Dauguma sutiks, kad chromatinė aberacija yra vienas iš nesąmoningiausių grafikos efektų, kokį tik gali turėti žaidimas. Nors šis efektas puikiai tiko ir veikė „Alien: Isolation“ žaidime, praktiškai visuose kituose žaidimuose jis visiškai nepritapo. Štai pavyzdžiui „Dying Light“ arba „Lords of the Fallen“ — šie žaidimai atrodo kur kas geriau šį efektą išjungus. Gyvename tokiais laikais, kuomet kūrėjams labai svarbu prikišti į projektą kiek įmanoma daugiau blizgučių, tad taip visų laukiamas RPG „The Witcher 3: Wild Hunt“ nėra išimtis.

Taip, „The Witcher 3: Wild Hunt“ naudos chromatinę aberaciją. Bet per prievartą šio efekto mums niekas nekiš. Kalbu apie asmeninius kompiuterius. Vienas iš „CD Projekt“ darbuotojų oficialiame forume patvirtino, kad versijoje, skirtoje „PC“, šį efektą bus galima išjungti žaidimo grafikos nustatymuose.

„The Witcher 3: Wild Hunt“ pasirodys gegužės 19 dieną.