Kai konsolės pirmauja fizinių pakuočių pardavimuose, asmeniniai kompiuteriai gali pasigirti skaitmeninių žaidimų kopijų pardavimais. Tyrimų kompanija „DFC Intelligence“ tinklapiui „PCR Online“ užsiminė, jog 2013 metais 92 proc. „PC“ žaidimų pardavimų sudarė skaitmeninės kopijos.

Tikimasi, kad netolimoje ateityje šis skaičius augs. Žaidėjai vertina skaitmeninį formatą, kuomet vos įsigijus norimą žaidimą, jį nedelsiant ir patogiai atsisiunti į savo kompiuterį. O kur dar „Steam“ išpardavimai, kai žaidimai parduodami praktiškai už centus. Kiek anksčiau buvo skelbta, kad asmeninių kompiuterių žaidimų pardavimai pagal pajamas lenkia konsolių rinką. Neseniai atliktas „Jon Peddie Research“ tyrimas patvirtino, jog „PC“ rinkos vertė yra dvigubai didesnė už konsolių rinkos. 

Skaitmeninis žaidimų platinimas pradėjo populiarėti atsiradus „Steam“ parduotuvei. Kai kurie žaidimų kūrėjai mieliau renkasi skaitmeninį žaidimų platinimą vietoje pakuotės, nes tai yra beveik nieko nekainuojantis būdas pristatyti produktą tiesiai vartotojui. Tai ypač aktualu tarp mažesnių nepriklausomų žaidimų kūrėjų.