Pasak naujausių „Open Gaming Alliance“ ir „DFC Intelligence“ atliktų tyrimų, ateinančiais metais asmeniniai kompiuteriai ir toliau išliks dominuojančia platforma. Tikimasi, kad 2018-siais jos vertė pasieks 35 mlrd. JAV dolerių.

Remiantis preliminariais skaičiavimais, „PC“ rinkos vertė turėtų išaugti nuo 26 mlrd. (2014 m.) iki 35 mlrd. JAV dolerių (2018 m.) Šio augimo priežastys labai paprastos: vis daugiau žaidėjų renkasi brangias kompiuterių dalis tam, kad galėtų sklandžiai pažaisti savo mėgstamus žaidimus.

Kompiuterių dalis suteikia vis daugiau pasirinkimų, rinkoje sparčiai plinta „free-to-play“ bei „freemium“ turinys, kuris į platformą pritraukia vis naujų vartotojų. Smarkiai išaugęs susidomėjimas esportu taip pat prisideda prie šios rinkos augimo.

„OGA“ manymu konsolių pardavimai iki 2018-ųjų kils, tačiau vėliau ims mažėti, kas yra suprantama, nes dabartinės kartos konsolės „Xbox One“ bei „PlayStation 4“ tuo metu bus jau maždaug penkerių metų senumo. Gamintojai laužys galvas konstruodami naujas konsoles, tuo tarpu „PC“ žaidėjai mėgausis siūloma įvairove bei nuolat augančia sparta.