2017 lapkričio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Ar sugebėsi vadovauti?
2017-08-26, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 1 iš 2

„Babilonas 5“ yra vienas geriausių visų laikų mokslinės fantastikos serialų. Tad visai natūralu, kad jį žiūrėjęs žmogus visada įgauna jau šiokį tokį prielankumą kosminėms stotims ar jų valdymui. Kadangi „Space Station 13“ nėra taip lengva rasti pažaisti, tad turi tenkintis „Halcyon 6: Lighspeed Edition“.



Kitaip nei „Babilonas 5“, žaidimui pavadinimą suteikusi stotis nėra žmonių statybos. Tai yra išnykusios civilizacijos artifaktas, rastas ir reaktyvuojamas Federacijos teritorijos pakraštyje. Nelaimei, dar prieš stoties paleidimą Federaciją užpuola Chuul – armados gyvų laivų, besipilančios per plyšius kosminėje erdvėje. Tau teks valdyti „Halcyon 6“ ir vieną dieną nugalėti šiuos niekadėjus.

„Halcyon 6“ savo principais labai primena XCOM. Tavo karininkai atstoja kareivius, o jų laivai – ginklus. Labai ribotą kiekį – iki trijų – gali išsiųsti į įvairias misijas. Bazėje, tuo tarpu, reikia valyti erdvę statyboms, vykdyti tyrimus, statyti naujas patalpas ir panašiai. Kita vertus, yra ir nemažai skirtumų: žaidimas yra daug labiau vedamas siužeto, mūšiai yra žymiai trumpesni, o be priešiškų įsibrovėlių egzistuoja dar ir kitos frakcijos (negalinčios atsidžiaugti Federacijos žlugimu).

Kadangi žaidimas įkvėpimo nemažai semiasi ir iš „Star Trek: Deep Space 9“, čia karininkų klasės yra trys: inžinieriai, mokslininkai ir taktikai (kariai). Vienas iš jų gali valdyti vieną laivą (kiekviena klasė gauna po du pasirinkimus kiekvienam laivų rangui), bei turi savitas galias tiek kosminiame, tiek antžeminiame mūšyje. Net tos pačios karininkų klasės šiek tiek skirasi! Žaidime taip pat egzistuoja kadetai – bevardžiai jaunesnieji karininkai, užimantys laisvas pozicijas mūšyje ir mirštantys kaip musės.



Moksliniai tyrimai yra nuperkami akimirksniu, patalpų statymas šiek tiek užtrunka, o va jau įrengtose patalpose yra ką nuveikti ir tavo karininkams. Užduotys yra įvairios, nuo resursų išgavimo ir laivų tobulinimo iki mažyčių misijo vykdymo. Darbo laiką lemia karininko įgūdžiai, dažniausiai inžinerijos, taktikos ir mokslo srityse. Ir nors bet kuris karininkas gali bandyti vykdyti bet kurią užduotį (jei jo lygis pakankamas), ir visos klasės turi bent kažkiek kitų klasių įgūdžių, geriausia, aišku, atsiųsti specialistą.

Vis dėlto, karininkas, kuris bazėje didvyriškai vadovauja kovinės dvasios kėlimo renginiams, yra karininkas, kuris neskraido trijų laivų flotilėje. O skraidymo ir kovų bus tikrai nemažai. Mūšiai yra paprasti: tris prieš tris sudūrimai kosmose ar ant žemės. Nėra manevravimo, tiesiog šaudymas į pasirinktą priešininką. Geriausia, aišku, turėti po vieną kiekvienos specialybės karininką flotilėje, nes jie visi turi skirtingus vaidmenis. Tiksliau, jų ginklai gali sukelti skirtingus efektus priešininkų laivams. O dauguma atakų gali išnaudoti šiuos efektus ir padaryti daug daugiau žalos. Efektų priderinimas priešininkams (kiekviena frakcija yra silpnesnė ar stipresnė prieš tam tikrus efektus) yra vienas svarbiausių būdų laimėti greitai.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!