„Wii U“ buvo neišvengiama evoliucinė pakopa link „Switch“, garsiausiam kompanijos prodiuseriui ir dizaineriui Shigeru Miyamoto pritaria JAV padalinio vadovas Reggie Fils-Aime.

„Nepamenu, kuris iš vadovų tai tiksliai pasakė – greičiausiai ponas Miyamoto, kai praėjusį kartą viešėjo Niujorke, – kad „Aš viliuosi, jog vartotojai prisimins „Wii U“ kaip būtiną žingsnį siekiant sukurti „Switch“ konsolę“, kas yra kitas būdas tai pasakyti [kad „Wii U“ buvo nesėkmė, – Games.lt].

Kas įdomu, jog vartotojams prisimenant praeitį, jų simpatijos ir prisiminimai kinta. Aš prisijungiau prie kompanijos „GameCube“ gyvavimo pabaigoje. Kai pažvelgiame į šios platformos vartotojų bazę, ji tikrai nėra iš didžiausių [parduota 21,74 mln. šių konsolių, – Games.lt]. Ir vis tiek, dabar nesiliauja kalbos apie tai, kad vartotojai tikisi atsirasiant „GameCube“ virtualiąją konsolę, kas man atrodo įdomu.

Taip, galima žiūrėti į „Nintendo Switch“ ir įžvelgti giminystės liniją, siekiančią ne tik „Wii U“, bet, kaip pabrėžėme „Switch“ pristatyme, ir daugybę kitų mūsų istorinių platformų. Tame tikrai nebuvo padaryta klaida“, – „Time“ sakė „Nintendo of America“ vadovas.

Nuo 2012 m. lapkričio iki 2016 m. rugsėjo buvo parduoti 13,36 mln. „Wii U“ konsolių. Šių metų kovą ją pakeis „Switch“.