2017 lapkričio 21, antradienis.   Games.lt naršo: 7   Registruotų vartotojų: 113032
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Tęsinys, prarijęs pats save
2017-11-08, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 8.4, puslapis 1 iš 3

2014 metais pasirodęs „Middle-earth: Shadow of Mordor“ buvo neeilinis žaidimas, kuris ne tik pakerėjo daugelį žaidimo, bet sugebėjo netgi pelnyti metų žaidimo titulus. Akivaizdu, kad tokia sėkmė, nors galbūt ir tikėta, bet materializavusis geriausiu scenarijumi trenkė žaidimo leidėjus kaip per galvą – „o, puiki galimybė pelningam tęsiniui, kurį visi pirks vien dėl pirmos dalies!“ Ir štai čia prasideda sena kaip pasaulis, bet, deja, eilinė istorija apie tai, kaip sėkmingo žaidimo tęsinys suvalgė savo pirmtaką. Tiesa, „Middle-earth: Shadow of Mordor“ vis dar gelbėja stiprūs pirmosios dalies pristatyti žaismo elementai, bet „Middle-earth“, kaip žaidimų serijos, pamatas po antrojo žaidimo gerokai susiūbavo.



Bet nesupraskite klaidingai – tiek kūrėjai „Monolith Productions“, tiek jų antrasis žaidimas sėkmingai startavusioje „Middle-earth“ serijoje yra puikūs, tačiau labiausiai liūdina faktas, kad buvo pasirinkti ne tie tęsinio gerinimo būdai. Arba, bent jau, ne visi. Pavyzdžiui, leidėjai (o kartu su jais, neišvengiamai, ir kūrėjai) tęsinio formatą supranta labai jau tiesmukai – „reikia visko daugiau, dažniau ir kuo didesniais kiekiais“. Iš to išėjo, kad dabar žaidimo pasaulis ženkliai didesnis, renkamų daiktų ar slaptaviečių šiame pasaulyje taip pat daugiau, pasikartojančių bei vienodokų misijų skaičius irgi ženkliai auga ir t.t. Kai kas dėl to smarkiai laimi – pavyzdžiui, orkų „nemesis“ sistema, kuri užauga iki neregėtų aukštumų ir atskleidžia visą šios ambicingos sistemos potencialą. Tačiau tuo pat metu kiti žaidimo aspektai krenta veidu į purvą ir viso žaidimo metu nebepakyla. Pirmose tokių dalykų gretose – žaidimo siužetas bei veikėjai.



Po itin sėkmingo pasirodymo, kūrėjai paprasčiausiai negalėjo nusikratyti pagrindinių „Shadow of Mordor“ herojų Taliono ir elfų lordo Celebrimboro, bet kadangi jų misija po pirmos dalies buvo kaip ir baigta, neliko nieko kito kaip tik sugrąžinti abu herojus atgal į įvykių sūkurį ir... pasiųsti nužudyti paties Saurono! Tai jau pirmasis faktas, kuris privers susiraukti bet kurį „Žiedų valdovo“ sagos gerbėją, tačiau toliau žaidimo istorija, kartu su jai po kojomis pasipainiojančiais veikėjais, sėkmingai ritasi žemyn. Tarkime, gigantiško šlykštaus voro, pasirodančio fatališkos moters pavidalu arba dar žinomo kaip Šeloba pasirodymas yra ne tik neįkvepiantis, bet netgi kvailas, iki galo neišpildytas ir nuobodus. Žaidžiant kyla noras, kad Šelobos vaizdo intarpai automatiškai prasisuktų. Kiti veikėjai, ypač šalutiniai, atrodo taip, lyg būtų paimti iš B lygio filmo apie viduramžius ir visi lyg susitarę ta pačia dramatiška intonacija pasako bent po vieną banaliausią frazę iš banalių viduramžiškų frazių lobyno.

Sekantis puslapis»  ...

Komentarai: 1-1   
Aladeen, parašė 2017-11-11 13:09
Reitingas:0
Aladeen
Pats žaidimas nėra blogas (nėra ir tobulas žinoma, ilgainiui atsibosta ta pati monotonija, kaip ir pirmtake), bet aš ne daugiau 4 balų skirčiau šiam produktui vien dėl tų in-game microtransactions - kažkokia absoliuti nesąmonė dabartinėje žaidimų industrijoje. Ir taip žaidimai po 50-60e eina, ir dar tiek pat turi pakloti, norint gauti geresnį in game content, o jei ne - tenka grindinti iki išprotėjimo. Ir ne vien čia tik su šiuo žaidimu, tas pats ir su nauju AC. Baisu pagalvoti, kad ateity tokių nesamonių gali tik daugėti...
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!