2017 rugsėjo 25, pirmadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 112999
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Princesė auga
2017-09-03, parašė Mason13
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 2

Po labai ilgos pertraukos, trečiasis dukters auginimo simuliatorių „Princess Maker“ serijos žaidimas išėjo anglų kalba „Steam“ platformoje. Už tai turime padėkoti korėjiečių kompanijai „CFK“, kuri jį išleido. Originaliai pasirodęs dar 1998 Japonijoje, šis žaidimas įnešė daug naujovių į serija. Kitaip negu su kitais išleistais žaidimais tai nėra atnaujinta – refine versija.



Iš fėjų mes gauname mergaitę, kurią mums teks auginti kaip savo dukrą nuo 10-o iki 18-o gimtadienio. Mums teks surikiuoti laiką ir savo turimus finansus taip, kad mūsų džiaugsmo nešėja, ne tik už mus uždirbtu namų ūkiui, bet kartu ir išsimokslintu, o dar vėliau ir susirastu gerą vyrą. O kaip jums pasiseks ją auginti parodys viena iš šešiasdešimties galimų pabaigų.

Pradedant patį žaidimą, mums teks išrinkti dukros kraujo grupę ir gimimo data, kuri turi pasekmių jūsų dukros gyvenime. Prie viso šito prisideda ir tėvo profesija, jūs gaunate vieną iš šešių pasirinkimų nuo kurių priklauso turimas ir kiekvienais metais gaunamas pinigų kiekis. Tai irgi labai daug įtakos galintis padaryti veiksnys, nei atrodo iš pradžių. Jeigu pasirinksite keliautoją jūs gausite penkis tūkstančius aukso monetų, tačiau neturėsite jokio atlyginimo, o jeigu būsite pirklys pradėsite su tūkstančiu aukso monetų ir kasmet gausite dar penkis šimtus, tačiau finansus stiprins nepilnametė gyvenanti jūsų namuose. Taip nuo šio pasirinkimo priklausys kaip ji pasitikės jumis ir kaip dažnai ji bėgs iš namų.

Svarbiausia yra žaidimo simuliacinė dalis, kurioje nuo pasirinktų veiklų kils ar smuks mergaitės įgūdžiai, kurie gali būti naudingi tam įvykiuose „random encounters“, kurie suteiks bonusų ir nuo jų vienaip ar kitaip priklausys žaidimo pabaiga. Einant prie kitų pokyčių „Princess Maker 2” vykęs „Harvest Festival“ padalintas į keturis mažesnius, kurie leidžia juos sėkmingai įveikus gana neblogai uždirbti ir pagerinti įgūdžius.

Kalbant apie grafika, kadangi tai nėra „Refine“ versija ji liko tokia, kokia ir buvo 1998. 640x480 rezoliucijos izometriniai pikseliai, kartais pasižymintis įdomiomis proporcijomis. Veikla, kuria užsiima mūsų dukra kaip ir praeitose dalysi yra pilnai animuota ir animacijos dėka, galima suprasti kaip, kam sekasi.

Šis žaidimas yra visai neblogas tačiau, kai kurių leidėjų „CFK“ sprendimų aš nesupratau, vienas iš jų yra naudoti su google translate išverstą tekstą, kurį suprasti galima tik spėjimo būdu, taip pat tekstas ne visada teisingai atvaizduojamas ekrane, ko pasekoje galima pasirinkti kitus nei norėta dialogo pasirinkimus darančius įtaką žaidimo eigai. Tačiau jie pažadėjo, kad išeis atnaujinimas, kuris visas problemas ir klaidas ištaisys.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!