2018 sausio 18, ketvirtadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113069
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC > Strategija
Bandymas prasiveržti
2017-12-31, parašė JcDent
Žaidimo įvertinimas: 6.0, puslapis 2 iš 2

Kompiuterinėje versijoje galima rasti ir daug gyvenimo patobulinimų, kurių gali tikėtis iš žaidimo, kuriame pačiam nereikia atlikti RNG vaidmens. Kadangi nereikia pačiam valdyti OGRE ir skaičiuoti pataikymo tikimybių, tai žaidimas gali tau leisti žaisti didesnius mūšius. Taip, net ir kišeninė OGRE versija turi primityvų dirbtinį intelektą, bet žaidžiant prieš kompiuterį yra mažiau apkrovos ir negali bandyti sukčiauti, kad laimėtum. Be to, žaidimą pradėti daug lengviau, kai kompiuteris automatiškai skaičiuoja armijos kainą tau ją dėliojant ant lauko. Daug smagiau ir tai, kad gali sunaikinti tiltus ir matyti kaip jie dingsta nuo žemėlapio.



Tiesa, tiltų griovimas yra vienas tų dalykų, kuris nuolat pakabindavo mano žaidimą. Vabalai, kitaip tariant, galėjo būti ir geriau išgaudyti. Jei žaidimas paspringsta skaičiuodamas šešiabriaunio kauliuko rezultatą, tai vadinasi, kažkas negerai kode.

O jei jau prakalbome apie techninę pusę, tai OGRE tikrai nėra vietos tarp gražiausių žaidimų. Vartotojo sąsaja nėra daili, o 3D grafika – primityvi. Išmaniųjų telefonų ar planšečių žaidimui tai dar būtų atleidžiama, bet PC norėtųsi ko nors daugiau. Geriau pingai būtų investuoti į aukštos klasės 2D menininką ir viskas būtų puiku.



OGRE yra... OGRE. Jei tau patiko senasis žaidimas – jei esi vienas iš trijų lietuvių, kuriam teko jį žaisti – tai patiks ir kompiuterinė OGRE versija. Tai yra geras pavyzdys, kad nereikia išmesti stalo žaidimo taisyklių norint padaryti kompiuterinę versiją. Gaila, kad „Battlefleet Gothic“ PC žaidimo kūrėjai nepasirinko šio kelio. BFG su PC grafika ir stalo žaidimo taisyklėmis, kurių vykdymu rūpinasi kompiuteris, būtų idealus!

Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!