Prieš pasirodant „Joe’s Adventures“ dėjau nemažai vilčių, užbaigus „Mafia 2“ supratau, kad seks dar ne vienas papildymas ir žinoma ne už dyką. Pirmasis – „Jimmy’s Vendetta“, didelių emocijų nesukėlė, bet štai įsijausti į geriausio Vito draugo Joe vaidmenį buvo smalsu.

Kaip kūrėjai ir žadėjo, veiksmo laikas prasideda Vito sulaikymu ir tęsiasi jo kalėjimo metu. Išties tikėjausi sužinoti daugiau apie Vito istoriją ir vingius nematytus pagrindiniame siužete, tačiau tai matyt kūrėjams atrodė ne pati svarbiausia detalė. Pirmoji užduotis atkartojo jau matytus įvykius, sulaikymą, teismo procesą ir šiokį tokį nerimą, bet tuom viskas ir užsibaigia. Jokių užuominų, jokių kalbų, atrodo lyg pagrindinis „Mafia 2“ personažas tiesiog ima ir dingsta iš gyvenimo. Joe, mes tavim nusivylėm, ar toks turi būti tikras draugas?

Negi nebuvo laiko aplankyti draugą zonoje? Šioks toks pasiteisinimas yra, Joe tikrai turėjo ką veikti per tuos užsitęsusius metus. Teko ir miestą palikti, o grįžus nepažįstamiems dirbti. Pasitaikė ir tikrai originalių darbelių, tačiau didesnę dalį sudaro monotoniškas gangsterių šaudymas ir lakstymas nuo taško iki taško. Visgi, darbas lieka darbu, ar ne? Pasikeitusi užduočių vykdymo metodika tikrai privertė sunerimti, pati idėja gal ir nebloga, bet jos atlikimo būdas pigus. Norint tiesiogiai sekti siužeto liniją reikia atlikti kelias smulkesnes užduotis, o tada kažkas stambaus. Apie rimtas užduotis nieko blogo pasakyti negaliu, labai patiko vietinio prekybos centro užpuolimas ar pasivažinėjimas suledėjusio ežero paviršiumi, dauguma vietovių naujos, arba matytos video intarpuose. Čia viskas kaip ir priklauso, išlaikant visas kokybės ir kūrybiškumo normas. Daug veiksmo, kaustantys filmukai ir garantuota dozė adrenalino. Gaila, kad į bendrą siužeto paveikslą Džo nuotykiai įsimaišo gan neįtikinamai.

O kaip gi kitos užduotys? Pritrūko finansavimo, pritrūko laiko? O gal noro? Visų pirmą nėra vaizdo ir garso intarpų. Viską ką gauni yra keturių eilučių tekstas! Eiga irgi nežavi, jei nėra įžanginių filmukų nebus ir dialogų, užduočių tikslas – prastumti laiką. Paimsiu vieną kaip pavyzdį, nuvažiuoti į kelių aukštų garažą, pavogti nurodytą automobilį ir nusikračius uodegos grįžti į saugią zoną. Ir tai tik vienas iš daugelio banalių atveju, nejučia pamatai, kad tokiais sprendimais žengta ne į priekį, bet plačiu žingsniu atgal. Nėra net padorios išsaugojimo sistemos, jei miršti užduoties eigoje teks vėl viską pradėti nuo pradžių, įskaitant važiavimą nuo A iki B.

Taigi jei istorija ir procesas netenkina už ką dar butų verta mokėti tuos pinigus? Papildomi daiktai? Norėtum! Pora naujų automobilių ir dar keletą modifikuotų versijų, visa kita tas pats. Net rūbai atrodo pasiskolinti tiesiai iš Vito spintos… na gal tik dydis kitoks. Nauji ginklai? Tokių nerasta. Yra dar ir tokia taškų sistema, naudota ankstesniame papildyme. Važiuojant pavojingais greičiais ar slystant, taikliai šaudant ar bandant įtilpti į kiekvienos užduoties laiko limitus renkame taškus, o tada lyginame duomenų bazėje. Pravartu? Manau, kad ne. Dar vienas būdas prailginti žaidimo valandas? Taip.

Rezultatą matot patys. Nesvarbu iš kokios pozicijos žiūrėsi, pasitenkinimo čia minimaliai. Kaina nėra ypatingai didelė, bet 10 dolerių atitinka gaunamą produktą. Mažiau kokybės, daugiau kiekybės. Liūdniausia yra tai, kad tokios pagrindinės Mafijos savybės kaip kaustanti istorija ir intriguojantys video intarpai čia vietos kaip ir nerado. Matyt šviesiausia šio papildymo dalis – 15 naujų žurnalų. Kiek ilgam užteks šio papildymo priklauso nuo tempo arba nervų, man prireikė septynių valandų. Atėmus visus užtempimus ir kitas erzinančias užduotis lieka kelios valandos A klasės nuotykių. Ar jos vertos dešimties dolerių spręsti jums, aš manau, kad ne.