Jei po E3 dar ir buvo kokių klausimų dėl „GoldenEye 007“, tai GamesCom sudėliojo visus taškus ant „0“ ir „7“. Dabar jau tikrai aišku, kad naujasis „GoldenEye 007“ nebus klasikinės versijos atgaivinimas šios kartos „Nintendo“ konsolėje.

Aišku, kad tai nebus naujas klasikinio žaidimo pateikimas. Aišku, kad tai bus visiškai naujas „GoldenEye“. Su šiuolaikiniu Bondu. Siužetine ir žaidimo eigos tai viską keičia… Bet taip tik įdomiau!

Kai sutinki tokį žmogų kaip Graham’as Hagmeier’is išsyk pamiršti, kad sėdi slaptame, devyniais užraktais saugomame, pačioje „Bobio imperijos“ širdyje įrengtame kambariuke. Paprastas, kalbus ir konkretus vyriokas pristatė vieną karščiausių „Nintendo Wii“ naujienų ir darė tai taip, lyg būtume senai nesimatę geri draugai.

Tiesą sakant, jis skirtingai nei aš, nekikeno į delną kai mergaitė iš vokiško „MTV Games“ stebėjosi žaidime nesančiu gyvybės matuokliu. Grahamas lėtai ir kantriai jai aiškino, kad apie tai kiek žaidėjui liko gyvybių jis supras iš paraustančio ekrano. Mergaitė viską užsirašė ir pridūrė „Wow… čia tai super sprendimas“.

Net tada, kai pakirstas nuovargio ir užliūliuotas džiunglių žalumos aš pradėjau snūduriuoti, Graham’as elgėsi ypač profesionaliai. Paprasčiausiai suplojo delnais ir kiek garsiau nei kalbėdamas apie žaidimą ištarė stebuklingą: „Pažaiskim!“. Pajutau kaip į rankas buvo įspraustas pultelis ir akimirksniu pabudau… Tiksliau galvojau, kad pabudau, nes pirmus 5 frag’us kažkam atidaviau žiūrėdamas ne į tą ekraną. What a shame…

Kad jau paliečiau daugelio žaidėjų režimą, trumpai apie jį ir papasakosiu. Kaip jau supratot, jo demonstracijos metu šaudžiau, tad rašiklis ir bloknotas gulėjo šalimais, o visi likę įspūdžiai tik galvoje. Įsitempiu, bandau prisimint… Jausmas geras. Panašus į tą, kurį daugelis mūsų juto pliekdami originalų žaidimą kompiuterinėse. Mūsų kautynės vyko kažkokiose statybose, kiek gal primenančiose vieną iš „Army of Two: The 40th Day“ lygių ir galiu pasakyti tik tiek, kad veiksmas buvo žaibiškai greitas ir agresyvus. Įdomu tai, kad kitų žaidėjų agresija ir įgūdžiai augo it ant mielių. Spėju esmė tame, kad „Wii“ šaudyklės valdymas šiek tiek skiriasi nuo to, prie ko esame pratę, tad mums visiems prireikė kelių minučių, kad kažkur iš pasąmonės klodų ištrauktume klasikinių, konsolinių šaudyklių mygtukų padėtis.

Vizualiai žaidimas per „split–screen“ atrodo tragiškai. Na patys suprantat, vienai Wii konsolei iškeliama užduotis keturis kartus „surenderinti“ tikrai ne mažiausius reikalavimus turintį žaidimą ir pateikti jį viename ekrane. Natūralu, kad žaidimo lygiuose mažiau detalių, jie gal kiek statiški, o apie tokį dalyką kaip efektai anti–aliasing’o stokos užmaskavimui, išvis galima tik pasvajoti. Nepaisant to, žaidimo sukeliamam malonumui įtakos tai neturėjo. Vien dėl to pojūčio, kad „kali“ seną gerą „GoldenEye“.

Dar pamenu, kad fone girdėjau Graham’o balsą dudenantį statistikos detales. 40 pasirenkamų personažų (8 iš jų įvairūs Bondai), 10 žemėlapių, 3 standartiniai žaidimo režimai ir 16 parinkčių modifikacijoms. Modifikacijų parinktys, tai specialūs taisyklių rinkiniai leidžiantys išspausti iš žaidimo tai, ko labiausiai norisi. Kai kurios jų skirtos hardcore žaidėjams (leidžiama tik artima kova, per ilgai vienoje vietoje stovintys žaidėjai praranda gyvybių), kitos gi labiau skirtos tiems, kas trokšta linksmų ir paprastų pramogų. Naudodami šias parinktis, žaidėjai galės kurti savo žaidimo režimus, o kūrėjai jau paskaičiavo, kad tokiu būdu galima sukurti per 500 unikalių variacijų.

Trokštantys žaisti on–line, galės mėgautis papildomais žaidimo režimais skirtais žaidėjams ir mėgautis specialiai jiems sukurtomis patirties kaupimo ir pasiekimų sistemomis.

Planuojantiems žaisti daugelio žaidėjų režimus, ne mažiau svarbu ir tai, su kokiu pulteliu bus suderinamas žaidimas. Atsakymas labai paprastas. „GoldenEye“ bus suderinamas su visais šiai dienai esančiais ir šaudyklei tinkančiais Wii pulteliais, o taip pat ir su originaliu „GameCube“ pulteliu. Taigi, nesvarbu ką turite namuose „Wii Mote“ su nunčaku, „Classic Controller Pro“ ar „Wii Zapper“. Viskam sukurtos valdymo schemos, viską galėsit panaudoti.
Didžiausi žaidimo fanai galės įsigyti kolekcinę žaidimo pakuotę, kurioje ras ir auksinio pistoleto įkvėptą, auksinį pultelį. Pastarąjį nupaveikslavom, tad jo foto tikrai yra kažkur šiame tekste.

Dabar jau grįžkime į demonstracijos pradžią ir pramogas vienam žaidėjui.

Naujasis „GoldenEye 007“ iš ties yra naujas žaidimas. Jo idėja paprasta, paimti tai kas buvo geriausia klasikiniame žaidime ir įsivaizduoti kaip tai turėtų atrodyti šiandien. Aš kalbu ne apie grafikos pakeitimus, bet apie milžinišką perversmą kurio epicentre stovi pats Bondas. Naująjame „GoldenEye“ pagrindinėje rolėje bus Daniel’iaus Craig’o kuriams herojus. Jis kalbės jo balsu, kausis kaip jis ir elgsis lygiai taip, kaip elgiasi naujausias Bondas.

Atitinkamai kis ir žaidimo eiga. Naujasis bondas konkretesnis, vikresnis, brutalesnis, mažiau subtilus rinkdamasis kovos būdus. Švarko sagtyje paslėptas lazeris? Kelnių užtrauktukas kulkosvaidis? Pamirškite tai. Naujasis bondas turi smartfoną ir juo hack’ina, smack’ina ir fotografuoja. Kautynės? Visus esančius 10 žingsnių spinduliu išguldo konkrečiais smūgiais į nosį. Jokių pigių triukų ar badymų pirštais į miego arterijas. Šmaukšt, šmaukšt iš alkūnės į nosį, ar iš kelio jei iš rankos buvo per mažai. Maladiec vyriokas žodžiu. Tie kurių nepasiekia rankos ir kojos atgula nuo ginklų. Bondas taikosi ir šaudo greitai. Ir konkrečiai.

Kad būtų įdomiau žaidimo dizaineriai paliko mažą kelių sekundžių tarpą, kurio prireikia, kad DI suprastų kas dedasi ir paskelbtų aliarma. Tai žaidėjo labui sukurtas pasukčiavimas, atveriantis langą kine matytiems multi–šūviams. Kai Bondas išlenda paf vienam į galvą, paf kitam ir vėl kažkur dingsta.

Visą tai mačiau žaidimo eigoje, nes pirmą demo lygio atkarpą Graham’as „išvalė“ it šešėlis. Vėliau, grynai įdomumo dėlei patriukšmavo ir parodė kaip atrodys žaidimas tiems kas nekenčia „stealth“. Na kaip, kaip? Kaip agresyvoka, kupina veiksmo šaudyklė. Gaila, kad ant Wii, nes pasirinktas grafinis stilius, be papildomų filtrų ar efektų atrodo kiek blankiai. Nors aplinkos tai žvėriškai gražios. Hm. Yra net sunaikinamos aplinkos detalės ir priedangos. Ir balistika kažkokia yra… Bent jau tiek, kiek jos reikia, kad galingesniu ginklu (o ginklų žaidime bus 25+) „atkirsti“ iš karto du priešininkus. Dėl visą ko paklausiau ar atėmę Bondiškus gadget’us, bent jau vairavimo lygius paliks. Atsakė, kad kažkas bus, bet nenori pasakot.

Vėliau dar į ausį pakuždėjo, kad Sankt Peterburge gausim pavairuoti tanką.

Po šimts jie nusiteikę rimtai! Jau pristatymo gale, neformaliai bendraujant ir paveiksluojantis atminimui kažkaip vėl palietėm sudėtingumo lygių klausimą. Pasirodo, pokalbis su mergaitė iš eMTyVy buvo visai logiškas (jei ne tas jos WOW). „GoldenEye 007“ bus 4 sudėtingumo lygiai, kuriuose skirsis ne tik DI elgsena ir „kietumas“. Keliant sudėtingumo lygį…
Ne palaukite, noriu įsitikinti, kad tam ką pasakysiu toliau bus suteikta pakankamai dramatizmo.

KELIANT SUDËTINGUMO LYGĮ, misijose atsirakins papildomų savybių, papildomų, anskčiau nematytų užduočių, o nutarę žaisti 007 „Classis“ nustatymais neturės gyvybės regeneracijos. Užuot tupėję priedangoj kaip mus to mokė „Gears of War“ ir „Call of Duty“, turėsim sukaupti visą likusį ryžtą ir bėgti ieškoti vaistinėlės. Kaip senais gerais laikais. Po šimts…

…jie nusiteikę rimtai.

Man belieka tik palinkėti, kad jiems viskas pavyktų kaip planuota.

Games.lt dėkoja kompanijai NVIDIA už paramą ruošiantis kelionei, o taip pat WD ir Hama už paskolintą įrangą.

P.S.: „Blonknote dar radau tokį sakinį: „Gerai išpildyta muzika, aplinkos garsai ir specialieji efektai. Bėda tame, kad šitas sakinys aukščiau esančiame ypatingai sklandžiame tekste nerado sau vietos. Tai čia parašiau. Hm. Dar niekur neįsipaišė faktas, kad mes gaudysim agentą 006. Dabar jau tikrai viskas“.