2018 sausio 16, antradienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kai 3D < 2D
2017-12-28, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 6.0, puslapis 2 iš 2

Stotys vienaip ar kitaip priklauso kokiai nors frakcijai (pavyzdžiui, tavo, jei esi pakankamai toli kampanijoje ar laisvajame režime) ir jų meilė tau priklauso nuo bendro frakcijos prielankumo ir individualaus kapitono, kuriam proklauso ta stacionari gelda, nuotaikos. SPAZ2 bando primesti, kad kiti kapitonai yra asmenybės ir ilgai prisimena skriaudas ar gerus darbus, bet praktiškai, jei neužsiimsi piratavimu, tai ir gyvensi patogiai. Sunkiau bus nebent bandant samdyti pilotus į savo frakciją.



O draugiški pilotai yra labai svarbus dalykas, nes prisakęs vienam jų tave sekioti turėsi garantuotą paspirtį mūšiuose. Kai žemėlapyje susiduria du laivai, dar keletą sekundžių prie mūšio prisijungti gali norintys ir spėjantys priskristi aplinkiniai kapitonai (iki 4 kovotojų viename mūšyje). Tada viskas persikelia į mūšio žemėlapį (pilnai 3D, nors veiksmas vyksta ploštumoje), kur jau ir sprendžiami nesutarimai. Specifiniuose mūšio žemėlapiuose tu ir naikinsi kosmines stotis – jos, priklausomai nuo išsivystymo lygio, turės ir ginančius laivelius, ir kartais net tikrus laivus (patartina juos sunaikinti toliau nuo bazės).

Vienas keistesnių mūšio aspektų yra tai, kad laivai turi užsitaisyti. Žaidime laivai tariamai išnaudoja kuro elementą, kuriam pasibaigus reikia jį išmesti ir surenkant energiją iš aplinkos surinkti naują. Žaidusieji Mass Effect 2 bus jau patyrę panašius nevykusius paaiškinimus, kodėl naujoje žaidimo dalyje atsirado amunicija-ne amunicija. Laimei, SPAZ 2 tai nėra resursas, o tik laiko tarpas iki vėl galėsi šaudyti. Daug didesnė problema yra su skydais ir jų nenoru atsikrauti protingu greičiu. Kita vertus, gali skydus trumpam padaryti nepramušamus, o tai, suderinus su turbo pagreitinimu, leidžia taranuoti kaip profesionalui!

Beje, nukritusius modulius galima prie laivo prijungti ir mūšio metu, tačiau laivas turi atskirą gyvybės ir šarvų takelį, kurį galima užlopyti tik renkant kartais mūšio lauke pasirodančius artefaktus.



Iš techninės pusės žiūrint, posūkis į 3D nevertas tų pastangų. Negražūs moduliniai laivai pakeitė tuos nuostabaus 2D stiliaus (primenančio Gratuitous Space Battles, Weird Worlds: Adventures In Infinite Space, Stars in Shadow ir kitus geresnisu 2D kosminius žaidimus) laivus iš pirmojo žaidimo, o tie pinigai būtų buvę geriau išleisti užsakant veikėjams normalesnius portretus. Sprogimai ir šūviai atrodo gražiai, kaip ir kosmosas bendrai, tačiau padaryti gražų kosmosą nėra labai sunku. Iš garsinės pusės pasižymi pilnai įgarsinti dialogai, tačiau žaidimas taip smarkiai stengiasi būti nerūpestingas ir nepagarbiai šmaikštus, kad smarkiai persistengia ir labiau erzina nei džiugina.

Space Pirates and Zombies 2 yra prastesnis pirmojo žaidimo sūnus. Tiek mūšiai, tiek bendra kampanija šį tą prarado, o visi 3D efektai yra visiškai bereikalingi laikais, kai auditorija yra puikiai pasiruošusi priimti 2D žaidimus. Aišku, jei patiko pirmasis žaidimas, gal patiks ir šis. O aš tuo metu jaudiniuos dėl būsimo Star Control žaidimo, kuris irgi bus daromas 3D, kas mane labai neramina.

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!