Prieš savaitę sulaukėme „The Witcher 3: Wild Hunt“  gražiausio, didžiausio, įspūdingiausio RPG pastaraisiais metais. Tačiau ši serija galėjo būti visiškai kitokia nei kad ją pažįstame. Pasak buvusio „CD Projekt“ darbuotojo Ryszard Chojnowski, „The Witcher“ galėjo tapti izometrinių veiksmo RPG žaidimų serija, o pagrindinis veikėjas nebūtų buvęs Geraltas.

2002-siais metais kūrėjai buvo paruošę demonstracinę versiją, skirtą parodyti potencialiems leidėjams. Žaidimas veikė ant prastai įvertintos Pirmojo pasaulinio karo šaudyklės „Mortyr“ variklio ir buvo įkvėptas tokių tuometinių žaidimų kaip „Diablo“ ir „Baldur’s Gate: Dark Alliance“. Kaip matome filmuke, pagrindinis veikėjas nėra Geraltas, tai vyrukas, kurį žaidėjas būtų susikūręs prieš pradėdamas žaidimą. Geraltas būtų apsireiškęs tik kaip NPC veikėjas.

Nors tai ir turėjo būti RPG, tačiau jokios rimtesnės progresavimo sistemos demonstruojamoje versijoje nebuvo. Tai buvo labai ankstyva versija, tačiau kilus nesutarimams tarp komandos narių, 2003-siais projektas buvo nutrauktas.

„Nebuvo jokios komunikacijos tarp istorijos rašytojų ir komandos, ir kiekvienas turėjo savo žaidimo versiją“, — sakė Chojnowski.

„Programuotojas norėjo, kad tai būtų trumpas ir paprastas RPG žaidimas, tuo tarpu aš, menininkų komanda ir istorijos rašytojai siekėme visaverčio RPG, kuris būtų vertas novelių.“

Kaip manote, ar „Raganiaus“ žaidimų serija būtų buvusi geresnė, jei ji būtų ėjusi izometrinių veiksmo RPG keliu?