Po 10 metų, praleistų su „Ubisoft“, Jade Raymond palieka šią kompaniją ir ketina siekti naujų tikslų, paskelbė Ubisoft.

Per savo karjerą „Ubisoft“ kompanijoje, Jade Raymond buvo prodiuserė kuriant „Assassin’s Creed“ (2004-2007 m.), užėmė vykdančiosios prodiuserės vietą „Assassin’s Creed II“ (2008-2009 m.), „Watch Dogs“ (2008-2009 m.), „Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist“ (2010-2013) kūrimo metu. Ji taip pat atvėrė „Ubisoft“ padalinį Toronte ir ten nuo 2009-ųjų darbavosi kaip valdančioji direktorė.

„Aš praleidau 10 neeilinių metų „Ubisoft“, labai didžiuojuosi, kad buvau daugelio geriausių industrijos komandų dalimi kurdama nuostabius žaidimus“, – sakė Jade Raymond. „Tai vienas iš sunkiausių sprendimų mano karjeroje, tačiau studija Toronte yra stipri ir teisingame kelyje. Tikiu, kad dabar tinkamas metas perleisti vadovavimą Aleksui ir siekti kitų ambicijų bei naujų galimybių. Norėčiau padėkoti „Ubisoft“ už jos partnerystę per tuos metus ir linkiu jiems viso ko geriausio siekiant ateinančių siekių“.

Alex Parizeau nuo spalio 29 dienos perima „Ubisoft“ padalinio Toronte vadžias į savo rankas. Jis turi sukaupęs 15 metų patirtį ir yra dalyvavęs tokių žaidimų kaip „Splinter Cell: Blacklist“,„Splinter Cell: Conviction“ ir „Rainbow Six: Vegas“ kūrime.

Yannis Mallat, „Ubisoft“ padalinių Monrealyje ir Toronte generalinis direktorius sakė: „Ubisoft“ vardu norėčiau padėkoti Jade už jos vadovavimą ir įnašą per tuos metus ir palinkėti jai geriausio. Studija Toronte yra labai svarbi visam „Ubisoft“ pasauliniam tinklui ir Aleksas buvo studijos širdimi pastaraisiais metais. Jis buvo akivaizdus pasirinkimas vadovauti šiai talentingai žmonių grupei, kurie toliau kurs nuostabius žaidimus“.

Dėkojame Jade už jos įnašą kuriant nuostabius žaidimus ir linkime jai stiprybės ieškant gyvenimo kelio. Bus įdomu pamatyti, ką ši žavi moteris veiks toliau. Jade tinklapiui „Polygon“ užsiminė, kad neketina palikti žaidimų industrijos.