„Gran Turismo Sport“ bus inovatyviausia serijos dalis nuo pirmojo „Gran Turismo“, nes „PlayStation 4″ suteikia geresnes sąlygas žaidimų kūrimui negu „PlayStation 3″, duodamas interviu puslapiui „IGN“ sakė studijos „Polyphony Digital“ prezidentas Kazunori Yamauchi.

Paklaustas, ar „Gran Turismo 5″ neprilygę „Gran Turismo 6″ pardavimai neturėjo neigiamo poveikio „Gran Turismo Sport“ kūrimui, jis atsakė, kad lyginant su tuo, kas buvo „PlayStation 3″ laikais, dabar viskas geriau.

„Visada jaučiame spaudimą pasiekti tam tikrus pardavimus. Tuo pat metu kurti „Gran Turismo 6″ mums buvo nepalankios sąlygos, nes dirbti su „PlayStation 3″ technine įranga labai sunku, ir tai mūsų komandai sukėlė daug streso. Taigi penkta ir šešta dalys mums buvo tikras košmaras“, – netolimą praeitį prisiminė „Gran Turismo“ serijos autorius.

„Lyginant su tuo, „PlayStation 4″ turi pateisinančią techninę įrangą. Vis kartoju ir kartoju, bet „Gran Turismo Sport“ siūlo tokį inovacijų lygį, kokio jus nematėte nuo pirmojo „Gran Turismo“ laikų, ir mums labai smagu jį kurti, atrandant daug naujų dalykų“, – tikino K. Yamauchi.

Tai ne pirmas kartas, kai jis kritikuoja „PlayStation 3″. Ypač aštriai apie konsolę, priklausančią jos studijos savininkei kompanijai „Sony“, „Polyphony Digital“ vadovas atsiliepė 2013 m. birželį duotame interviu puslapiui „VentureBeat“, kuriame jis išgyrė „PlayStation“ ir „PlayStation 2″, o „PlayStation 3″ pavadino „prasto grafikos ir sinergetinio procesoriaus, kuris gali būti greitas tik tinkamai jį naudojant, kombinacija“, „ne itin gerai subalansuotu įrenginiu“ ir viena iš priežasčių, dėl ko „Gran Turismo 5″ kūrimas užsitęsė penkerius metus.