Vienas iš „Irrational Games“ įkūrėjų ir vadovų Kenas Levine’as pranešė uždarantis studiją ir su 15 darbuotojų persikeliantis dirbti į naują.

Po to, kai bus išleistas paskutinis šaudyklės „Bioshock“ Infinite“ papildymas, prieš septyniolika metų įkurtos studijos istorijoje bus padėtas taškas. Per tą laiką joje dirbę žmonės sukūrė tokius didelio populiarumo sulaukusius žaidimus kaip „System Shock 2″,“ Tribes: Vengeance“, „SWAT 4“ „BioShock“ ir, pernai, „Bioshock Infinite“.

„Septyniolika metų yra ilgas laiko tarpas bet kokiam darbui, net ir pačiam geriausiam. O darbas su nuostabia Irrational Games komanda buvo geriausias, kokį tik esu turėjęs.

Idant galėčiau patirti naujų iššūkių, turiu sutelkti pastangas į mažesnę komandą su plokštesne struktūra ir glaudesniu ryšiu su žaidėjais. Daugeliu aspektų tai bus grįžimas prie to, nuo ko pradėjome: nuo mažos komandos, kuriančios žaidimus pagrindinei žaidėjų auditorijai“, – savo sprendimą nutraukti „Irrational Games“ veiklą grindė K. Levine’as.

Visos su „Bioshock“ frančize susijusios teisės išliks leidėjos „2K Games“ rankose.

Naujoji K. Levine’o studija vis dar priklausys video žaidimų mega-korporacijai „Take-Two Interactive“, kuri yra leidėjos „2K Games“ savininkė ir valdo tokius prekės ženklus kaip „Grand Theft Auto“, „Red Dead“, „Max Payne“, „Mafia“, „Civilization“ ir daugelį kitų.

K. Levine’as planuoja ir toliau kurti siužetu paremtus bei pakartotinę vertę turinčius žaidimus, skirtus pačiam žaidėjų auditorijos branduoliui.