Paskelbusi pirmo 2018 m. finansinių metų ketvirčio rezultatus, „Capcom“ atnaujino savo žaidimų pardavimų duomenis. „Street Fighter V“, „Dead Rising 4“ ir „Resident Evil 7: Biohazard“ kol kas pardavė mažiau kopijų negu planavo kompanija.

Ypač prastai sekasi praėjusių metų gruodį pasirodžiusiam „Dead Rising 4“. Šiam „Capcom Vancouver“ kurtam atviro pasaulio veiksmo-nuotykių juodojo humoro žaidimui vis dar nepavyko parduoti 1 mln. kopijų, jau nekalbant apie planuotuosius 2 mln., kuriuos jis turėjo pasiekti po ne itin nusisekusio, tačiau vis tiek 2,3 mln. kopijų nuo 2013-ųjų lapkričio pardavusio „Dead Rising 3“. Komerciškai sėkmingiausiu serijos žaidimu su 3 mln. parduotų kopijų išlieka 2010-ųjų „Dead Rising 2“.

„Capcom“ tikėjosi parduoti ir 2 mln. muštynių žaidimo „Street Fighter V“ kopijų. Nors jam, kaip ir „Dead Rising 4“, to pasiekti dar nepavyko, bendri pardavimai nuo balandžio pradžios iki birželio pabaigos padidėjo nuo 1,6 iki 1,7 mln. kopijų. Žaidimas debiutavo 2016 m. vasarį.

Netikėtai kur kas geriau pasisekė naujajai „Nintendo“ konsolei „Switch“ pasirodžiusiam tos pačios serijos žaidimui „Ultra Street Fighter II”. „Capcom“ nuo gegužės iki birželio pabaigos išplatino 450 tūkst. jo kopijų, kas, atsižvelgus į 4,7 mln. siekiantį parduotų „Switch“ konsolių skaičių, nėra taip jau mažai.

Geriausiai sekasi šių metų sausį debiutavusiam „Resident Evil 7: Biohazard“, jau spėjusiam parduoti 3,7 mln. kopijų. Deja, „Capcom“ tikėjosi, kad dar kovo pabaigoje pardavimai pasieks 4 mln. kopijų. Kompanija vis dar prognozuoja, kad žaidimui per likusius finansinius metus, kurie pasibaigs 2018 m. kovo 31 d., pavyks parduoti 5,5 mln. kopijų. Per pastaruosius tris mėnesius jie padidėjo 200 tūkst. kopijų.