Juodakailis avinėlis Svenas jau yra tapęs vienu iš sėkmingiausiai parduodamų Phenomedia produktų herojų (pirmąją vietą jis galėtų užleisti nebent įvairiems Moorhuhn’ams). Šiais laikais šį herojų galima sutikti tiek ir PC kompiuteriuose, tiek ir mobiliuose telefonuose. Tačiau kodėl jis toks populiarus būtų vienareikšmiškai sunku atsakyti: viena vertus žaidimai, kuriuose dalyvauja Svenas, išsiskiria savo turiniu, kita vertus Phenomedia išties labai šauniai vykdo šio veikėjo reklamines akcijas, suteikia galimybę vartotojams greitai ir nesudėtingai įsigyti patinkantį žaidimą. Galima užsimokėti tiek SMS (gaila, bet Lietuvoje ši galimybė neteikiama kol kas), arba kreditine kortele. O kadangi beveik visi išleidžiami žaidimai nėra iš sudėtingųjų, reikalaujančių, daug kūrybinių resursų, suprantama jų kainos nėra didelės.

Sugrįžkime šiek tiek prie Sven Kommt! žaidimo. Phenomedia savo internetinėje svetainėje teigia, kad šis naujausias Sven serijos atstovas yra visiškai kitoks, nei buvę prieš tai, ir netgi visiškai naujo žanro… Na dėl pastarojo punkto man tikrai nesinorėtų sutikti. Žaidimas panašesnis į skirtingų žanrų kratinį viename žaidime, nei į kažką naujo. Tačiau kaip ten bebūtų šis kratinys yra labai savotiškas. Iš pirmo žvilgsnio Sven Kommt! yra dar vienas platforminis Jump & Run stiliaus žaidimas, kuriame reikia rinkti visokius saldainėlius, monetėles ir panašius daiktus. Tačiau pažaidus jį galima pastebėti, kad vienareikšmiškai pastarajam stiliui priskirti vargu ar būtų galima. Jei esatę žaidęs(-usi) ankstesnius šios serijos žaidimus, manau, jau supratote kodėl… 🙂 Kaip ir ankščiau taip ir dabar pagrindinis Sveno tikslas išliko… patenkinti kuo daugiau avelių… Na, iš tiesų, kiek tų avelių reiks patenkinti, priklausys nuo žemėlapio, kuriame teks žaisti, tačiau dažniausiai tenka aplakstyti jas visas. Atlikus savo pareigą, į kitą lygį galima pereiti nuėjus prie išėjimo. Išėjimas yra žymimas kaip raudonas (kai juo negalima pasinaudoti) arba kaip žalias (kaip jau galima eiti į kitą lygį) iksiukas.

Kaip ir ankščiau, taip ir dabar dar Svenas moka įvairiausių būdų, kaip galima būtų pasimylėti su avelėmis… Kokį būdą pasirinkti konkrečiu atveju spręsti žaidėjui tikrai nereiks, nes apie tai nusimano daug geriau pats avinėlis… 🙂

Kaip ir ankščiau išliko galimybė Svenui gauti antausį nuo avelės, kai ši būna blogos nuotaikos (nuotaika rodoma kaip saulutė arba kaip debesėlis virš kiekvienos avelės), į kailį nuo kurio nors šuns. Šunys, deja, šioje žaidimo versijoje mąsto daug praščiau, todėl jokių persekiojimų tikrai nevertėtų tikėtis. Kadangi žaidimas iš izometrinio tapo labiau dvimatis, atsirado galimybė Svenui šokant nuo labai aukšto barjero užsimušti.

Gyvybes, papildomą laiką, bei taškus galima užsidirbti renkant papildomus įvairius daiktus tokius, kaip saldainius, monetas ar dėžes.

Logika Jum & Run žaidime? Sunku patikėti, tačiau yra keliata vietų, kuriose jos prireikia, pvz.: avelė yra uždaryta aptvare, kuris yra saugomas elektros srove, todėl, kad Svenas atliktų darbą reikia jam susirasti svirtelę kažkur žemėlapyje, kuri išjungtų šią srovę.

Žaidimas išties spalvingas, gražus, tačiau jis nėra vienas iš tokių, kuriuos norėtum žaisti ir žaisti… Gana greitai žaidimas atsibosta, atrodo, jam kažko trūksta, galbūt didesnio muzikos takelio, galbūt daugiau galvosūkių, o gal… Todėl ir tie 30 žemėlapių pateikiamu su žaidimu gali dažnam žaidėjui pasirodyti daugiau, nei reikia. Tačiau išbandyti šį žaidimą visiems jo dar nežaidusiems tikrai rekomenduoju, bent jau dėl įvairovės… 🙂