2018 sausio 19, penktadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113070
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kai 3D < 2D
2017-12-28, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 6.0, puslapis 1 iš 2

Zombiai yra vienas labiausiai nuvalkiotų pastarojo meto dalykų – ir kaip nebus, kai kompiuterinių žaidimų kūrėjai taip smarkiai nenori su jais daryti ką nors kūrybingo. Yra krūvos FPS ir kitokių šaudyklių su zombiais, kurios yra mažiau gyvybingos nei šie svirduliuojantys, besieliai padarai. Space Pirates and Zombies, žaidimas apie kosminius laivus, jau nuo pat pradžių turėjo kitokį ryšį su zombiais. O kaip kūrėjams sekėsi su antraja žaidimo dalimi?



SPAZ 2 tęsia istoriją, pradėtą savo pirmtake. Zombiai nugalėti, už jų slypintis, visatą amžium lenkiantis blogis sutriuškintas, o senoji vyriausybė sugriauta. Išdavikas kapitonas (spoiler alert) susprogdintas. Likusi įgula dabar keliauja tarp žvaigždžių naujoje geldoje (senają ištiko... problemos) ir bando išnaikinti paskutinius zombių likučius. Aplinkui juos kuriasi naujos frakcijos ir civilizacijos. Bet ne viskas taip paprasta šaltame kosmose ir pavadinime esanti “Z” raidė žada zombių sugrįžimą.

SPAZ2 yra smarkiai pasikeitęs žaidimas. Dabar tai trečio asmens (laivo valdymo) šaudyklė, o laivai yra konstruojami iš 2D plokštumoje dėliojamų modulių. Tavo valdoma flotilė sumažinta iki mažyčių iškviečiamų laivelių, kuriuos už mūšio ribų gali lengvai atstatyti. Mūšio lauke – vis dar egzistuojančiame 2D plokštumoje – resursų rinkimas nebėra toks svarbus kaip laivo modulių numušinėjimas nuo priešininkų. Tuo tarpu strateginiame žemėlapyje tu laisvai keliausi tarp sektorių, rinksi resursus iš jų generavimo taškų, draugausi (arba ne) su frakcijomis ir šiaip būsi pašlemėku.



Iš karto pasakysiu, kad man nepatinka žaidimai su laisva ar apylaisve laivų konstrukcija. Galactic Civilizations tai daugiausiai yra kosmetinis dalykas ir todėl visiškai betikslis, jei nežaidi su kitais žmonėmis. SPAZ2 apsimetinėja, kad laivo centrinių (ginklų neturinčių) modulių išdėstymo tvarka yra svarbi dėl visokių veiklos bonusų, o ginklų modulių pasirinkimas yra svarbūs dėl šaudymo arkų, bet super didelės svarbos nėra. Susirask ginklų tipus, kurie tau veikia geriausiai, pasistatyk laivą, kuris atrodo kaip galima maloniau (2D LEGO prigimtis niekad neleis laivui atrodyt gerai) ir visad stenkis taranuodamas numušti priešo variklius.

Bent jau aš taip dariau, bet pusė mano šlapių sapnų yra apie Warhammer 40K Imperijos laivus iš Battlefleet Gothic ir jų nuostabius, taranavimui pritaikytus priekius (forštevnius – štai ir išmokom žodį, kurio nei ištarsi, nei prisiminsi).

Pagrindiniai resursai, renkami žaidime, yra metalas, Rez (tamsioji, su zombiais susijusi energija, naudojama kaip kuras) ir klonai (įgula). Visi jie vienaip ar kitaip funkcionuoja kaip valiuta, ir daugiausiai yra renkami iš kosmose išsimėčusių taškų, periodiškai generuojančų resursus. Jei sugebi išlaukt, kol taškas prisipildys pilnai, gausi dvigubai daugiau! Kita vertus, nepatartina turėti per daug įgulos ar per mažai kuro. Tačiau ekstra įgula yra viena vertingiausių valiutų, tad ją drasiai gali iškeisti pirkdamas naujus modulius kosminėse stotyse (o daugiau pirkti kaip ir nėra ką).


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!