Padariusi proveržį Kinijoje ir dabar užimdama didžiausią šios šalies rinkos dalį, per praėjusius metus „Huawei“ patikimai įsitvirtino kaip viena iš trijų didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje. 2015 metais bendrovės pajamos viršijo 20 mlrd. JAV dolerių, o nuo 2014 metų išaugo beveik 70 proc. Išmaniųjų telefonų pardavimų apimtys, palyginti su 2014 metais, padidėjo 44 proc. – bendrovė jų pardavė 108 mln. vienetų. 

Išskirtinių veiklos rezultatų įmonė pasiekė skirdama didžiules investicijas į inovacijas bei į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą (MTEP). „Huawei“ įsteigė 16 tyrimų laboratorijų visame pasaulyje, įskaitant tokias šalis kaip Kinija, Vokietija, Švedija, Rusija ir Indija.

2014 metais į MTEP kompanija investavo 14,2 proc. savo metinių pajamų ir įsigijo 76 687 patentus. Sukurtas inovacijas bendrovė panaudojo naujausiuose gaminiuose. Per trejus metus ji investavo 98 mln. JAV dolerių ir Prancūzijoje subūrė tyrimų komandą, sukūrusią pirmąjį vaizdo jutiklio procesorių naujausiam gaminiui – „Mate 8″ išmaniajam telefonui, suteikiančiam naudotojams galimybę daryti geresnes nuotraukas taikant greitesnio fokusavimo, padidinto ryškumo ir tikslesnių spalvų funkcijas.

Su „Mate S“ išmaniuoju telefonu šiek tiek anksčiau pristatyta „Press Touch“ technologija sulaužė dvimačio jutiklinio ekrano valdymo tradicijas. Dar daugiau – pirštų antspaudų technologija „Fingerprint 2.0″ padidino atpažinimo greitį iki 100 proc., o naudotojai itin pamėgo ekrano valdymo krumpliais funkciją. „Mate S“ išmaniųjų telefonų pardavimų apimtys per keturis mėnesius nuo išleidimo viršijo 800 tūkst. vienetų. Išmanieji telefonai „P8″ ir „Mate 7″ taip pat atnešė kompanijai sėkmę. Jų pardavimų apimtys atitinkamai siekė 4,5 mln. vienetų ir 7 mln. vienetų.

Partnerystė su žinomais prekių ženklais

„Huawei“ akcentuoja sėkmę atnešusią partnerystę su pasaulyje žinomais prekių ženklais. Bendradarbiaudama su jais, kompanija kuria aukštos kokybės plataus vartojimo įrenginius, kurie atitinka vis sumanesnių ir išrankesnių klientų lūkesčius.

„Mes ir mūsų partneriai didžiuojamės galėdami pristatyti įrenginius, kurių reikia šiuolaikiškiems išmaniems klientams. Drauge sukurti produktai pasižymi aukšta kokybe ir vienija aukščiausias technologijas, madą ir garsą, o mūsų klientams leidžia džiaugtis pačiu geriausiu rezultatu“, – sako „Huawei“ Vartotojų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.

Drauge su „Swarovski“ buvo sukurtas pirmasis pasaulyje moterims skirtas išmanusis laikrodis „Huawei Watch Jewel“. Tai prabangi pripažinimo sulaukusio „Huawei Watch“ versija. „Huawei Watch Jewel“ laikrodžio ciferblatą puošia 68 „Swarovski Zirconia“ kristalai, o krokodilo rašto laikrodžio dirželis yra pagamintas iš itališkos veršiuko odos, taigi prietaiso elegantiškumas nenusileidžia jo funkcionalumui.

Kurdama „M2 10.0″ planšetinį kompiuterį, kompanija suvienijo jėgas su pasaulyje pirmaujančia garso įrangos bendrove „Harman Kardon“. „Harman International“, kurios pagrindinis prekės ženklas „Harman/Kardon“, yra pasaulyje pirmaujantis namams, automobiliams ir mobiliems įrenginiams skirtų asmeninių garso sprendimų kūrėjas, sulaukęs pripažinimo dėl savo novatoriško dizaino ir sumanių idėjų. „M2″ planšetiniame kompiuteryje „Harman/Kardon“ įdiegė savo naujausią „Clari-Fi“ garso atkūrimo technologiją, kuri buvo sukurta siekiant atkurti prarastas „suspaustos“ skaitmeninės muzikos detales. Dėl šios priežasties garsas yra aiškus ir tikroviškas.

Automobilių rinkoje įmonė dirbo su tokiais savo srityje pirmaujančiais gamintojais, kaip „GM“, „Volkswagen“ ir „PSA Peugeot Citroen“ bei integravo automobilių 4G ryšio modulį ateities transporto priemonėse.

Taip pat kompanija žengė į išmaniųjų namų rinką, pristatydama „Huawei Lite OS“ operacinę sistemą, veikiančią su „Hilink“ programa, padedančia integruoti išmaniųjų prietaisų naudojimą. Bendradarbiauti pradėta su daugiau nei 60 partnerių, įskaitant „Haier“, „Midea“, „Skyworth“ ir „Broadlink“.

Praėjusiais metais daug dėmesio buvo skirta technologijų ir mados integracijai. Milano mados savaitės renginių metu drauge su „Vogue“ bendrovė pristatė pirmąjį specialios serijos laikrodį, kurio dizainą kūrė žinomas italų dizaineris Barnabas Fornasetti. Laikrodis įkūnijo bendras „Huawei“, „Vogue China“ ir „Fornasetti“ pastangas suvienyti meną, dizainą ir šiuolaikines technologijas. Be to, įmonė dirbo ir su visame pasaulyje garsiu mados fotografu Mario Testino bei topmodeliais Karlie Kloss ir Seanu O’Pry.

3 iš 4 vartotojų žino „Huawei“ prekių ženklą

2015 metais bendrovė sėkmingai didino ne tik savo rinkos dalį ir pajamas, bet taip pat savo prekių ženklo žinomumą. Kompanija užėmė 88 vietą „Interbrand“ 100 geriausių pasaulio prekių ženklų sąraše. „BrandZ 100″ sąrašo sudarytojai taip pat pripažino „Huawei“ prekių ženklą 70-uoju vertingiausiu prekių ženklu pasaulyje, o žinoma tyrimų institucija „IPSOS“ savo ataskaitoje pripažino „Huawei“ įmonę, kaip labiausiai padidinusią savo prekių ženklo žinomumą – šis rodiklis padidėjo nuo 65 proc. 2014 metais iki 76 proc. 2015 metais.

Prekių ženklo žinomumas kasmet smarkiai didėjo tokiose Europos šalyse kaip Portugalija (87 proc.), Italija (82 proc.), Ispanija (79 proc.), Nyderlandai (73 proc.), Vokietija (68 proc.). Didėjant bendrovės prekių ženklo žinomumui pagrindinėse pasaulio rinkose, jos „Net Promoter Score“ (NPS) rodiklis išaugo iki 47, tad pasauliniu mastu įmonei tenka trečia vieta.