„Nors žaidimas pasirodė lydimas teigiamų apžvalgų, jo pasirodymas rinkoje buvo prastesnis negu tikėjomės“, – pristatydamas investuotojams pirmojo fiskalinių metų ketvirčio rezultatus internetinės šaudyklės „Battleborn“ nesėkmę pripažino kompanijos „Take-Two“ prezidentas Strauss Zelnick.

Išlaidas šio žaidimo reklamai jis įvardino kaip vieną iš padidėjusių veiklos kaštų priežasčių.
„Kas liečia „Battleborn“, mes labai atvirai sakome, kokioje padėtyje esame, nes mes – skaidri kompanija“, – investuotojus tikino „Take-Two“ prezidentas.

S. Zelnick nuramino juos pabrėždamas, jog žaidimo nesiruošiama apleisti.

„Mes „Battleborn“ vis dar kuriame naują turinį. Auditorija mėgsta „Battleborn“. Mes vis dar ruošiamės pristatyti „Battleborn“ virtualią valiutą „Battleborn“ mes vis dar turime virtualią valiutą. Mes nenurašome jo nei minutei. Mes tik sakome, kokia dabar situacija“, – aiškino „Take-Two“ prezidentas.

„Battleborn“ išleido „Take-Two“ valdoma žaidimų kūrėja ir leidėja „2K Games“. Žaidimą sukūrė studija „Gearbox Software“. Jai per ribotos atsakomybės įmonę „Necromonger“ priklauso ir „Battleborn“ intelektinė nuosavybė. Visai kaip „Borderlands„, tik per kitą ribotos atsakomybės įmonę „IPERION“, – šios frančizės leidėja taip pat buvo „2K Games“.

„Battleborn“ pasirodymas atrodo itin prastai sulyginus jį su kito panašaus stiliaus tą pačią mėnesį pasirodžiusio žaidimo pasiekimais.

Kompanija „Activision Blizzard“ savo investuotojams pranešė, kad internetinės šaudyklės „Overwatch“ žaidėjų skaičius viršijo 15 milijonų. Kinijoje ji tapo greičiausiai perkamu asmeniniams kompiuteriams išleistu žaidimu, aplenkusi kitą „Activision Blizzard“ žaidimą „Diablo III“. „Overwatch“ taip pat tapo populiariausiu žaidimu internetinėse kavinėse Pietų Korėjoje, išstumdamas iki tol ten dominavusį „League of Legends“.