidėjams. Jiems tokios įžvalgos ir subtilumas nėra prieinami. FSLH nepasitiki, kad tu pats padarysi kokias nors išvadas. Jau net pats pavadinimas kalba apie pirmą smūgį ir paskutinę valandą, nes, matai, po pirmo smūgio neilgai teks pagyventi.

Jau vien tas teiginys paties žaidimo procese yra melas. FSLH atominis karas tęsiasi ilgai ir nuobodžiai. Visos pasaulio šalys kovoja viena prieš kitą... ir gali be problemų konstruoti naujus atominius ginklus. Ir kadangi kiekvienas regionas (žaidime yra jie labai įvairaus dydžio) gali talpinti nuo 1 iki dažniausiai 3 raketų, tai karas pirsčioti gali ilgai. Gal net visą valandą, kas yra daugiau laiko nei žaidimas nusipelnė.

Taigi, kiekvienas regionas (tarkim, JAV yra sudaryta iš kokių 6) talpina sparnuotasias, vidutinio nuotolio ir tarpkontinentines raketas. Žaidimą dažniausiai pradedi tik su pirmomis dviejomis. Sparnuotosios yra trumpo nuotolio, bet gali būti panaudotos ir gynyboje. Kitos yra grynai skirtos atakai ir skiriasi skrydžio nuotoliu. Kadangi žaidime yra labai neįdomus mokslinių tyrimų skyrelis, tai visos raketos įgauna įvairaus papildomo funkcionalumo.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!