WvW Pagerinimas

Daugumas iš jūsų jau žino, kad antrasis beta-savaitgalis buvo labai sunkus visiems norėjusiems išbandyti WvW dėl klaidų, padarytų sudarinėjant mačus. Dėl šios priežasties mes neskelbsime rezultatų iš praėjusio beta-savaitgalio. Paskutines kelias savaites mes nuoširdžiai dirbome sistemos pagerinimo linkme ir pašalinome šias problemas. Be to, mes padarėme sistemos pakeitimus formulėje, sudarinėjančioje mačus, ir dabar yra įtraukti papildomi faktoriai, tokie kaip rezultato skirtumas, leidžiantis apskaičiuoti rangus daug tiksliau. Mūsų testai rodo, kad sistema dirba kur kas geriau, ir mes labai norime pažiūrėti, kaip ji dirbs ateinantį Beta-Savaitgalį. Taip pat norėčiau padėkoti žaidėjams iš Reddit už jų smulkią analizę. Ačiū už gerą darbą ir patarimus!

WvW starto metu

Mes matėme daug klausimų dėl WvW mačo trukmės, kai bus išleistas žaidimas. Pirmas kelias savaites mes tikime pamatyti didelę populiaciją, kuri migruos per visus pasaulius, ir, kai pagausės žaidėjų kiekis – pasaulyje pradės kurtis gildijos. Atsižvelgiat į kintantį žaidėjų skaičių pasaulyje, iš pradžių mes naudosime dvidešimt keturių valandų trukmės mačus, kol žaidėjai neapsistos savo pasauliuose, ir mes negausime duomenų, kurie leis mums išvengti dviejų savaičių nesuderinamumo tarp serverių. Kai tik serveriai užims savo vietas ir pradės susitikinėti su tokių pačių jėgų priešininkų serveriais, mes pereisime į dviejų savaičių ciklo formatą.

Pasaulių sąrašas Trečiam Beta-savaitgaliui

EU Servers
Abaddon’s Mouth [DE]
Augury Rock [FR]
Aurora Glade
Blacktide Boreal
Station
Desolation
Elona Reach [DE]
Far Shiverpeaks
Fissure of Woe
Fort Ranik [FR]
Gandara
Gunnar’s Hold
Jade Sea [FR]
Kodash [DE]
Lakeside County
Piken Square
Ring of Fire
Riverside [DE]
Ruins of Surmia
Seafarer’s Rest
Umbral Grotto
Underworld
Vabbi
Whiteside Ridge

Mažiau pasaulių — daugiau linksmybių

Kaip matote, serverių sumažėjo, lyginant su antruoju beta-savaitgaliu. Kodėl mes sumažinome serverių skaičių beta-savaitgaliui, kuris bus dar didesnis? Viena iš priežasčių – mes padidinome serveriuose žaidėjų limitą, todėl dabar atsirado būtinybė patikrinti serverių galingumą . Daugumas iš jūsų pamena naujieną prieš antrą beta-savaitgalį apie tai, kad pridėjome daug serverių, leisiančių išlaikyti laukiamą žaidėjų antplūdį. Nesenai mūsų serverių programuotojas Dr. Stephen Clarke-Willson pareiškė, „Jei atvirai, tai mes sukūrėme daug pasaulių, kiek tik galėjome, o ne dėl to, kad jie mums buvo reikalingi, todėl pas mus buvo daug pasaulių su maža populiacija. Šiam kartui mes sukoncentravę mūsų procesorius į mažą kiekį serverių ir didelę populiaciją juose.“
 
Ne paslaptis, kad lošti mažos populiacijos serveriuose (arba prieš juos) visiškai neįdomu, todėl mes sutelkėme visas savo pajėgas į didesnių populiacijų serveriuose gavimą, o tai suteiks žaidėjams patį geriausią malonumą. Kaip jau minėjome, mes sugebėjome padidinti maksimalų kiekį žaidėjų kiekviename serveryje. Iš dalies taip atsitiko dėl to, kad mes paleidome Asura ir Silvari rases ir jų žemes. Mes tikime, kad galingumą dar labiau padidinsime, kai atidarysime aukšto lygio lokacijas. O taip pat mūsų talentingi programuotojai padarė keletą atnaujinimų, kurie teigiamai atsiliepė visam žaidimui ir leido padidinti populiacijos skaičių serveriuose. Nesijaudinkite, mes atidžiai stebėsime serverių populiaciją ir paleisime naujus serverius, jei tik jų prireiks. Mūsų serverių technologijos leidžia padidinti ar pamažinti populiacijos limitą labai paprastai, be būtinybės perleisti žaidimą. Tai leidžia reguliuoti populiaciją, priklausomai nuo serverio elgesio, o jums netgi nereiks atsijungti iš žaidimo.
 
Jei ir nepastebėsite svarbių pasikeitimų žaidime, žinokite, mes nuoširdžiai dirbsime užkulisiuose, darydami viską kas įmanoma, kad jums tektų mėgautis beta-savaitgaliu kuo ilgiau… prieš tai, kai mes atjungsime serverius dar vienam mėnesiui tam, kad pasiruoštumėme startui.
„pasiruošimas startui“ — kaip jaudinančiai tai skamba
Pasimatysime mūšio laukuose!

10 Komentarai

  • Burundis
    Posted 2012-07-19 20:47 0Likes

    Oi laukiam! Tikiuosi Guild Wars 2 susilauks vis daugiau demesio ir taps labai populiaru! Zaidimas to vertas.

  • Sieghard
    Posted 2012-07-20 06:17 0Likes

    Klausimėlis, nelabai sekiau GW2, ar beta savaitgaliai įmanomi visiems ar tik preoder’inuosiems žaidėjams?

  • segamegadrive
    Posted 2012-07-20 06:40 0Likes

    tik tas kas nusipirke arba turi pakvietimu, o pakvietumu dalinolabai daug…

  • APCY
    Posted 2012-07-20 10:34 0Likes

    sudas ne zaidimas, dirbtinis runekliu centras.

  • Burundis
    Posted 2012-07-20 10:51 0Likes

    APCY rašė:
    sudas ne zaidimas, dirbtinis runekliu centras.

    Oh, just like you!

  • elfamanas
    Posted 2012-07-20 10:55 0Likes

    ar yra menisinis mokesti kaip per wow ?

  • Burundis
    Posted 2012-07-20 11:00 0Likes

    elfamanas rašė:
    ar yra menisinis mokesti kaip per wow ?

    Nera. Nusiperki ir zaidi kiek nori (tik ziurek, kad nebutu kaip zmonems su Diablo 3).

  • APCY
    Posted 2012-07-20 12:11 0Likes

    Burundis rašė:

    APCY rašė:
    sudas ne zaidimas, dirbtinis runekliu centras.

    Oh, just like you!

    sure little fanboy

  • Burundis
    Posted 2012-07-20 12:28 0Likes

    APCY rašė:

    Burundis rašė:

    APCY rašė:
    sudas ne zaidimas, dirbtinis runekliu centras.

    Oh, just like you!

    sure little fanboy

    Jeigu zaidimas geras, o kazkoks dalbajobas cia nesamones rasineja tai visi kas gina tampa apgailetinais? Teisingai tave supratau? Pirma ismegink tada komentuok, troliuk.

  • APCY
    Posted 2012-07-20 14:00 0Likes

    Burundis rašė:

    APCY rašė:

    Burundis rašė:

    APCY rašė:
    sudas ne zaidimas, dirbtinis runekliu centras.

    Oh, just like you!

    sure little fanboy

    Jeigu zaidimas geras, o kazkoks dalbajobas cia nesamones rasineja tai visi kas gina tampa apgailetinais? Teisingai tave supratau? Pirma ismegink tada komentuok, troliuk.

    Nesakiau kad apgailetinais, bet jai toks jautiesi tai niekuo negaliu padet.

Komentuoti