2012 gegužės 17, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 51   Registruotų vartotojų: 106296
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Ar laukei "Diablo III" pasirodymo? 
Taip, laukiau. 
Ne, nelaukiau. 
Pagaliau pasirodė net 11 metų kurtas "Diablo III". Ar laukei šio žaidimo?
Nori balsuoti? Prisijunk!
Apklausų archyvas »
Kategorija: PS3 > Veiksmo
Nesugedęs - netaisyk.
2010-03-29, parašė Agnyz
Žaidimo įvertinimas: 9.2, puslapis 1 iš 5

Kratos trejetą metų kantriai sėdėjo ant Olimpo kalno viršūnės ir stebėjo kaip „Bayonetta“, „Darksiders“ ir „Dante's Inferno“ iš paskutiniųjų kopia tuo pat keliu, kuriuo dar visai neseniai lipo ir jis pats. Vos kai trijulė priartėjo prie pat Olimpo viršūnės, Kratos atsistojo ir keletu smūgiu nubloškė juos į prarają. Po trijų metų laukimo, galų gale dienos šviesą išvydo vienas geriausių „hack'&'slash“ žaidimų.

Paskutinė trilogijos dalis prasideda ten, kur baigėsi „God of War II”. Kratos kopia į Olimpo kalną norėdamas mirtimi nubausti jį išdavusi tėvą, vyriausiąjį dievą Dzeusą. Nors ir Kratos yra labai ambicingas karys, vienam nugalėti Dzeusą vargu ar pavyktų, todėl jis sudaro sąjungą su Titanais. Dabar jau Olimpo kalne niekur nepasislėpsi. Juo labiau ir dėl to, kad per praeitus du žaidimus Kratos jau nukovė praktiškai visus geriau pažįstamus Antikos mitų personažus.

Malonu buvo matyti Kratos lygiai tokį patį, kokį palikome prieš trejetą metų. Jis vis dar mažai kalbantis, bet daug darantis pusdievis. Žaidžiant tikėjausi, kad žaidimas kurioje vietoje duos galimybę atlikti kokį moralinį pasirinkimą, bet kur gi – geriau jau išgalabyt visus, kaltus ir nekaltus. Čia ne koks Dante's Inferno su sąžinės problemomis. Karo dievas mato tik vieną kelią į pergalę. Tikriausiai nenustebinsiu nieko pasakydamas, kad „God of War III“ yra brutalus, žiaurus ir kruvinas žaidimas. Žvelgiant į praeitus žaidimus to irgi būta, tačiau ne tokiu lygiu. „Dante's Inferno“ buvo bjaurus savo priešais, atspindinčiais nuodėmes už kurias jie sėdi pragare. „God of War III“ brutaliausiai galabijami ne smulkūs eiliniai netikėliai, o Antikos dievai, kurie atrodo kaip žmonės. Kūrėjai aiškiai pabrėžė, kad dirbant su „God of War III“ buvo skirtas didelis dėmesys priešų egzekucijoms. Po visko ką teko pamatyti, liko labai slogus įspūdis. Rinka formuoja pasiūlą. Nuoširdžiai prisipažink, ar Tau malonu žiūrėti kaip nutraukiama žmogaus galva? O gal kai ji sutraiškoma kokiu nors daiktu? Labai gaila, bet „Playstation 3” galia atkurti turtingas poligonais tekstūras su smulkiausiomis detalėmis čia panaudota ne ten kur reikia. Gavosi žiaurumas dėl žiaurumo. Sadizmas yra sunki nuodėmė, ir už ją galima patekti į septintą pragaro ratą.

Kratos vis dar neprilygstamai naudojasi savo ginklų arsenalu, kuris leidžia skintis kelią efektyviai, stilingai ir svarbiausia – smagiai. Standartinis Kratos ginklas kaip ir praeitose dalyse yra prie grandinių pritvirtinti durklai, vadinami „blades of exile“, kurie ir vėl ekraną užtvindo gražiais efektais. Atsirado naujas judesys leidžiantis sugriebti žmogaus dydžio priešą ir juo daužyti kitus jo kompanionus, o vėliau žinoma už šią paslaugą jam atsidėkojant numesti nuo olos.


Komentarai: 1-50   51-61   »»   
Skaityti
Stalazas, parašė 2010-03-29 18:52
Reitingas:-43
Stalazas
Na, man sis zaidimas pasirode nelabai vykes, bet apzvalga patiko
Cituoti
Skaityti
udr, parašė 2010-03-29 20:23
Reitingas:-41
udr
apzvalgos autorius pavariai nesamoniu kur tu isvelgi perdeta brutaluma , sadizma apie koki pragara tu cia sneki gal i kunigus stosi ?? tu zaidi zaidima ir zinai kad tai tik zaidimas o ne realybe tu ja suvoki kaip zaidima ir tas galvos nutraukimas tik zaidimo dalis o jeigu tau cia ziauriu tai manau tu ismesk telika per langa nes per telika dar netokias scenas rodo .... o zaidimas geras tikrai geras  šauktukas be to sita apzvalga ne apie zaidimo geruma ir jo idomuma o apie jo bedu ir problemu ieskojima , matosi kad rase apzvalga is anksto nusistates pries zaidima ...
Cituoti
Artojas, parašė 2010-03-29 20:25
Reitingas:26
Artojas
udr rašė:
apzvalgos autorius pavariai nesamoniu kur tu isvelgi perdeta brutaluma , sadizma apie koki pragara tu cia sneki gal i kunigus stosi ?? tu zaidi zaidima ir zinai kad tai tik zaidimas o ne realybe tu ja suvoki kaip zaidima ir tas galvos nutraukimas tik zaidimo dalis o jeigu tau cia ziauriu tai manau tu ismesk telika per langa nes per telika dar netokias scenas rodo .... o zaidimas geras tikrai geras  šauktukas


Akivaizdu, kad tau jau jo per daug  šypsosi. Vos neuždusau skaitydamas  liūdnas

Kvėpuok giliau ir atsipalaiduok.
Cituoti
Skaityti
udr, parašė 2010-03-29 20:28
Reitingas:-29
udr
Artojas rašė:
udr rašė:
apzvalgos autorius pavariai nesamoniu kur tu isvelgi perdeta brutaluma , sadizma apie koki pragara tu cia sneki gal i kunigus stosi ?? tu zaidi zaidima ir zinai kad tai tik zaidimas o ne realybe tu ja suvoki kaip zaidima ir tas galvos nutraukimas tik zaidimo dalis o jeigu tau cia ziauriu tai manau tu ismesk telika per langa nes per telika dar netokias scenas rodo .... o zaidimas geras tikrai geras  šauktukas


Akivaizdu, kad tau jau jo per daug  šypsosi. Vos neuždusau skaitydamas  liūdnas

Kvėpuok giliau ir atsipalaiduok.


ko man galetu buti per daug tu pats jauti ka cia parasiai jeigu dusti kvepuok gyliau ir atsipalaiduok  mirksi
Cituoti
Anck, parašė 2010-03-29 20:41
Reitingas:1
Anck
One thing I've learned, kuo daugiau kritikos, tuo labiau nepatenkinti "fanboy'ai"  šypsosi
Cituoti
Skaityti
game0255_PSP, parašė 2010-03-29 21:17
Reitingas:-12
game0255_PSP
Nu va Xbox360 fanboy jau pavydi sito zaidimo...

Va va jau minusuoja Xbox360 fanboy's nu minusuojam,minusuojam
Cituoti
Skaityti
udr, parašė 2010-03-29 21:19
Reitingas:-27
udr
kur tu cia fanbojus matai?
Cituoti
BadBoy3y, parašė 2010-03-29 21:46
Reitingas:14
BadBoy3y
Vienas pretendentų į metų žaidimo titulą  šypsosi bet Agnyz per daug rimtai pažiūrėjai į žiaurumą, žaidimas tau neliepia rauti galvos kitam žmogui, tai savotiškas epas apie graikų mitologija, kurioje šiurkštumo netrūko, ir žaidimas jei neklystu yra M reitingo.
Cituoti
Skaityti
efkanto, parašė 2010-03-29 22:20
Reitingas:-14
efkanto
as losiu ant psp,tai ziauriai geras geimas šypsosi
Cituoti
rF1, parašė 2010-03-29 23:18
Reitingas:8
rF1
Ispudingas zaidimas, perejau ji per nepilnas 12val
Cituoti
Skaityti
phemark, parašė 2010-03-29 23:48
Reitingas:-6
phemark
Labai jau brutalus šypsosi Labai
Cituoti
Negenity, parašė 2010-03-30 09:16
Reitingas:8
Negenity
labai geras zaidimas visa perejau labai patiko nesigailiu kad pirkau ji
Cituoti
giglopas, parašė 2010-03-30 10:28
Reitingas:10
giglopas
Nematau nieko blogo kad kovos mechanika isliko tokia pati, kaip sakoma netaisyk to kas nera sulauzita.
Cituoti
Xanthus, parašė 2010-03-30 12:23
Reitingas:1
Xanthus
Detalus žiaurumas turi frykautint, jei esi sveikas žmogus. Aišku, nuolat matomas smurtas žmogų atbukina, ką galima pastebėt ir komentaruose. Žaidimuose smurto tikrai niekad netrūko, bet yra skirtumas tarp 30 pikselių dėmių traiškymo ir detalių normalmappintų žmogystų mėsinėjimo su šlovingais particle efektais.
Cituoti
udr, parašė 2010-03-30 14:15
Reitingas:3
udr
jeigu jums per daug smurto kam tada isvis losiat tokio tipo zaidimus ? zaiskit mario ar zelda bet ir ten smurto yra gryba sutraiskyti gali baisu  nustebęs
Cituoti
Artojas, parašė 2010-03-30 16:08
Reitingas:15
Artojas
Udr. Pirma tu esi per jaunas ir tau negalima žaisti tokių žaidimų. Tavo komentarai yra akivaizdus įrodymas. Akių drąskymas mėginant įrodyti faktus akivaizdžiai prieštaraujančius realybei yra grynai trylikamečių būdo bruožas.
Cituoti
seniz, parašė 2010-03-30 16:11
Reitingas:7
seniz
 Aukštyn Pritariu... Juk ir pats žaidimas reitinguojamas "PEGI" 18+, vadinasi jame gausu smurto scenų, žiaurumo ir t.t.
Kita vertus visame pasaulyje pilna to žiaurumo - nuo jo nepasislėpsi...  mirkt
P.S.: Apžvalga gera, žaidimas labai geras  mirkt
Cituoti
ledukas, parašė 2010-03-30 19:39
Reitingas:-1
ledukas
 Aukštyn tai del tokiu scenu ir vystosi tas ziaurumas... Deja kad ir kaip keista atrodytu taip yra. Ir visiskai sutinktu su Artoju kad vaikis akis drasko - vat jau perkaito smegeneles. Pats realybeje matau kaip auga du skirtingi vaikai vienam leidziama tokius zaidimus zaisti kitam ne --- patikekite vienas jau mustynese mokyklose o kitas ramus vaikis (nesakau kad liurbis, nes sugebetu pastoveti, tiesiog nepradeda dauzytis spardytis ir pns)  šypsosi zodziu n18  šypsosi) neskaitant sio fakto kiek gameplay jau teko ziureti tai super tikrai super turetu buti.
Cituoti
Skaityti
parlitq, parašė 2010-03-30 22:46
Reitingas:-6
parlitq
perejau 2 dalis 3ce tik perzziuresiu youtubei  liūdnas
Cituoti
Karshiz, parašė 2010-03-30 23:33
Reitingas:6
Karshiz
udr sako tiesa, jei per ziauru- nezaidi, siaip tai nuo zmogaus priklauso, nes jei normalus esi tai jokie zaidimai tikrai taves nepaveiks. Filmu dar ne tokiu buna. Apskritai, man nei filmuose, nei zaidimuose rodomas ziaurumas nedaro jokios itakos, tiesiog nusistebiu, pasikeikiu ir viskas. Tie reitingai tai nieko nereiskia, as jau nuo 5 metu visokius wolfeinsteinus pradejau losti , bet esu visiskai normalus ir ramus zmogus, nemegstantis konfliktu. Zaidimu reitingai nuo vaiko psichines bukles, nebent turetu priklausyti, nes ne durnas zmogus tai matys tik realu pasauli.

Gavos minciu kratinys, bet esme supratot ir nepradekit su tais "jau matosi , kad paveiktas".
Cituoti
Karshiz, parašė 2010-03-31 10:22
Reitingas:7
Karshiz

kada paskutini karta su zmonemis bendravai gyvai ? o ne per neta ? idomu kas cia neuzauges stebuklu pasaulyje gyvena


Cia jau per toli nuejai, jei zinotum kas yra artojas, tai taip nesakytum. Pirma reikta daugiau games.lt pasiskaitinet arba jo blogus, pries taip kalbant.  švelnus
Cituoti
Tryer, parašė 2010-03-31 10:27
Reitingas:8
Tryer
udr rašė:
Artojas rašė:
Udr. Pirma tu esi per jaunas ir tau negalima žaisti tokių žaidimų. Tavo komentarai yra akivaizdus įrodymas. Akių drąskymas mėginant įrodyti faktus akivaizdžiai prieštaraujančius realybei yra grynai trylikamečių būdo bruožas.


tu gal psichologijos kursus baiges kokius nors kad pagal komentara apie zmogu viska zinai ka troli ? neskiri komentaru nuo akiu draskymo ar vaidini baisu teva su dirzu rankose kuris ateis ir pamokys kaip gyvent ?  šypsosi
kada paskutini karta su zmonemis bendravai gyvai ? o ne per neta ? idomu kas cia neuzauges stebuklu pasaulyje gyvena


Draugiskas patarimas  šypsosi Tiesiog patilek  šypsosi Daugiau naudos padarysi
Cituoti
Tryer, parašė 2010-03-31 10:32
Reitingas:3
Tryer
Karshiz rašė:
udr sako tiesa, jei per ziauru- nezaidi, siaip tai nuo zmogaus priklauso, nes jei normalus esi tai jokie zaidimai tikrai taves nepaveiks. Filmu dar ne tokiu buna. Apskritai, man nei filmuose, nei zaidimuose rodomas ziaurumas nedaro jokios itakos, tiesiog nusistebiu, pasikeikiu ir viskas. Tie reitingai tai nieko nereiskia, as jau nuo 5 metu visokius wolfeinsteinus pradejau losti , bet esu visiskai normalus ir ramus zmogus, nemegstantis konfliktu. Zaidimu reitingai nuo vaiko psichines bukles, nebent turetu priklausyti, nes ne durnas zmogus tai matys tik realu pasauli.

Gavos minciu kratinys, bet esme supratot ir nepradekit su tais "jau matosi , kad paveiktas".


1. Nemanai, jog tam ir raso apzvlga, jog zmones kuriem nepatinka smurtas jo nepirktu ?
2. Mes nekalbam jog smurtas zaidime zmones paveiks tiesiogiai ir jie "prades po gatves begiot ir zudyt zmones". Tas smurtas mus veikia netiesiogiai ir ( bent mano manymu ) visai kituose gyvenimo aspektuose, o kiek tave jau paveike tas smurtas tai manyciu ne tau reiktu sprest  šypsosi
Cituoti
Artojas, parašė 2010-03-31 11:15
Reitingas:2
Artojas
Karshiz rašė:
udr sako tiesa, jei per ziauru- nezaidi, siaip tai nuo zmogaus priklauso, nes jei normalus esi tai jokie zaidimai tikrai taves nepaveiks. Filmu dar ne tokiu buna. Apskritai, man nei filmuose, nei zaidimuose rodomas ziaurumas nedaro jokios itakos, tiesiog nusistebiu, pasikeikiu ir viskas. Tie reitingai tai nieko nereiskia, as jau nuo 5 metu visokius wolfeinsteinus pradejau losti , bet esu visiskai normalus ir ramus zmogus, nemegstantis konfliktu. Zaidimu reitingai nuo vaiko psichines bukles, nebent turetu priklausyti, nes ne durnas zmogus tai matys tik realu pasauli.

Gavos minciu kratinys, bet esme supratot ir nepradekit su tais "jau matosi , kad paveiktas".


Niekas čia apie poveikį (išskyrus tuos kurie tikrai atrodo paveikti) nekalba. Kalbam apie faktą. GOWIII yra brutalus žaidimas. Kūrėjai jį kūrė brutalų, nes norėjo, kad jis būtų brutaliausias. Nė vienam kitam žaidime nepasiektas toks mėsinėjimosi lygis ir natūralu, kad žmogaus protas reikalauja tam pateisinimo. Jei pateisinimo nėra, vadinasi brutalumas žaidime yra šiaip sau. Dėl paties brutalumo. Taškas.
Cituoti
Karshiz, parašė 2010-03-31 12:05
Reitingas:3
Karshiz
Na, graiku mitologijoje kaip sake yra daug ziaurumo, tai ir zaidime matomas ziaurumas yra beveik pateisinamas, juo labiau daugumai zaideju patinka daug kraujo, tai viskas kaip ir aisku, kodel jie taip padare.
Cituoti
Artojas, parašė 2010-03-31 12:11
Reitingas:6
Artojas
Karshiz rašė:
Na, graiku mitologijoje kaip sake yra daug ziaurumo, tai ir zaidime matomas ziaurumas yra beveik pateisinamas, juo labiau daugumai zaideju patinka daug kraujo, tai viskas kaip ir aisku, kodel jie taip padare.


Tu man parodyk Graikų mitologijos pavyzdžių, kur vaizdžiai aprašomi būdai kuriais galima ant rankos susivynioti minotauro žarnas. Taip daugumai žaidėjų patinka kraujas, bet tai nereiškia kad jo reikia. Kitaip tariant, jei kraujas žaidime yra tam, kad jį kažkas pirktų, tai yra PIGU. GOW atvejis truputi išskirtinis tuo, kad tai yra serija ir kai kurie žaidimo niuansai susiklostė jame pamažu. Dar nežaidžiau GOW III, kad galėčiau sakyti nusipigino jo kūrėjai ar ne, bet... Tai vistiek nekeičia faktų. Žaidimas yra ultra žiaurus, bet kuris normalus žmogus tai mato.
Cituoti
Agnyz, parašė 2010-03-31 14:09
Reitingas:6
Agnyz
Negalvojau, kad mano pasisakymas apie žaidimo brutalumo lygį sukels tiek nereikalingų ginčų. Udr, Tau vertėtų pasiskaityti visą likusią apžvalgą, o ne vien tai, kas yra pirmajame puslapyje. Dėl pragaro ratų, tai jei nežinai kas per daiktas yra Dantes "Pragaras", tai vargu ar pagavai esmę apie ką čia mano užuomina buvo.

O dabar svarbiausias dalykas, t.y. žiaurumas. Jo tikrai yra daug ir aš kaip apžvalgininkas turėjau tai paminėti, nes kas jau kas, bet tai netinkama vaikams. Paminėti smurto kiekį yra naudinga, nes gali būti toks atvejis, kad tėvai paskaitę apžvalgą nupirks šį žaidimą savo atžalai, o tada bus nieko gero. Esu žaidęs daug kruvinų žaidimų, bet čia vietomis perlenkta lazda. Kaip jau minėjau - žiaurumas dėl žiaurumo. Bet kas gali sukurti velniškai brutalų žaidimą, tačiau yra visiškai kitas reikalas sukurti tai skoningai.
Cituoti
PXS, parašė 2010-03-31 19:50
Reitingas:3
PXS
Puiki apzvalga. Siaip zaidimas yra labai smagus, ziaurus ir kupinas veiksmo  mirkt
Cituoti
Sly_Cooper, parašė 2010-03-31 20:29
Reitingas:4
Sly_Cooper
udr rašė:
Artojas rašė:
Udr. Pirma tu esi per jaunas ir tau negalima žaisti tokių žaidimų. Tavo komentarai yra akivaizdus įrodymas. Akių drąskymas mėginant įrodyti faktus akivaizdžiai prieštaraujančius realybei yra grynai trylikamečių būdo bruožas.


tu gal psichologijos kursus baiges kokius nors kad pagal komentara apie zmogu viska zinai ka troli ? neskiri komentaru nuo akiu draskymo ar vaidini baisu teva su dirzu rankose kuris ateis ir pamokys kaip gyvent ?  šypsosi
kada paskutini karta su zmonemis bendravai gyvai ? o ne per neta ? idomu kas cia neuzauges stebuklu pasaulyje gyvena


Gal tu biskeli apsiramink su savo tokiais issireiskimais. Ir siaip pavadinti zmogu 'trolis' jau yra izeidimas ir kito asmens negerbimas. Patikek, Artojas kur kas labiau nusimanantis sioje srityje nei tu gali isivaizduoti, ypac vertinant zaidimus šypsosi dar is VA PlayStation laiku, jo rasytos apzvalgos man palikdavo didziuli ispudi. Beje igyti psichologiniu ziniu, nebutinai reikia baigti kazkokius tai kursus, turedamas tam talento gali ir pats jas issiugdyti, bet nemanau ar tu ka suprasi. Gal pries tai ir man Artojas butu reiskias tik nica ir avatara, bet dabar mano akyse jis is mano puses yra uzsitarnaves pagarba.
Cituoti
Skaityti
112358, parašė 2010-03-31 22:25
Reitingas:-3
112358
Nejuokinkit su Gow3 brutalumu. Pažaiskit Manhunt žaidimus ir, esu tikras, neretai galvas nusuksit nuo ekrano.
Cituoti
cAlllipo, parašė 2010-03-31 22:29
Reitingas:0
cAlllipo
Pats rimtai svarstau galimybę įsigyti šį žaidimą, todėl Agnyz nuomonė kiek padėjo man, bet vistiek negaliu galutinai apsispresti.  plačiai šypsosi

Žinoma, puiki apžvalga. Šaunuolis Agnyz.  mirkt
Cituoti
Skaityti
mantis2x, parašė 2010-04-01 10:30
Reitingas:-4
mantis2x
geras zaidimas bus kaip ir visos dalys  įsimylėjęs
tik gaila ps3 neturiu  liūdnas abejoja
bent yuotubei paziuresiu kaip kiti pliekia
Cituoti
Skaityti
Burundis, parašė 2010-04-01 19:13
Reitingas:-5
Burundis
Pritariu tiems kas uz tai, kad perdaug smurto. As pats tai PS3 neturiu, bet kai pas drauga ziurejau kaip jis zaidzia, tai as dar nemaciau tokio ziauraus ir brutalaus zaidimo. Ir manau, tevai pries pirkdami vaikui zaidima, tegul pasiskaito apzvalgas ir nusprestu, pirkti ar ne, nes kaikurie vaikai jau gave poveiki nuo panasiu zaidimu, vienas toks pavyzdys tai "gerbiamas" Udr. Udr, ar tik kartais galvodamas savo nika, neapkeitei D ir R raidziu vietomis? Tada iseitu geras trumpinis Urd. Ir maziau akis draskyk suaugusiems zmoniems, nes dar tokio izulumo zmogu reikia rasti. Tu taip ir su tevais kalbi? A?
Cituoti
Patarejas, parašė 2010-04-02 12:18
Reitingas:5
Patarejas
O čia tau Artojau keletas citatų iš istorijos apie Tesėja ir Minotaurą.

Minotauras:""Ah, wretch of a human being! I'll stick my horns through you, and toss you fifty feet high, and eat you up the moment you come down.""

"At last, the Minotaur made a run at Theseus, grazed his left side with his horn, and flung him down; and thinking that he had stabbed him to the heart, he cut a great caper in the air, opened his bull mouth from ear to ear, and prepared to snap his head off. "

"But Theseus by this time had leaped up, and caught the monster off his guard. Fetching a sword stroke at him with all his force, he hit him fair upon the neck, and made his bull head skip six yards from his human body, which fell down flat upon the ground."
Cituoti
Karshiz, parašė 2010-04-02 13:00
Reitingas:0
Karshiz
Patarejas rašė:
O čia tau Artojau keletas citatų iš istorijos apie Tesėja ir Minotaurą.

Minotauras:""Ah, wretch of a human being! I'll stick my horns through you, and toss you fifty feet high, and eat you up the moment you come down.""

"At last, the Minotaur made a run at Theseus, grazed his left side with his horn, and flung him down; and thinking that he had stabbed him to the heart, he cut a great caper in the air, opened his bull mouth from ear to ear, and prepared to snap his head off. "

"But Theseus by this time had leaped up, and caught the monster off his guard. Fetching a sword stroke at him with all his force, he hit him fair upon the neck, and made his bull head skip six yards from his human body, which fell down flat upon the ground."


Mwuhaha, sakiau, tai va jie tiesiog atkartojo graiku legendu atmosfera.
Cituoti
manciokass, parašė 2010-04-02 19:48
Reitingas:-1
manciokass
krc tu ziaurumo nelabai ir matosi tam hack n slash nors egzekucijos dievu gan neblogos bet uzknisa kad negalima ramiai ziuret o reik vis kazka suspet paspaust , anyways man ngs idomiau
Cituoti
Norm16, parašė 2010-04-03 13:14
Reitingas:3
Norm16
Jie apie ziauruma kalba, sako nemate dar tokio ziauraus zaidimo kaip sis?  plačiai šypsosiDD
Nera zaidimo ziauresnio uz dead space, vat ten tai mirtis parodomos su neisakomai dideliu ziaurumu ir detalumu.. Kas nezino tj va pazekit
http://www.youtube.com/watch?v=ZktVkywE7hc - Dead Space montazas.

O i tema tj esu GoW fanas, 3 dalis tj ziauriai patiko. Ir kas nezino tj GoW visada buwo pilnas ziaurumo...
Cituoti
Mindex360, parašė 2010-04-04 09:02
Reitingas:2
Mindex360
Kaip mane siutina vaikai su savo smurto garbinimu(toksai kaip udr) ir nepagarba kitiems!
Patarimas mazvaikiams-nezinote kas yra TIKRAS smurtas, nerekaukite ir neišliekite savo nepilnavertiškumo prie kompo, eikite geriau pabėgioti.
Jėzau, teko Srebrenicoje su UN buti ir matyti masines kapavietes TIKRU zmoniu. Pamatytumėte , apsisiktumete dauguma cia "drasiuju" komentatoriu.
Mano kuklia nuomone, is vis per daug smurto tiek filmuose, tiek geimuose. Po to isauga agresyviu idiotu karta, kurie tik akis draskyti sugeba.
Cituoti
TeinteD, parašė 2010-04-04 17:01
Reitingas:2
TeinteD
Udr ko tu cia db keli bangas?? Izvis tu pasijautiai protingesnis kad parasiai "sliekas necypk nes nutrauksiu uodega " izvis ka tai turetu reiksti tu eini i kiema ir traukineji sliekam uodegas?? ar tu cia kalbi apie genatalyjas kuriomis minti ???  šypsosi Esi paprastas mazvaikis kuris ateina i games.lt pasigincyt izvis jai tu cia atejai nutraukinet sliekui kojas tai geriau paprasyk administratoriu kad istryntu tavo anketa.... Nieks tau nieko nebutu sake jai tu butum perskaites apzvalga iki galo nebutum rekes "kokie cia dar dantes inferno ?" niekas nebutu kibes bet kadangi tu elementariausio dalyko nesugebi .... vun " traukinet sliekam koju"  šypsosi
Cituoti
And_Smile, parašė 2010-04-05 13:28
Reitingas:4
And_Smile
Kazkokiame sporto zurnale skaiciau apie Mike Tyson. Jis minejo, kad jo megstamiausias zaidimas - God of War  laimingas
Cituoti
Skaityti
udr, parašė 2010-04-05 13:38
Reitingas:-7
udr
TeinteD rašė:
Udr ko tu cia db keli bangas?? Izvis tu pasijautiai protingesnis kad parasiai "sliekas necypk nes nutrauksiu uodega " izvis ka tai turetu reiksti tu eini i kiema ir traukineji sliekam uodegas?? ar tu cia kalbi apie genatalyjas kuriomis minti ???  šypsosi Esi paprastas mazvaikis kuris ateina i games.lt pasigincyt izvis jai tu cia atejai nutraukinet sliekui kojas tai geriau paprasyk administratoriu kad istryntu tavo anketa.... Nieks tau nieko nebutu sake jai tu butum perskaites apzvalga iki galo nebutum rekes "kokie cia dar dantes inferno ?" niekas nebutu kibes bet kadangi tu elementariausio dalyko nesugebi .... vun " traukinet sliekam koju"  šypsosi


ir ka tu cia norejai tuom pasakyt ? pasirodei laba gudrus kad parasei jog sliekas be koju ?
Cituoti
Paladinaz, parašė 2010-04-05 15:11
Reitingas:4
Paladinaz
Tas šokinėjimas nėra koks defektas, tiesiog reikia išmokt paspaust antra kart šokt kai reikia, o ne kai pirma kart šoki 2 kartus greitai paspaudi.

O dėl to smurto tai... Nieko čia blogo, man jau geriau matyt tikrai įdomią egzekucija ir QTE negu paprastą uždaužymą.
Cituoti
Skaityti
gedenis, parašė 2010-04-06 17:03
Reitingas:-3
gedenis
abi pirmos dalys buvo ilgos sudetingos ir sunkei iveikiamos trecioji kaip ir visi zaidimai dabar grafika nereali o zaidimas lengvai iseinamas. asmeniskai tikejausi daug daugiau nusivyliau na bet ka padarysi jauciu jau nebebus daugiau jo daliu  drovus liūdnas
Cituoti
manciokass, parašė 2010-04-06 23:03
Reitingas:2
manciokass
tai imk iskart hard jei lengva kas neleidzia?  plačiai šypsosi man tai ant normal pvz sunku buvo
Cituoti
Skaityti
Megalitas, parašė 2010-04-07 13:32
Reitingas:-7
Megalitas
Na turbut už GTA 4 reikalavimai nebus didesni  plačiai šypsosi  plačiai šypsosi  plačiai šypsosi
Cituoti
TeinteD, parašė 2010-04-07 14:38
Reitingas:2
TeinteD
ne as norejau pasakyt kad esi vaikelis kuriam truksta demesio  šypsosi ne , as tiesiog parodziau kad tu nusisneki...  laimingas
Cituoti
seniz, parašė 2010-04-08 11:41
Reitingas:1
seniz
Norm16 rašė:
Jie apie ziauruma kalba, sako nemate dar tokio ziauraus zaidimo kaip sis?  plačiai šypsosiDD
Nera zaidimo ziauresnio uz dead space, vat ten tai mirtis parodomos su neisakomai dideliu ziaurumu ir detalumu..

Eeee... Na dėl "Dead Space" nesutikčiau...  šypsosi Manyčiau daugiausiai žiaurumo ir smurto yra "Manhunt"`e (neveltui jis buvo uždraustas daugelyje šalių)  liežuvis
Cituoti
meduza, parašė 2010-04-11 00:38
Reitingas:0
meduza
Tie vaizdo intarpai mane stebino žaidžiant god of war 1 ir 2 dalis ant ps2, sunku įsivaizduoti kokie jie dabar...  įsimylėjęs čia visi diskutuoja dėl žiaurumo, tai neikit į kino teatrą, į siaubo filmus jei jums čia per brutalu, beje žaidimas yra +18 (kurio pusė mūsų turbūt nepaisytų  plačiai šypsosi ) tad atitinka apribojimus. Gaila pirkt ps3 vien dėl šito nuostabaus žaidimo.  įsimylėjęs pavydžiu ps3 turėtojams mirkt
Cituoti
manciokass, parašė 2010-04-11 17:10
Reitingas:0
manciokass
ka tu manai be jo ant ps3 daugiau nieko nera ?  plačiai šypsosi
Cituoti
Cactusas, parašė 2010-04-12 11:20
Reitingas:5
Cactusas
da Artojas nesinervink ir nepamokslauk cia, taip esi rastingas daug knygu skaites, matosi  šypsosi viskas normaliai, o del zaidimo tai brutalumas ziaurumas tai labai sveikintinas dalykas. Santa Monica studios tiesiog paeme sita vieta terpe zaidimu industrijoje ir padare savo zaidima. jei ne God of war tai kiti uzims ta vieta ir padarys ziauru zaidima, jie stengias nori parduot savo produkta taigi jie nekonkuruos su Modern Warfare 2 arba World of Warcraft jei negali nukopint geriau uz pirmataka tai geriau kurk savo zanra savo stiliu kaip ir padare Santa Monica . o jei jums baisus tokie zaidimai ir esate tie casual gamers , tai beabejo loski Wii zaidimus arba ramesnius lenkytes sportinius . zaidimu pasaulis siandie jau platesnis didesne jura dabar nustebint reik daugiau pastangu nei anksciau. taip kad God of war III labai geras zaidimas.  liežuvis

P.S Artojas istrink is galvos tas frazes "tau tiek metu , man tiek metu, esi mazametis esi senas ir pan" apie amziu niekada negali sprest koks zmogus tu paziurek buna ir 40 meciu durnesniu uz 13 meti . svarbiausia yra protas ir suvokimas. tave gali aplenkt ir jaunesni gudresni.
Cituoti
Komentarai: 1-50   51-61   »»   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!