„Assassin’s Creed“ serija daro šiokią tokią pertraukėlę, tad nei „Assassin’s Creed: Unity“ nei „Assassin’s Creed: Rogue“ neturės daugelio žaidėjų režimo, skirto kovoms vieniems prieš kitus.

Asmeniniams kompiuteriams bei „PS4“ ir „Xbox One“ konsolėms skirtas „Assassin’s Creed: Unity“ neturės tinklo režimo, tačiau pirmą kartą serijos istorijoje pasiūlys keturių žaidėjų bendradarbiavimo režimą. Tuo tarpu senosios kartos konsolėms „PS3“ ir „Xbox 360“ skirtas „Assassin’s Creed: Rogue“ neturės nei co-op nei tinklo režimų ir siūlys tik vieno žaidėjo patirtį.

Pirmą kartą tinklo režimas į frančizę buvo įterptas kartu su „Assassin’s Creed: Brotherhood“. Keliuose skirtinguose režimuose žaidėjai galėjo išbandyti savo jėgas vieni prieš kitus. Tolimesnės serijos dalys ištobulino tinklo režimą ir pavertė kovas prieš kitus pasaulio asasinus dar smagesnėmis.

Tačiau „Assassin’s Creed“ frančizė gimė kaip vieno žaidėjo žaidimas ir tikimės, kad pagrindiniu serijos akcentu ir toliau išliks vienam žaidėjui skirtas istorijos režimas.