2017 rugsėjo 21, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 112999
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Pradžiamokslis
2016-12-22, parašė E417
Žaidimo įvertinimas: 9.2, puslapis 2 iš 3



Kita vertus, ką „Battlefield 1“ siužetinės kampanijos padaro gerai, tai parodo ne tik skirtingus veikėjus bei jų likimus per Didįjį karą, bet ir įvelka viską į gana poetinį rūbą. Žaidimo metu pasitaiko tokių scenų, kokių kariniuose žaidimuose dar nė sykio neteko matyti, o filmuose – teko, bet tik tuose, kuriuos režisavo Melas Gibsonas. Ir nors kiekvieno veikėjo kampanijos yra visai trumputės, jų metu stebėtinai prisiriši tiek prie veikėjų, tiek prie dramos, kuri lydi kiekvieno iš jų istorijas. Žaidėjo įsitraukimui labai padeda ir tai, kad tai, kaip įprasta, nėra vien britų, rusų ar vokiečių reikalas, bet parodomi ir italai ar Osmanų imperijos karo pusė. Taip pat, kai peržaidi visas kampanijas, supranti, jog kūrėjai labai kruopščiai jas atrinko ir sudėliojo: visų kampanijų metu labai iliustratyviai parodomi tiek tankai, tiek lėktuvai (žaismu šios vietos primena net „Ace Combat“ seriją), tiek ir mūšių vietos. Todėl „Battlefield 1“ vieno žaidėjo kampanija yra ne tik stipriausia bei geriausia serijos siužetinė kampanija, bet ir tarsi interaktyvus Didžiojo karo vadovėlis, kurį tikrai verta atsiversti ne tik žaidėjams, tačiau praktiškai visiems, kam nenusispjauti ant mūsų praeities. Manau, žaidimą verta net išsinuomoti kelioms dienoms vien dėl šios siužetinės kampanijos.



Savaime suprantama, kad sugrįžus bent šimtu metų atgal iš ateities, kurioje jau apsipratome žaisti pirmojo asmens karinius žaidimus, susitaikyti su tuo turime ir „Battlefield 1“ tinklo režimuose. Taigi, tam, kad neprarastų nei žaismo, nei serijai įprasto realizmo, kūrėjai sumažino susidūrimų tinkle mastelį, bet išlaikė realizmą ir net padidino žaismo tinkle azartą. Dabar net būnant snaiperiu žaidimas suintensyvėja, nes ginklai – gerokai senesni, todėl iššovus kartą prireikia palaukti, kol šautuvas bus iš naujo užtaisytas, o per šias brangias sekundes oponentas ne tik gali dingti iš matymo lauko, bet ir pasislėpti ar pradėti apeidinėti jus. Taip pat visi kiti šaunamieji ginklai yra praktiškai neveiksmingi per didesnį nuotolį, todėl dažniausiai teks grūstis artyn prie savo priešų, ko pasekoje gali tekti palakstyti ir su bajonetėmis. Na ir neverta pamiršti apie vis dar virš galvų nardančius lėktuvus bei visur aplink burzgiančius tankus.

Sekantis puslapis»  ...

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!