Praėjo jau nemažai laiko nuo tada, kai paskutinį kartą girdėjome apie „L.A. Noire“ kūrėjų naują darbą „Whore of the Orient“. Šis žaidimas įkvėpimo sėmėsi iš pirmojo „Team Bondi“ studijos darbo, o jo veiksmas nukelia į 1936 metų Šanchajų, „labiausiai korumpuotą planetos miestą“. Tokie kūrėjų pažadai prieš keturis metus kėlė susidomėjimą ir vertė laukti šio žaidimo. Tačiau paskutinės naujienos nėra džiugios.

Žaidimas gali niekada ir nepasiekti parduotuvių lentynų. Žaidimo prodiuseris Derek‘as Proud‘as svečiuodamasis Gamehugs podcast‘e apie žaidimą kalbėjo būtuoju laiku, tad neilgai trukus sulaukė klausimo apie žaidimo išleidimą.

Kūrėjas oficialiai nepareiškė, kad „Whore of the Orient“ kūrimas yra nutrauktas ir žaidimas yra atšauktas. Tačiau jo žodžiai leidžia suprasti, kad žaidimo ateitis nėra šviesi. „Mes kovojome dėl jo. Brendan‘as [McNamara, studijos vadovas], Alex‘as Carlyle‘as [vyriausias dizaineris], Vicky Lord [kūrėjų komandos vadovė] ir Naresh‘as Hirani [prodiuseris], jie visi kovojo, kad išlaikytų projektą gyvuojantį“ teigė Derek‘as Proud‘as. „Aš taip pat kovojau ir tai mes darėme įnirtingai. Tačiau pabaiga yra tokia, kokia ji yra“.

Prisiminus, koks buvo „L.A. Noire“ ir ką kūrėjai žadėjo kalbėdami apie „Whore of the Orient“, tikrai yra gaila tokio projekto likimo. Tačiau kita vertus, tokia naujiena nestebina turimt galvoje kiek laiko iš kūrėjo nebuvo visiškai jokių naujienų po žaidimo anonso.

Po „L.A. Noire“ išleidimo, 2011 metais „Team Bondi“ studiją įsigijo kompanija „KMM Interactive“, o „Whore of the Orient“ leidėjais tapo „Warner. Bros Interactive“. 2013 metų vasarą Australijos vyriausybė skyrė 200 tūkst. Australijos dolerių finansavimą kuriamam žaidimui. Žaidimą kūrėjai tikėjosi užbaigti 2015 metais, tačiau, kaip matome, to padaryti nepavyko.

Žemiau galite pamatyti 2013 metais internete nutekėjusios labai ankstyvos „Whore of the Orient“ versijos demonstraciją.