Pirmieji sulaukę savosios „Dark Souls II“ versijos, „Xbox 360″ ir „PlayStation 3″ savininkai buvo nemaloniai nustebinti jos grafikos. Žaidimas nė iš tolo nepriminė to, kas buvo demonstruojama jo reklaminiuose klipuose. Labiausiai nukentėjo apšvietimo efektai. Prispausta nenuginčijamų įrodymų, „From Software“ kovo 19 dieną pareiškė štai ką:

„Viso kūrimo metu buvo balansuojamas ne tik tinkamumas žaisti, bet ir resursų valdymas. Kūrėjams visuomet kyla iššūkis sukurti didžiausią pasitenkinimą teikiantį potyrį tuo pačiu išlaikant grafikos kokybės, vyksmo dinamikos ir vidinio balanso tęstinumą. Galutinė „Dark Souls II“ versija demonstruoja šio delikataus balanso kulminaciją ir mes labai didžiuojamas teigiamais žiniasklaidos bei gerbėjų atsiliepimais“, – puslapiui „MCV“ sakė „From Software“ atstovai.

Būdami tikri profesionalai, „From Software“ viešųjų ryšių specialistai ne tik sugebėjo išsisukti nuo tiesaus atsakymo į nepatogų klausimą, bet dar ir rado būdą kaip juo pasinaudoti žaidimo reklamai – apibūdino jį kaip „delikataus balanso kulminaciją“ ir priminė apie itin aukštus įvertinimus.

Puslapiui „Forbes“ pavyko rasti su žaidimo kūrimu artimai susijusį asmenį, kuris sutiko anonimiškai papasakoti apie konsolinei „Dark Souls II“ versijai atliktus pakeitimus ir jų priežastis.

„Einant prie esmės, viskas dėl kadrų kaitos. Ankstesnes versijas, kuriose buvo darytos nuotraukos, buvo vargiai galima žaisti. Žaidimas nebuvo tokioje stadijoje, kurioje jį būtų buvę galima parduoti. Turiu stiprų įtarimą, kad jie koncentravosi į aukščiausios klasės potyrį asmeniniams kompiuteriams ir nuvertino sunkumus, kurie turėjo kilti pritaikant naujas sistemas „Xbox 360″ ir „PlayStation 3″ konsolėms. Ankstyvieji prototipai visą laiką veikė kaip „Blighttown*“.

Aš tikrai nemanau, kad jie ketino ką nors apgauti, pabaigoje jie tiesiog paaukojo didelę dalį grafikos kokybės, nes nebuvo kito būdo padidinti kadrų kaitai. Jie turėjo reklamuoti žaidimą su paveikslėliais ir klipais, bet tuo metu, įtariu, netgi jie nežinojo, kaip stipriai vėliau reikės pakoreguoti grafiką.

Noriu, kad žmonės žinotų tiesą. Žinau, jog daugelis žmonių jaučiasi apgauti, bet aš manau, kad realybe yra kiek kitokia. Tai nereiškia, kad jie su viskuo susitvarkė tinkamai, bet aš manau, jog pabaigoje jie priėmė vienintelį sprendimą, kokį tik galėjo. Be pakeitimų žaidimas būtų buvęs daug blogesnis (tada jį vadintų neįmanomu žaisti ir sugedusiu)“, – puslapiui „Forbes“ teigė anonimas.

Jei tikėsime šio „Forbes“ šaltinio žodžiais, asmeniniams kompiuteriams skirta „Dark Souls II“ atrodys taip, kaip ir priklauso. Ji numatyta išleisti balandžio 25-tąją.

*Vietovė pirmajame „Dark Souls“, kurioje buvo juntami agresyvūs sulėtėjimai.