2018 sausio 18, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Geresnis pasaulis
2017-12-28, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 9.0, puslapis 2 iš 5

Ir skirtingas priėjimas prie dievukų! Priklausomai nuo žaidime nutylimos tautos kultūrinės/įkvėpimo srities, vienos frakcijos turės priėjimus prie vienokių ar kitokių dievų šablonų. Fantastinę Graikiją, pavyzdžiui, gali valdyti vienas iš titanų, o beždžionių karalystėje garbins iš indų mitų plaukusius padarus ir dievaičius (ar tiesiog labai ambicingą beždžionę). O šablonai daug kuo skiriasi ir vienas nuo kito! Pats žaidimas juos skirsto pagal dominion – viešpatystės – stiprumą, kuris nulemia kaip greitai ir stipriai plis dievuko garbinimas. Aukščiausioje kategorijoje yra statulos, fontanai su įkalintomis dvasiomis, ir stabai, atgiję nuo žmonių tikėjimo. Šie dievai negali judėti, bet yra galingi magijoje (plius, sunkoka negyvai uždaužyti gabalą akmens). Dauguma vidutinės kategorijos dievaičių yra galingi padarai, savo magijos įgūdžiais ar vien fizine galia galintys sunaikinti galybes paprastų karių. Aišku, kai kurie iš jų gali būti geresni burtininkai nei kariai ir atvirkščiai. O pati silpniausia viešpatija priklauso visokiems burtininkams ir žiniuoniams, kurie nusprendė, kad kitas karjeros žingsnelis – dievybė.



Bet čia dar ne pabaiga! Kiekvienas dievo archetipas kainuoja tam tikrą taškų kiekį – jų likutis yra naudojamas magiškos galios ir viešpatijos ypatybių pirkimui. Koks nors drakonas, galintis pats ištaškyti visą armiją, bus daug brangesnis nei niekur pajudėti negalintis stabas, ar išmintingas burtininkas, kurį visgi galima nudurti ietimi (mirę dievai-apsimetėliai atgal į pasaulį prišaukiami jų šventikų). Tačiau drakonui daugiau kaštuos ir magija. Iš esmės, galima pasirinkti dievuką pagal savo žaidimo papratimą, o tada jį pritaikyti tautai. Jei tavo žmonės moka žemės ir gamtos magiją, gudru būtų pasidaryti dievaitį, kuris yra puikus žemės ir gamtos magas. Be to, pirmą kartą žaidimo istorijoje, dievuko magijos įgūdžiai nulemia jo palaiminimo efektus. Tiksliau, kai tarkim ugnies magijos įgūdžiai pasiekia ketvirtą lygį (iš galimų devynių), tu gauni keturis taškus, kuriuos išleisi liepsningiems pašventinimo efektams įsigyti. Juos gali rinktis iš sąrašo, o tai leidžia dar labiau paveikti savo tautą susitiprinant jos šventuosius dalinius. O viešpatijos ypatumai gali nulemti tavo valdų darbštumą, derlingumą, magiškumą ir net klimato sąlygas!

Ir tik tada tu gali pradėti žaidimą (dėl to, kad praleidau kalbą apie mačo nustatymus). Kopimas į dangiškąjį sostą prasideda dažniausiai nuo vienos provincijos, žvalgu, generolo ir dievaičio (nebent norėjai daugiau taškų jo kūrimui ir pasirinkai, kad jis būtų užmigęs ar įkalintas, dėl ko jis prie žaidimo prisijungs daug vėliau). Laikas pradėti plėsti valdas! Žemėlapyje judi panašiai kaip „Risk“ – dažniausiai po vieną regioną, nors priklausomai nuo herojų, magijos ir armijų sudėties, galima judėti ir greičiau. Pradžioje aplinkiniai regionai būna apgyvendinti vietinių karinių pajėgų, kurias teks nugalėti, kad plėstum savo fizines valdas. Viešpatijai, tiesa, tai nelabai rūpi, ir ji gali plisti nepaisant to, kieno armija kur stovi.


Komentarai: 1-1   
Valtel, parašė 2018-01-12 22:44
Reitingas:0
Valtel
Labai subtilus žaidimas.
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!