TL:DR versija

Iš kūrėjų studijos Blackturn gavau išbandymui „Adam Waste“ epizodinio mokslinės fantastikos nuotykio beta raktą. Šis žaidimas pasirodys „Steam „platformoje 2018m sausio pabaigoje, o versijoje kuria aš bandžiau yra baigtas tik pirmasis iš planuojamų epizodų. Kadangi mano įspūdžiai su juo patirti beta-versijoje joje buvo pastebimų bugų, kurie bus sutvarkyti prieš išleidimą.

Pavadinimas skamba gan originaliai ir jeigu jį verstume taip pat kaip ir filmus, žaidimas vadintųsi Adomas Švaistūnas (žinoma niekas pavardžių neverčia). Taip sakau, nes žaidimas yra įgarsintas Lietuvių kalba ir toks yra mūsų pagrindinio veikėjo vardas.

Žaismas

Mes pradedame išeidami iš šaldymo kameros,  kur Adomas buvo įkalintas už įsakymų nesilaikymą ir jam reikės suprasti, kas įvyko pasaulyje, kol jo nebuvo. Siužetui suprasti prieš ir po kiekvieno lygio rodomas flešbekas, kuriame grįžtamą į laikus kai Adomas buvo kapitonas ir turėjo naikinti kanibalų grupes. Pasirodo, kad žmonės išnaudojo visus žemės resursus ir dėl jų trūkumo pradėjo mutuoti ir naikinti aplinkinius. O dabartyje mes turėsime slėptis nuo monstrų ir rinkti duomenis apie pasaulį. Adomui padeda tai, kad jis turi mechaninę ranką, kuri leidžia nusileisti lynais.

„Adam Waste“ šiek tiek primena Fear/Bionic Commando/Dead Space ir Alien Isolation kombo tik kurta mažesnės komandos su atitinkamais resursais.  Žaismas padalintas į kelias skirtingas dalis tyrinėjimo, galvosūkių sprendimo, bėgimo nuo monstrų ir flešback misijas, kur mūsų veikėjas gauna pašaudyti. Prie galvosūkių pusės aš neturiu jokių priekabių. O Kalbant apie kitas dalis, tai man užkliuvo sėlinimo arba bėgant misijos, kuriose bėgant nuo priešų kamera kartais pakeičia kampą ir tai sukelia nepatogumu, o tai nėra malonumu, net ir tada kai jus vaikosi kiborgai lenkai zombiai ir gali lemti veikėjo žūtį. Šaudymo misijose viskas kaip ir gerai, tik trūksta ginklų įvairovės. Taip kai kurios animacijos vyksta nenatūraliai greitai.

Trukmė

„Adam Waste“ pirmas epizodas nėra labai ilgas jį pereiti galima per maždaug dvi, dvi su puse valandos, o skubant galima ir dar greičiau. Galvosūkiai nėra labai sudėtingi ir jiems tikrai nereiks ieškoti sprendimo internete. Šiuo metu kaip lietuvių kūrėjų žaidimas jis turi daug potencialo, jeigu bus ištaisytos šiuo metu esančios klaidos ir pasirodys kiti epizodai.