„Sony“ praėjusią savaitę pristatyta galingesnė konsolės „PlayStation 4″ versija „PlayStation 4 Pro“ buvo sukurta ne kaip atsakas „Microsoft“ anonsuotai pažangesnei „Xbox One“ versijai „Xbox One Scorpio“, o kaip priemonė išsaugoti kompiuterinių techninėmis galimybėmis susiviliojusius žaidėjus, teigia „Sony Interactive Entertainment“ prezidentas Andrew House.

„Mačiau tam tikrus duomenis, kurie man padarė didelę įtaką. Jie rodė žaidėjų skaičius sumažėjimą konsolių ciklo viduryje, kai ieškodami geriausių vizualinių potyrių šie pradeda migruoti į kompiuterius, nes tai akivaizdžiausia juos suteikianti platforma. Mes norėjoje išlaikyti tuos žmones savo ekosistemoje pasiūlydami tai, kas geriausia ir aukščiausia. Šių minčių rezultatas buvo „PlayStation 4″ ir grafinis žaidimų patobulinimas“, – „Guardian“ sakė jis.

„Sony Interactive Entertainment“ prezidentas taip pat pakomentavo kompanijos sprendimą nemontuoti UHD „Blu Ray“ diskų grotuvo nei į mažesniąją „Slim“, nei į galingesniąją „Pro“ versiją, nors jį turi „Xbox One S“ ir veikiausiai turės „Xbox One Scorpio“.

„Fizinės laikmenos išlieka didele žaidimų verslo dalimi, tačiau vaizdo įrašų srityje mes matome link transliacijų krypstančias tendencijas. Ypač kalbant apie mūsų vartotojų bazę, kuriai pagal praleistą laiką jos užima antrąją vietą tarp visų sistemos paskirčių, tad šią sritį mes ir akcentuojame“, – paaiškino A. House.

„PlayStation 4 Pro“ (399 €) prekybą pasieks lapkričio 10 d., o „PlayStation 4 Slim“ (299 €) bus galima įsigyti jau nuo rugsėjo 15 d.