Crytek vadovas Cevat’as Yerli’s paaiškino, kodėl jiems prireikė tiek daug laiko, kad būtų pradėti kurti multiplatforminiai žaidimai, o pirmasis iš jų bus Crysis 2.

„Prieš Crysis 2 kūrimą vyko 2 ar 3 metai techninių tyrinėjimų ir kūrimo. O mes turėjome padaryti techninį persilaužimą prieš norint pasiekti tokią kokybę.“ Yerli‘s sakė „Gamespot‘ui“.

Dabar Crytek yra laimingi galėdami pranešti, kad naujasis multiplatforminis CryEngine 3 varikliukas atitinka visus standartus ir Crysis2 “geriausias žaidimas, kuris gali egzistuoti“ yra pritaikomas visiems trim formatams: PC,PS3 ir Xbox360.

„Jei mes norime sėkmės, mūsų žaidimas turės būti geriausias kiekvienoje platformoje. Jie nesivaržys vienas tarp kito, nes varžysis su platformos žaidimais. Kitaip sakant, mes stengsimės pasiekti maksimalų lygį, to ką gali duoti PC, PS3 ir Xbox360. Pasiekimai, trofėjai ir t.t. bus kiek kitokie, bet geriausiais paslaugas žaidėjui mes bandysime suteikti vėliau.“

Crysis 2 buvo anonsuotas per E3. O šis žaidimas bus pirmasis Crytek kūrinys, kuris pasirodys ne tik asmeniniams kompiuteriams, bet ir konsolėms.