2017 gruodžio 18, pirmadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113046
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Baltosios dykumų saulės beieškant
2017-11-30, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.3, puslapis 1 iš 3

Viena ilgiausiai gyvuojančių šių laikų žaidimų serijų „Assassin`s Creed“ yra jau pakankamai ilga, kad galėtų pasigirti tiek žaidėjų iki šiol nepamirštamomis aukštumomis, tiek ir gėdą ar nusivylimą užtraukusiais nuosmūkiais. Tai serija, kuri ne kartą taptavo „memų“ šaltiniu – kartais iš gerosios pusės, o kartais iš neigiamos. Kaip bebūtų, „UbiSoft“ tikrai nesiruošia šios aukso gyslos laidoti ir tai įrodyt bando iškart keliais frontais: žaidimo kūrimui skyrė visais metais daugiau laiko, drąsiai čiupo laikmetį, kurio dar niekas žaidimų pasaulyje dorai netyrinėjo ir dar drąsiau žengė keletą VA bank ėjimų – visiškai pakeitė visiems įpratą kovos sistemą bei pabandė papasakoti istoriją, kurią gali papasakoti tik vieną kartą – visos žudikų brolijos kilmės istoriją.



„Assassin`s Creed Origins“ yra toks drąsus, kad daugiau nei pusė jo sprendimų ir inovacijų gali lengvai atbaidyti net prisiekusius serijos gerbėjus. Kita vertus, tokia žaidimo drąsa gali būti nepakankama naujiems žaidėjams suburti, nes kas norės žaisti, nors ir labai atsinaujinusį, ilgametės serijos žaidimą, kai gali pradėti nuo naujų, modernių hitų. Šiaip ar taip, net jei neužkariaus tiek žaidėjų širdžių, kiek buvo planuota, „Assassin`s Creed Origins“ pasiekimai dar ilgai išliks kaip sektini ir, mažų mažiausiai, įspūdingi.



Žaidimas pagaliau įmeta žaidėją į maždaug 50us metus prieš mūsų erą, senovės Egiptą – kaip tik tą laikmetį, kai Egiptas jau išties galėjo vadintis „senovės“ Egiptu. Žaidimo vaizduojamu laikotarpiu Egiptą valdo Ptolemėjas XIII ir kaip tik tuo metu rungiasi su vis didesnę įtaką įgaunančia Kleopatra, o žaidėjas, šių istorinų įvykių fone, įveliamas į asmeninę keršto istoriją, vėliau virstančia gana epiniu ir ypač „Assassin`s Creed“ serijos gerbėjams svarbiu nuotykiu. Žaidėjo valdomas herojus Bajekas – patyręs, akylas medžajus, kurių misija – saugoti bei ginti faraoną ir visus Egipto žmones. Bet čia gi Bajeko likimas susipina su Senovės ordino keliais, kai pastarieji nužudo jo sūnų, o atkaklus medžajus ryžtasi išguldyti šio ordino narius vieną paskui kitą.

Tenka pasakyti, kad didžiausias gurkšnis, kurį teks nuryti „Assassin`s Creed Origins“ žaidėjams – žaidimo pasaulis. Jei lygintume „Black Flag“ ir „Origins“, tai pastarasis pasirodytų net visai nedidelis (o „Black Flag“ didelę dalį sudarė vanduo!) ir gan vienodas. Tuo metu neaprėpiamas „Origins“ žemėlapis padalintas beveik į 30 skirtingų regionų, kurių kiekvieną pripuolamai apžiūrėti prireiktų mažiausiai kelių valandų. Taigi, norintys pereiti žaidimą, tiesiog vykdydami pagrindines siužetines misijas ir kai kurias šalutines, kad išlaikytų pakankamą veikėjo lygį, ant stalo turės pakloti mažiausiai 30 valandėlių. Žinoma, vos užsėdus ant ištikimo Bajeko kupranugario, galima pasiryžti nukeliauti nuo vieno žemėlapio kampo ligi kiti (ir tai, galbūt, netgi pavyks), tačiau skirtingos žemėlapio zonos griežtai suskirstytos lygiais, tad žaidimo pradžioje užsukus ten, kur dar negalima, Bajeko galva nusiris labai greitai. Tad taip, žaidžiant kruopščiai ir pagal siužetinės linijos kontūros, Gizos piramidžių teks šiek tiek palaukti.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!