„id Software“ kūrybos direktorius Tim Willits interviu metu su „GameSpot“ paaiškino, kodėl „Quake Champions“ bus skirtas tik asmeniniams kompiuteriams.

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „Quake Champions“ bus „PC“ ekskliuzyvas, tai galimybė pasiekti 120Hz. „Štai kodėl tai „PC“ žaidimas. Jokų apribojimų“, – sakė Tim Willits.

„Quake Champions“ kuriamas taip, kad puikiai veiktų skirtingose sistemose. Jei jūsų sistema ir negalės išspausti 120FPS, be jokių problemų galėsite mėgautis mažesne kadrų kaita, pavyzdžiui 60FPS.

Durys konsolinėms versijoms nėra pilnai uždaromos. Ateityje jos gali būti svarstomos, tačiau dabar visas dėmesys sutelktas tik į „PC“ versiją.

„Quake Champions“ buvo anonsuotas šių metų E3 parodoje. Daugiau detalių apie žaidimą turėtume sulaukti rugpjūtį vyksiančiame „QuakeCon“ renginyje.

Žaidimo išleidimo data neskelbiama.