Kaip dažnai kreipiate dėmesį į žaidime skambantį garso takelį. Galbūt jo nesiklausote, tačiau tikrai atkreipiate dėmesį, kuomet jis staiga pakinta ir, pavyzdžiui, tai padeda pasiruošti artėjančiai grėsmei. Garso takelis žaidimuose mus perspėja apie artėjančius pavojus ir padeda perteikti matomas nuotaikas.

Kompiuterinių žaidimų pasaulis gali pasigirti keliais vardais, kurių kompozicijas žinome turbūt visi. Vienas jų – Austin Winotry. Šio kompozitoriaus sukurtas nuotykių žaidimo „Journey“ garso takelis tapo pirmuoju kompiuterinio žaidimo garso takelius, nominuotu prestižiniuose „Grammy“ apdovanojimuose. Taip pat būtent šis takelis kompozitorius atnešė net du „BAFTA“ apdovanojimus. Vėliau Austin Wintory kompozicijos tapo neatskiriama žaidimų „The Banner Saga“, „Assassin‘s Creed: Syndicate“ ir „ABZU“ dalimi.

Šiemet Austin Wintory apsilankė Game On III renginyje (o Game On Live koncerte buvo galima gyvai išgirsti jo parašytus kūrinius). Mes nepraleidome progos pasisveikinti su šiuo žymiu kompozitoriumi ir pasišnekėti apie tai, kas jį įkvepia, jo kūrybą ir mėgstamus žaidimus.