2013 gegužės 20, pirmadienis.   Games.lt naršo: 43   Registruotų vartotojų: 109675
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Video žaidimų simuliatorius
2011-04-16, parašė Agnyz
Žaidimo įvertinimas: 8.5, puslapis 1 iš 4

„Forza“ ir „Gran Turismo“ tarpusavyje lenktyniaujant , kuris iš jų yra detalesnis, „Slightly Mad Studios“ ieško kitų būdų žaidėją priversti pasijusti lenktynininku. „Shift 2 Unleashed” iš savo konkurentų išsiskiria unikalia kamera iš vidaus, dideliu trasų skaičiumi ir laisvu požiūriu į tai, kas yra lenktynės. Tačiau staigiai besiplėsdamas „Shift 2” pamiršo išlyginti daugelį pirmtako duobių ir dar sugebėjo atverti keletą naujų.

Labiausiai reklamuota „Shift 2” ypatybė buvo vaizdas iš vairuotojo šalmo. Mane kiek nustebino, kad tokie žanro grandai, kaip minėtieji „Gran Turismo“ ar „Forza“, nesugebėjo ko nors panašaus pritaikyti ankščiau. Nauja kameros perspektyva leidžia kur kas lengviau įsijausti į lenktynininko rolę: ekrane matysi šalmo karkaso detales, kiekviename posūkyje kamera pasisuks į šoną taip imituodama vairuotojo žvilgsnį; nuo greičio vairuotojo galva atsilošia, o stabdant - staigiai metasi į priekį. Įsijungęs kameros vaizdą iš šalmo galėsi geriau pajusti patį automobilį, menkiausią jo ratų praslydimą, išcentrinės traukos ir įcentrinės traukos jėgas. Taip pat galėsi patirti įtikinamiausią greičio pojūtį iš visų paskutiniu metu išleistų lenktynių simuliatorių. Bet Tu šio kameros vaizdo niekada nesirinksi.

Pagrindinė priežastis yra ta, kad nauja kameros perspektyva veiks tik tuo atveju, kai važiuosi rekomenduojama trasos linija ir šalimais nebus kitų automobilių. Kitu atveju, kai, pavyzdžiui, norėsi į posūkį įvažiuoti plačiau ar siauriau nei siūloma, kamera automatiškai nusisuks ne ten kur reikia ir nieko nematysi. Apie oponentų lenkimą iš vis galima pamiršti, nes dėl kvailų kameros užgaidų yra sunku nustatyti atstumą tarp savęs ir kito lenktynininko. Kamerą galima sutramdyti rankiniu būdu, bet atsiprašau, kam man to reikia? Aš geriau tiesiog įsijungsiu patogesnį kameros vaizdą. O jų tikrai yra. Ypač standartinė kameros perspektyva iš vidaus, kuri, mano nuomone, yra geriausia iš visų lenktynių žaidimų. Standartinis vaizdas iš vidaus „Shift 2“ nesuteikia tokių pojūčių kaip matymas iš šalmo, bet tai vis tik geriau nei pusę ekrano užimantis vairas ir spidometras žaidime „Forza Motorsport 3” ar išvis jokio vaizdo iš vidaus didžiojoje dalyje automobilių, kaip yra „Gran Turismo 5”.
Sekantis puslapis»  ...

Komentarai: 1-16   
shapynas, parašė 2011-04-16 16:44
Reitingas:7
shapynas
aš tarp vidurio ;D Šiaip dėl apžvalgos, tai ji yra super  šypsosi daug palyginimų ir geri paaiškinimai. Bučiau skaitęs ir skaitęs... o ne po pirmo puslapio žiūrėjęs ką nors kitą.. mldc  šypsosi

šiaip dar nuo klaviatūros priklauso vairavimas.. nes pvz.: pas save ant laptopo žaidžiau biškį shift, tai labai sunkiai valdėsi. Bet nuvariau pas kaimynę ant pc palošt, tai viskas normaliai valdosi. Nors ir ant 50 proc nustatyta jautrumas.

Man patinka tokie žaidimai  mirkt
Cituoti
SeNsoR_, parašė 2011-04-16 21:39
Reitingas:1
SeNsoR_
Na, jau nemažai atlošus Shift 2, drįsiu pasakyti, kad pirmasis Shift buvo geresnis. Antrajame viską gadina tas nežmoniškas valdymas ir sunkokas Drift'as, kuris, deja, vis tiek neatrodo realistiškas. Perėjęs apie 50% įsijungiau pirmąją dalį ir mėgavausi ja, nepaisant to, kad viskas pereita ir dar ne vieną kartą. Shift'e nepasigendu nieko, ką naujo gali pasiūlyti žaidimas tuo pačiu pavadinimu, tik su skaičiuku 2. Na nebent kiek didesnio trasų kiekio ar keleto man patinkančių automobilių. Tad nepaisant naujovių, kurias pasiūlė Shift 2, jo pirmtakas mano akyse atrodo geriau, ir tam didžiausią įtaką turi normalesnis valdymas.

Kas dėl apžvalgos, tai tikrai geras darbas, aprašei visus svarbiausius dalykus, na gal dar apie driftą galėjai parašyti. Taip pat įvertinimas kiek aukštokas.
Cituoti
Anck, parašė 2011-04-16 23:21
Reitingas:0
Anck
"Žaisti „Shift 2” su klaviatūra yra tiesiog neįmanoma,"


Not true, jei noro turi, gali susirasti patogius nustatymus. Adjustment'o kiekis yra platus, įmanoma rasti aukso viduriuką. Visą laiką vairavau klaviatūra ir buvo tikrai pakenčiama, nustatymus, įdomumo dėlei numetu taip pat:

http://www.freeimagehosting.net/image.php?fafe...
http://www.freeimagehosting.net/image.php?ec5b...
Cituoti
Underr, parašė 2011-04-17 10:47
Reitingas:0
Underr
Agnyz>>> Nesutiksiu su tamstos nuomone kad zaidimo kurejai neislygino senu duobiu ir dar pridare nauju. Pvz helmet kamera yra tikrai saunus naujas dalykas ir pilnai tikiu kad anksciau ar veliau jis bus pilnai isbaigtas. O kolkas isirasykit sia modifikacija ir zaiskit su helmet kamera į sveikata: http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-2...
Visiskai nesutiksiu su ta nuomone kad sudetingiausia vairuoti pirmuosius ir paskutiniuosius automobilius. Neaisku nei kokius automobilius vairavai, nei kokios buvo valdymo pagalbos, ar vaziavai vairu ar pulteliu.
Cituoti
Agnyz, parašė 2011-04-17 14:38
Reitingas:1
Agnyz
Underr rašė:
Agnyz>>> Nesutiksiu su tamstos nuomone kad zaidimo kurejai neislygino senu duobiu ir dar pridare nauju. Pvz helmet kamera yra tikrai saunus naujas dalykas ir pilnai tikiu kad anksciau ar veliau jis bus pilnai isbaigtas. O kolkas isirasykit sia modifikacija ir zaiskit su helmet kamera į sveikata: http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-2...
Visiskai nesutiksiu su ta nuomone kad sudetingiausia vairuoti pirmuosius ir paskutiniuosius automobilius. Neaisku nei kokius automobilius vairavai, nei kokios buvo valdymo pagalbos, ar vaziavai vairu ar pulteliu.


Mod'ų nenaudoju, nes mano darbas yra testuoti tai, ką atsiunčia žaidimų leidėjai, o ne ką pagamina bendruomenė.

Didžiąją dalį žaidimo žaidžiau su vairu (G27). Nustatymai buvo default, nieko nekeičiau.
Cituoti
Paprastas2, parašė 2011-04-17 19:48
Reitingas:-1
Paprastas2
Zaidimas nera blogas o apzvalga taip pat , tik nesutinku su vienu dalyku jog shift 2 skirias nuo kitu racing zaidimu tuom , kad yra ydomus .. As niekada nezaides nuobodoesni daugiausiai monotnijos ir aziausiai yvairoves turinty zaidima uz shift 2 . Taip jis turi tas neblogas grafikas gerus garso efektus , bei didely trasu skaiciu , bet jis neturi to kabliuko koky turi tarkim gt5 ir kas be ko ka jau kalbet yvairove kur gt turi nascar , karts , trucks , formules teisiu islaikyma a - spec , b - spec kur mokai kita vairuotio special ervents rally , po pasauly ten dar kazkoks yra , nascar , top gear challenge shift atrodo tiesiog paprastas zaidimas kuris geriausiu atvejiu is manes gautu 6.6 netik del to kad neturi daug bei kabliuko to bet ir valdymas nera toks tikroviskas su isjungtais essets kaip gt , sauntrackas tiesiog apgailetinas ypac kaip kalba mat geras lenktyninkas tokiu tonu kaip , kad girtas butu gryzes is aludes negana to jis dar kalba kaip tu vaziuoji .... Cia tutorial labiau bet mane spejo uzknist  šypsosi O kas del simuliraotriaus ? Shift lyginant su forza bei gt buvo arkada ir juokas , o shift 2 galvojo jei jau valdymas ne toks koks turi but uzdedam salma ant puse ekrano padarom kad muistytus kad akys isvarvetu beziurint ir padarom , kad dar lengviau vos prilietus masina ji lyg specialiai kitus uzkabintu ir padarytu dramatiska avarija o nakties , na dar nakty ydedam ka galejom padaryt shift 1 bet hey tingejom ir vietoij isleisdami didely dlc isleidom nauja zaidima ! Taip visumoij shift 2 neblogas bet cia geriausiu atvejiu tik tiek ir galiu pasakyt , nes pakeitimu yra per mazai labai greit nusibosta o ka jau kalbet apie yvairove ir trauka kas priverstu po dienos ysijungti sy zaidima dar kart , na nebent tik jy ir turite tai tiek  šypsosi
Cituoti
shapynas, parašė 2011-04-17 19:58
Reitingas:1
shapynas
kiek žmonių, tiek ir nuomonių.. kas kam labiau patinka  šypsosi
Cituoti
Underr, parašė 2011-04-17 23:59
Reitingas:2
Underr
Agnyz>> keista kad su tokiu vairu kaip tavo, kuris tikrai pasizymi dideliu tikslumu, zaidimo pabaigoje (tarkim GT1) kilo problemu del automobilio valdymo, veikiausiai pasirinkai neteisinga automobili. Bent as su "raudonu" logitech ff ex vairu neturejau dideliu problemu su "elite" nustatymais. Pravaziavus stabdymo taska ar islekus idealios trajektorijos beveik visada iseina ralio stiliumi sugrazinti automobili i kova beveik neprarandant laiko varzovams.
Beje renkantis varzovu lygi buvo didesne problema. Nustacius vidutinius nustatymus susidarydavo toks vaizdas kad tiesiosiose varzovai akseleratoriu spausdavo tik ~80proc. Padidinus botu pajeguma iki maksimalaus padetis pasitaise, taciau tuomet jie pradejo nebesidroveti taranuoti ar apsukti taves.
Cituoti
Buhalteris, parašė 2011-04-18 22:14
Reitingas:2
Buhalteris
100% sutinku su viskuo ka sako apzvalgininkas, tik kad vairas to gaidisko valdymo irgi neisprendzia... Pasijungi vaira jau galvoji prausi nurburgringu su kokia Pagani "Chujarit" (tas egzotiskas pavadinimas, kuris neisikala i galva, todel taip vadinti tiesiog patogiau), bet ziurek kaip veluoja valdymas... Ziurek neimanoma atsukti vairo atgal slydimo metu... Ziurek kaip vel nesugebi finisuoti priekyje... Nuuu neee einu LFS toliau grindint.. ten nors automobiliai i vairo pasukimus reaguoja..

Arba reikia koki vaira rimtesni pasiimt... Bet vaikyste baigias kam pinigus leist  plačiai šypsosi
Cituoti
Originalas, parašė 2011-04-19 18:02
Reitingas:0
Originalas
Užėjau į apžvalgą vien dėl kvailiausio pavadinimo "NFS - simuliatorius".  plačiai šypsosi Po to dar žiauriau skaitant pasakojimus apie valdymą, nes arba autorius net nežaidė tų games, apie kuriuos kalba, ar iš vis ir automobilio tikro nėra matęs (ne klaviatūra valdomo)..

Shift 2 taip sudirbo tą valdymą, kad jei pirma dalis dar buvo tokia linksma arkada, tai net neaišku kaip būtų galima įvertinti antrąją ar kam priskirti. Kaip arkada patys arkadų mėgėjai sako, kad neįdomu, o į simuliatorių ar tikras lenktynes iš vis net fantastiniame filme nepanašu. Už tą šalmo kamerą, tai kas ją sugalvojo, reiktų jam pačiam galvą nukirsti.

Aišku, vieną dalyką EA padarė ir turėjo galimybę padaryti, tai pridėjo daug naujų ar retesnių automobilių, kurių nebuvo kituose žaidimuose. Kaip labai gražiai atkūrė jų modelius. Tik kokia nauda iš jų, jei vis tiek nei vienas normaliai nevažiuoja..?  plačiai šypsosi
Cituoti
Arukas, parašė 2011-04-21 21:18
Reitingas:4
Arukas

Senas geras BMW E30 skydelis  šypsosi gera apzvalga.
Cituoti
seniz, parašė 2011-04-22 13:07
Reitingas:0
seniz
Originalas rašė:
Užėjau į apžvalgą vien dėl kvailiausio pavadinimo "NFS - simuliatorius".  plačiai šypsosi Po to dar žiauriau skaitant pasakojimus apie valdymą, nes arba autorius net nežaidė tų games, apie kuriuos kalba, ar iš vis ir automobilio tikro nėra matęs (ne klaviatūra valdomo)..

Shift 2 taip sudirbo tą valdymą, kad jei pirma dalis dar buvo tokia linksma arkada, tai net neaišku kaip būtų galima įvertinti antrąją ar kam priskirti. Kaip arkada patys arkadų mėgėjai sako, kad neįdomu, o į simuliatorių ar tikras lenktynes iš vis net fantastiniame filme nepanašu. Už tą šalmo kamerą, tai kas ją sugalvojo, reiktų jam pačiam galvą nukirsti.

Aišku, vieną dalyką EA padarė ir turėjo galimybę padaryti, tai pridėjo daug naujų ar retesnių automobilių, kurių nebuvo kituose žaidimuose. Kaip labai gražiai atkūrė jų modelius. Tik kokia nauda iš jų, jei vis tiek nei vienas normaliai nevažiuoja..?  plačiai šypsosi

Kaip nekeista, bet turiu pritart "Originalui" - pirmame "Shift" valdymas buvo geresnis (tiek lošiant su klaviatūra, tiek su pulteliu ir tiek su vairu)... Pirmąją dalį buvau beveik visą perėjęs, deja ši mane tiek "užkniso", savo ale "realistiniu" valdymu, kad ištryniau aidimą jau po valandos (neskaitant dar vienos, bandant tinkamai susikonfigūruot valdymą).  šypsosi
Cituoti
BASTETE, parašė 2011-04-22 14:23
Reitingas:-1
BASTETE
Aš dabar pažaidžiau senąjį Underground 2, pasiilgau gatvių lenktynių.
Cituoti
load0ut, parašė 2011-05-05 16:54
Reitingas:-2
load0ut
Gal pazaidziam geriau world?
Cituoti
dviveidis, parašė 2011-09-13 11:55
Reitingas:1
dviveidis
Na nepritarsiu, kad realybėje yra nuobodu. Joks simuliatorius neatstos realybės malonumo
Cituoti
nfs4ver221, parašė 2012-02-02 12:02
Reitingas:0
nfs4ver221
Su klaviatūra valdymas sunkokas, bet po kiek laiko įpranti. Mano nuomone Shift 2 Unleashed yra geresnis už savo pirmtaką, neskaitant smulkių klaidelių. Čia tik mano nuomonė.
Cituoti
Komentarai: 1-16   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!